1700 bruto, is hoeveel netto?
zondag 22 mei 2011 om 10:27

zondag 22 mei 2011 om 10:31
zondag 22 mei 2011 om 10:37

zondag 22 mei 2011 om 13:39
Vraag echt om een bruto-netto berekening. Het aandeel dat je aan je pensioen betaalt kan heel veel verschil maken. Pensioenpremie is ongeveer 20% van je salaris, maar bij sommige werkgevers betaalt de werkgever dat helemaal (=zeldzaam volgens mij), bij andere werkgevers betaal je de helft of 1/3 als werknemer.
zondag 22 mei 2011 om 23:12
Dat ligt er dus zoals gezegd heel erg aan welke secundaire arbeidsvoorwaarden er zijn.
Waarom is het van belang voor je salarisonderhandeling? Kun je niet beter kijken naar welk bruto JAARsalaris mensen in een vergelijkbare functie krijgen (staat wel iets op intermediair.nl) en vervolgens op basis van je ervaring en vaardigheden kijken wat jij een realistisch bedrag vind voor jezelf?
Ik krijg namelijk het gevoel dat je genoeg geld wil krijgen om rond te komen, terwijl je zoveel geld zou moeten krijgen als je waard bent.
Waarom is het van belang voor je salarisonderhandeling? Kun je niet beter kijken naar welk bruto JAARsalaris mensen in een vergelijkbare functie krijgen (staat wel iets op intermediair.nl) en vervolgens op basis van je ervaring en vaardigheden kijken wat jij een realistisch bedrag vind voor jezelf?
Ik krijg namelijk het gevoel dat je genoeg geld wil krijgen om rond te komen, terwijl je zoveel geld zou moeten krijgen als je waard bent.