En? Wat eten we vandaag?

11-01-2011 22:17 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren




Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!



Vorige topic: Wat eten we vandaag?



De topics daarvoor:

En wat eten we vandaag?

En wat eten we vandaag?

En wat eten we vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Blegh, ik gebruik nooit meer slagroom om witte saus te maken, ben nu misselijk want het is veel te zwaar.
Alle reacties Link kopieren
@Ruza: ik gebruik altijd light kookroom!

Misschien een idee voor volgende keer?



Zit eindelijk te eten. Eet normaal nooit zo laat... Maar ja, vanmiddag de deur uit geweest (shoppen, ziekenbezoek en bij oma langs). Daarna nog even "snel" de plantjes in de balkonbakken zetten... En toen moest ik nog mijn eten maken. Dingen snijden etc, neemt soms toch meer tijd in beslag dan gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Winnie, is die wat minder zwaar? Ik eet eigenlijk bijna nooit witte sauzen maar dit leek me wel lekker met die asperges. Volgende keer probeer ik die light kookroom!
Alle reacties Link kopieren
@Ruuz: kijk witte sauzen zijn altijd zwaarder dan bijvoorbeeld een tomatensaus, maar slagroom is natuurlijk wel mega-vet.

Kookroom light is naar mijn gevoel een stuk lichter.
Alle reacties Link kopieren
MV, de 1e Elle Eten al ontvangen?



Lees verder later nog wel keer bij, jullie gaan me te hard om hier echt actief te blijven jammer genoeg.
winnie, je kwam gewoon een uur te kort



Hier is het een simpele maaltijd geworden, gehaktballetjes met komkommerraita.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja denk dat dat 't is Maris!

Heb altijd erg veel last van het ingaan van de zomertijd. En blijkbaar is het nu al zo erg dat ik denk dat ik meer tijd heb dan dat ik in werkelijkheid heb.
Alle reacties Link kopieren
Ruza, ik gebruik ook light kookroom voor witte sausen. Ook om het zware effect van slagroom. En altijd maar een beetje, ik maar er ook niet echt een saus van eigenlijk. Er zit dan gewoon wat kookroom door de groenten en kruiden.



Ik heb ook pas net gegeten. Mijn lijf is in de war door weinig slaap en zomertijd

Pasta met rode saus.
Alle reacties Link kopieren
Ladies, we zijn al over de 3000 posts heen!

Wie opent een nieuw topic?
Alle reacties Link kopieren
Eten was wederom lekker. Mijn schoonzus had vooraf een kleine salade gemaakt van asperges en kipfilet en als hoofd een soort broccoli/zalmlasagne. Erg lekker. Viel me mee, want ik ben niet zo gek op zalm, maar hier was ik best enthousiast over. Zou het zelf nog wel eens willen maken.



Ruza: Kookroom light is inderdaad wat minder zwaar. Ik vind dat altijd een beetje jammer, want als er iets is dat ik lekker vind dan is het slagroom . Maar goed, mijn moeder vindt slagroom net als jij ook wat te zwaar, dus zij gebruikt eigenlijk altijd kookroom.
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 27 maart 2011 @ 14:55:





Jynta, leuke dag gehad gisteren. Vroeg me trouwens af hoe het met je dieet ging. Je was zo goed bezig.



Ja gaat wel goed. Ik hou het prima vol en er is ondertussen 4 kilo af... Nog 2 a 3 te gaan. Heb gewoon echt geen tijd om te sporten, dus moet het echt met niet snoepen, gezond eten doen en dat gaat wel aardig dus. Lief dat je er om vraagt!
Alle reacties Link kopieren
Zal ik hem weer openen of is dat al gebeurd? Even kijken...
@winnie: ik zal even gaan stoeien en proberen een nieuw topic aan te maken met verwijzingen naar de oude.
Alle reacties Link kopieren
Oh prima teig!
Volgens mij is het me gelukt, dus allen: op naar het volgende topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven