Cookies op Safari

28-08-2025 07:10 6 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft er iemand ook moeite met het cookies bericht wegklikken in Safari (op iPhone)?
Ik kan niet naar beneden scrollen om te accepteren of af te wijzen dus nu moet ik in een andere browser forummen maar ben benieuwd of ik de enige ben.
nee, niet herkenbaar
Ik had het net ook, maar zag nog net een randje met ‘instellingen beheren’. Daar kon ik op klikken en vervolgens op ‘alles afwijzen’

Soms wil het ook nog wel eens beter lukken als je je scherm een kwartslag draait.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Draaien lukte helaas ook niet, maar ik heb het inmiddels opgelost door m’n lettertype van Safari een standje kleiner te zetten. Dus hierbij een tip als iemand anders er last van heeft.
himalaya schreef:
28-08-2025 07:39
Ik had het net ook, maar zag nog net een randje met ‘instellingen beheren’. Daar kon ik op klikken en vervolgens op ‘alles afwijzen’

Soms wil het ook nog wel eens beter lukken als je je scherm een kwartslag draait.
Ja, via die instellingen is het mij uiteindelijk gelukt . Maar wat een gedoe voor dat lukte
Ik heb dat in samsung internet ook
Maar ik kan dan ff schakelen naar desktop site en dan de cookies afwijzen en daarna terug naar mobiele site

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven