Belly Bandit - Sluitlaken

05-06-2009 17:34 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,



De Belly Bandit schijnt in Amerika een succes te zijn, maar ik kan er in Nederland nog erg weinig ervaringsverhalen over vinden.



Het is een soort 'sluitband' voor na de bevalling. Dat werd vroeger ook al veel gebruikt. Maar wie heeft er ervaring met de Belly Bandit en heeft het gewerkt?



Ik hoor graag van jullie.



Groetjes,



Bloem
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring, ben wel erg benieuwd ook naar ervaringen. Ben nu 38 weken zwanger en hoorde toevallig vandaag op zwangerschapscursus dat 't weer helemaal terug schijnt te komen!



Ik lees mee!
Alle reacties Link kopieren
ik heb hem gebruikt ! na mijn tweede kind alweer een 9 ponder,dus met bijbehorende megbuik, vond ik het heel prettig zitten het gaf steun .

na een paar dagen vond ik het niet meer prettig, en heb ik hem afgedaan, maar na mijn derde lag hij weer klaar hoor!

Tis wel moeilijk om er nog eentje te vinden denk ik, maar het is zeker de moeite waard om te proberen!
Alle reacties Link kopieren
je kunt em gewoon bij prenatal en de betere babyzaken kopen!

Ik geloof niet dat het echt iets doet voor het snel slank worden of je baarmoeder op de juiste plek terugbrengen, maar hij zat mij heerlijk!

Ik had er veel steun van (voor mijn gevoel had ik o-ver-al huid hangen... bah!).

Na 7 dagen was het klaar voor mij.

Heerlijke steun en voor die 30 euro die hij nieuw kost zou ik het zo weer doen!

Hij ontlast je buikspieren, dus niet drie jaar dragen, dan zijn je spieren lui.

Maar een weekje ter ondersteuning... Doen!



succes



(gewoon ff googlen op 'sluitlaken'. Ik heb maat 40 en bestelde M. prima maat)
Alle reacties Link kopieren
Absoluut aan te raden! Zeker na een keizersnede geeft het lekker steun aan je buik. Ik had er een na mijn tweede (geen belly bandit maar ander soort) en nu na de derde wel de belly bandit. Ik woon in usa dus weet niet of ie in nl te koop is. Wel andere soorten. Google op sluitband. Ik heb normaal maat 36 en heb maat s maar het valt klein! Had liever m gehad.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik had er ook eentje. Ik heb keizersnee gehad en het sluitlaken 1 dag gebruikt. Ik vond het op zich wel heel fijn zitten, maar drukte toch wat teveel op het litteken en dat was pijnlijk.

Als ik vaginaal was bevallen, had ik hem zeker langer gebruikt. Maar net als hier eerder gezegd is, niet te lang, want dan worden je buikspieren lui. Ik geloof dat er op de gebruiksaanwijzing iets staat van 2 weken gebruiken.



In ieder geval vind ik het wel een aanrader.
Ik vond het zalig. Ik mocht m 7 dagen om en heb dat ook gedaan. 1 keer moeten uitleggen in het ziekenhuis hoe het werkte en de verpleegkundigen hebben het elke keer voor me gedaan toen. Ik vond het echt een aanrader!

Ik had een gewone Hollandse met touwtjes.
Alle reacties Link kopieren
Als ik de gebruiksaanwijzing van de Belly Bandit moet geloven 'moet' je de Belly Bandit 6 weken lang dragen.



Maar als ik jullie reacties lees (waarvoor dank!) over het sluitlaken was dit aanzienlijk korter.



Heeft niemand de Belly Bandit al gebruikt (i.p.v. het sluitlaken)?



Blijf benieuwd.



Nogmaals dank voor de reacties!



Groetjes,



Bloem
Alle reacties Link kopieren
reclame
Alle reacties Link kopieren
Up, ben erg benieuwd naar ervaringen belly bandit!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een besteld via MP voor het geval dat... mijn moeder had er wel een gebruikt gemaakt door mijn oma met een oude handdoek omdat de kraamzorg het toen al niet meer deden, en ze vond het een fijn gevoel. Ik heb een Belly Bandit, ik wet niet waar de E 30 nieuw vandaan komt want dat kosten ze tweedehans al, nieuw rond de E 60-70 geloof ik... maar goed ik zal het over een maand en een beetje wel laten weten of ik het gebruikt heb en beviel, ben 21-10 uitgerekend...
Alle reacties Link kopieren
fijn, speciaal aangemeld om een 2,5 jaar oud topic omhoog te gooien.
Alle reacties Link kopieren
graag gedaan!!
Alle reacties Link kopieren
je bent gestaft, just so you know.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven