Dusseldorf airport trein Nederland
woensdag 27 augustus 2025 om 19:53
Hi,
Iemand ervaring met reizen vanaf Dusseldorf airport naar Nederland met de trein? Is dit te doen? Dit lijkt de enige bestemming te zijn waarop ik op een specifieke datum terug kan vliegen vanaf een specifieke plek.
Ik vlieg terug van mijn bestemming naar Dusseldorf en moet vanaf daar naar huis (Noord Nederland). Ik kom er alleen niet uit wat handig is qua trein/prijs. De vliegtuigmaatschappij heeft rail and fly maar die schijnt alleen maar te werken naar het vliegveld toe. Als ik DB probeer dan moet ik een ticket reserveren voor een bepaalde tijd maar geen idee of ik die ga halen en als ik spontaan ga betaal ik volgens mij de hoofdprijs. Iemand ervaring hiermee?
Iemand ervaring met reizen vanaf Dusseldorf airport naar Nederland met de trein? Is dit te doen? Dit lijkt de enige bestemming te zijn waarop ik op een specifieke datum terug kan vliegen vanaf een specifieke plek.
Ik vlieg terug van mijn bestemming naar Dusseldorf en moet vanaf daar naar huis (Noord Nederland). Ik kom er alleen niet uit wat handig is qua trein/prijs. De vliegtuigmaatschappij heeft rail and fly maar die schijnt alleen maar te werken naar het vliegveld toe. Als ik DB probeer dan moet ik een ticket reserveren voor een bepaalde tijd maar geen idee of ik die ga halen en als ik spontaan ga betaal ik volgens mij de hoofdprijs. Iemand ervaring hiermee?
donderdag 28 augustus 2025 om 06:15
donderdag 28 augustus 2025 om 08:39
donderdag 28 augustus 2025 om 09:08
Echt Dusseldorf!Ben-ik-weer schreef: ↑28-08-2025 08:54Echt Düsseldorf of Weeze? Goed om echt helder te hebben want Weeze ik ken ze, mensen die verkeerd stonden en dan is het wel een groot verschil.
donderdag 28 augustus 2025 om 13:55
Gezien de slechte kwaliteit van de Duitse spoorwegen is dat laatste tegenwoordig ook een goede tip voor minder vroege vluchten. Ik moet soms nog voor mijn werk naar Duitsland maar ik gok er niet meer dat het goed gaat als ik op de dag van meeting van huis vertrek. Ik ga bijna altijd een dag eerder.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in