Anno 117 Xbox tov pc
vrijdag 24 oktober 2025 om 19:16
Dag allen.
Na alle voorgaande delen (met wisselend enthousiasme) van anno op de pc/laptop gespeeld te hebben twijfel ik nu om het eventueel op mijn xbox aan te schaffen.
Ik ben niet bekend met dit soort games op Xbox of PS. En eerlijk gezegd lijkt het me nogal een gehannes met een controller ten opzichte van een muis en hotkeys.
Of zijn er mensen hier die met allebei bekend zijn en andere ervaringen hebben?
Dinky
Na alle voorgaande delen (met wisselend enthousiasme) van anno op de pc/laptop gespeeld te hebben twijfel ik nu om het eventueel op mijn xbox aan te schaffen.
Ik ben niet bekend met dit soort games op Xbox of PS. En eerlijk gezegd lijkt het me nogal een gehannes met een controller ten opzichte van een muis en hotkeys.
Of zijn er mensen hier die met allebei bekend zijn en andere ervaringen hebben?
Dinky
vrijdag 24 oktober 2025 om 23:15
vrijdag 24 oktober 2025 om 23:15
Geen ervaring met dit spel. Maar kan me inderdaad voorstellen dat deze game, net als Age of Empires en de Command & conquer serie het beste met een muis te spelen is.
Misschien dat je ook een draadloze muis en toetsenbord op je Xbox kunt gebruiken. Ik heb op m'n tv een mini pc met toetsenbord en trackball voor een spel als dit, maar dat terzijde.
Misschien dat je ook een draadloze muis en toetsenbord op je Xbox kunt gebruiken. Ik heb op m'n tv een mini pc met toetsenbord en trackball voor een spel als dit, maar dat terzijde.
vlierbesje wijzigde dit bericht op 24-10-2025 23:18
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
34.99% gewijzigd
zaterdag 25 oktober 2025 om 09:18
Dat komt doordat ze geld zien en daarom een niet standaard frequentie gebruiken. Je kan ook alleen de Bluetooth headset van Xbox gebruiken.Vlierbesje schreef: ↑24-10-2025 23:43Op Reddit lees ik dat de Xbox alleen toetsenborden en muizen met draad ondersteunt. Vreemd.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in