Geld & Recht alle pijlers

1700 bruto, is hoeveel netto?

22-05-2011 10:27 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben me suf aan t rekenen en telkens komt er weer iets anders uit!

Dus wie heeft t verlossende antwoord? Als ik 1700 bruto verdien hoeveel houd ik netto over met loonheffingskorting toegepast?

Moet dit even weten omdat ik morgen een salarisgesprek heb.....
Verschilt van veel verschillende zaken maar ik schat zo'n 1300 euro.
http://www.loonwijzer.nl/home/brutonetto
1300 netto ongeveer inderdaad
Eens, dat is zo (althans voor ons) zonder verdere gegevens niet te berekenen. Dat hangt van verschillende factoren af.

Waarom heb je geen bruto-netto berekening gevraagd.

Misschien kun je dat alsnog regelen? Gebeurt vaak genoeg dat sollicitanten daar om vragen.

Succes morgen!
http://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/nettoloon.html
Trek er globaal een derde vanaf.
Daar houd je ongeveer 1300/1350 netto aan over. Maar via loonwijzer.nl kun je jouw specifieke situatie berekenen. En deze berekening is redelijk nauwkeurig.
Vraag echt om een bruto-netto berekening. Het aandeel dat je aan je pensioen betaalt kan heel veel verschil maken. Pensioenpremie is ongeveer 20% van je salaris, maar bij sommige werkgevers betaalt de werkgever dat helemaal (=zeldzaam volgens mij), bij andere werkgevers betaal je de helft of 1/3 als werknemer.
Ik heb dit salaris gehad een aantal jaar geleden.

Ik hield er 1032 euro aan over.

Ben er na een half jaar mee gestopt.Veel te weinig
Ongeveer 1367,- netto.
Dat ligt er dus zoals gezegd heel erg aan welke secundaire arbeidsvoorwaarden er zijn.

Waarom is het van belang voor je salarisonderhandeling? Kun je niet beter kijken naar welk bruto JAARsalaris mensen in een vergelijkbare functie krijgen (staat wel iets op intermediair.nl) en vervolgens op basis van je ervaring en vaardigheden kijken wat jij een realistisch bedrag vind voor jezelf?

Ik krijg namelijk het gevoel dat je genoeg geld wil krijgen om rond te komen, terwijl je zoveel geld zou moeten krijgen als je waard bent.
Je kunt ongeveer uitrekenen door 1700 - 23 of 25 % te doen dat is ongeveer gemiddeld wat er aan bedragen allemaal afgaat belasting , verzekeringsgelden e.d.

(wanneer je volgens mij boven de 2500 bruto verdiend dan moet er meer % af )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven