Muziek tijdens sporten, hoe?

04-05-2024 19:35 25 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal.

Ik luister graag muziek tijdens het sporten. Heel ouderwets met een mp3 speler met oortjes (bedraad).
Nu wil ik het liefst via mijn telefoon muziek luisteren, maar ik weet niet hoe.
Ik heb weinig GB’s in de maand en wil
eigenlijk niet verhogen. Dus het liefst offline luisteren. Spotify heb ik maar geen premium.
Apple music abbo moet je ook weer voor betalen. Heeft iemand nog een tip?
Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kunt de nummers die nu op je MP3 speler staan eventueel kopiëren naar je telefoon..

Verder heb ik geen idee hoeveel MBs het kost om je Spotify te laten draaien maar vermoed dat dat wel meevalt zolang je geen beelden streamed (maar er is hier vast iemand die dat zekerder weet).
Alle reacties Link kopieren Quote
Spotify premium aanschaffen. Voor muziek zonder reclame moet je nu eenmaal betalen, die producenten en artiesten moeten ergens van leven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sport je binnen, anders kijken of je op hun wifi kunt
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk ook dat Spotify of YouTube de makkelijkste manier is. Met 20 GB kom je al een heel eind als je een paar keer in de week sport.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vader38 schreef:
04-05-2024 19:52
Ik denk ook dat Spotify of YouTube de makkelijkste manier is. Met 20 GB kom je al een heel eind als je een paar keer in de week sport.
20gb? Dat krijg ik nooit op in de maand. Zelfs niet toen ik afgelopen week ruim 30 uur gereisd heb en er veel filmpjes gekeken werden.
Spotify gebruikt nauwelijks wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net ff gekeken, ik kom aan nog geen 1 GB per maand data voor Spotify. En stream wel meer dan 10 uur per week.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan luister je toch gewoon Spotify met reclame? Spotify kost toch nauwelijks data.

Test het anders even. Of stream een radiozender ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
04-05-2024 20:03
20gb? Dat krijg ik nooit op in de maand. Zelfs niet toen ik afgelopen week ruim 30 uur gereisd heb en er veel filmpjes gekeken werden.
Spotify gebruikt nauwelijks wat.
Klopt. Ik heb 6GB en krijg dat niet op, ook niet als ik op vakantie in de auto úrenlang Spotify en luisterboeken luister en navigatie gebruik. En ook nog veel 'gewoon' internet onderweg. Maar ik kijk dan ook weinig video, anders zou ik het niet redden denk ik. Video verbruikt veel. Luisteren niet.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet van wat voor soort muziek je houdt, maar je hebt de app “ Apple Podcasts”.

https://apps.apple.com/nl/app/apple-pod ... 29?l=en-GB

Hier kan je alle soorten muziek podcasts downloaden thuis zodat je deze dan in de sportschool offline kan beluisteren. Het zijn dj mixes van verschillende soorten muziek, waar sommige dj’s/host doorheen praten maar ook niet. Je kan op genre zoeken of op naam dj.

Dit zijn enkele dj’s die fijne podcasts hebben in de app;

Kriss kross Amsterdam
La Fuente
Gregor Salto
Dj Jel
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals Marit ook al zegt: je kunt ook gewoon muziek opslaan op je telefoon. Dan kun je rechtstreeks vanaf je telefoon afspelen en is er helemaal geen streaming nodig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah dankjullie!
Ik ga het morgen eens proberen. Het gaat idd om buiten sporten, hardlopen maar ook gewoon wandelen.
Ik hou van top 40 tot lekker hardstyle tijdens hardlopen. Eigenlijk van alles wat dus.
Ik ga het proberen met spotify, ik denk dat ik wel iets moet verhogen want heb nu maar 2 GB.
Dankjullie!
Alle reacties Link kopieren Quote
MissJackson schreef:
04-05-2024 21:53
Ah dankjullie!
Ik ga het morgen eens proberen. Het gaat idd om buiten sporten, hardlopen maar ook gewoon wandelen.
Ik hou van top 40 tot lekker hardstyle tijdens hardlopen. Eigenlijk van alles wat dus.
Ik ga het proberen met spotify, ik denk dat ik wel iets moet verhogen want heb nu maar 2 GB.
Dankjullie!
2GB is voldoende om letterlijk de hele dag Spotify aan te hebben staan. Dat verbruikt nauwelijks wat
Alle reacties Link kopieren Quote
MissJackson schreef:
04-05-2024 21:53
Ah dankjullie!
Ik ga het morgen eens proberen. Het gaat idd om buiten sporten, hardlopen maar ook gewoon wandelen.
Ik hou van top 40 tot lekker hardstyle tijdens hardlopen. Eigenlijk van alles wat dus.
Ik ga het proberen met spotify, ik denk dat ik wel iets moet verhogen want heb nu maar 2 GB.
Dankjullie!
Echt, volgens mij overschat je hoeveel data Spotify verbruikt.

Maar waarom kijk je niet eerst gewoon even voor en na je sportsessie hoeveel data je hebt verbruikt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Of je googelt even, en dan zie je dat elke dag een uur Spotify luisteren je ca 1 GB per maand kost.
Weet je wat veel data kost? Fotos en filmpjes appen. Dus daar zou je evt op kunnen besparen.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kan ook een playlist downloaden voor offline gebruik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vooraf gewoon thuis downloaden op de wifi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vader38 schreef:
04-05-2024 19:52
Ik denk ook dat Spotify of YouTube de makkelijkste manier is.
Bij Youtube moet je scherm open blijven staan (en kan je telefoon dus niet in je zak) en bij Spotify hoeft dat niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
yoshe schreef:
05-05-2024 09:42
Vooraf gewoon thuis downloaden op de wifi.
Ja, maar met de gratis Spotify kan dat toch niet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb jaren 2GB gehad en altijd gewoon Spotify gebruikt met sporten. Dat is echt nauwelijks data.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee dat wist ik idd niet, dat het maar zo weinig verbruikt. Omdat onze wifi momenteel op sommige plekken beroerd is (staat op de to do list prio) pakt ie soms 4g.
Ook in de tuin slecht. En idd ik stuur weleens foto’s en filmpjes op de 4g.
Dank voor de reacties allemaal! Wellicht idd op
verkeken hoeveel (of hoe weinig dus) spotify verbruikt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb trouwens muziek op mijn ipone gezet via de drive, maar dan moet je dus elk nr apart aanklikken. Dat is erg irritant.
Alle reacties Link kopieren Quote
MissJackson schreef:
05-05-2024 20:30
Heb trouwens muziek op mijn ipone gezet via de drive, maar dan moet je dus elk nr apart aanklikken. Dat is erg irritant.
In Spotify kan je bij je playlist een cirkel met een pijltje naar beneden aanklikken, dan download ie binnen spotify de playlist voor offline gebruik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pimpelmeesje87 schreef:
05-05-2024 20:45
In Spotify kan je bij je playlist een cirkel met een pijltje naar beneden aanklikken, dan download ie binnen spotify de playlist voor offline gebruik.
Ze heeft een onbetaald abonnement.
Alle reacties Link kopieren Quote
september schreef:
05-05-2024 11:06
Ja, maar met de gratis Spotify kan dat toch niet?
Ik download ze ook en heb ook een gratis account.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven