24u werken en 15 euro per uur
vrijdag 27 juli 2012 om 14:27
Mag ik vragen waarom je met 24 uur werken minimaal 1400 euro bruto wilt verdienen.
Ik denk dat je op heel veel plekken wel aan dit salaris kan komen afhankelijk van je opleiding natuurlijk.
Denk aan:
- Kapper, werken bij notaris, vuilnisman, receptionisten misschien maar ligt echt aan het bedrijf denk ik
Ik denk dat je op heel veel plekken wel aan dit salaris kan komen afhankelijk van je opleiding natuurlijk.
Denk aan:
- Kapper, werken bij notaris, vuilnisman, receptionisten misschien maar ligt echt aan het bedrijf denk ik

vrijdag 27 juli 2012 om 14:28
Mwah administratief juridisch medewerker (wel eentje met ongeveer 5jr ervaring dan) en de juiste scholing erbij en bepaalde kwaliteiten hebben dan betalen ze dat wel bij de overheid hoor.
Wel overdag, kantooruren, maar het niet erg moeten vinden om 's avonds iets langer door te gaan indien dat nodig is.
Zoiets? Weet niet of je een opleiding hebt gedaan richting die kant (en dan praat ik niet over een secetaresse opleiding)?
Wel overdag, kantooruren, maar het niet erg moeten vinden om 's avonds iets langer door te gaan indien dat nodig is.
Zoiets? Weet niet of je een opleiding hebt gedaan richting die kant (en dan praat ik niet over een secetaresse opleiding)?
vrijdag 27 juli 2012 om 14:34
quote:gordijn87 schreef op 27 juli 2012 @ 14:27:
Mag ik vragen waarom je met 24 uur werken minimaal 1400 euro bruto wilt verdienen.
Denk aan:
- Kapper, werken bij notaris, vuilnisman, receptionisten misschien maar ligt echt aan het bedrijf denk ikik weet niet hoe het in nederland zit maar hier is in een kapsalon werken 1 vd slechtst betaalde jobs, mag je blij zijn als je aan 1400 bruto komt als je 38uren werkt per week...
Denk aan:
- Kapper, werken bij notaris, vuilnisman, receptionisten misschien maar ligt echt aan het bedrijf denk ikik weet niet hoe het in nederland zit maar hier is in een kapsalon werken 1 vd slechtst betaalde jobs, mag je blij zijn als je aan 1400 bruto komt als je 38uren werkt per week...

vrijdag 27 juli 2012 om 14:39
Lieverd dat wil op dit moment half nederland wel. En laten we eerlijk zjn, de banen liggen niet voor het oprapen en voor dat bedrag gaan ook mensen met een bult aan ervaring aan de slag. En je weet nog niet eens wat je wilt. Dat is een hele slechte motivatie natuurlijk. Ik wil werken bij u omdat ik dan genoeg verdien? Wat kun je?

vrijdag 27 juli 2012 om 14:40
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik ben bang dat 15 euro per uur wel heel optimistisch is voor iemand van pas 21 jaar en zonder opleiding. Het minimum jeugdloon voor jouw leeftijd bedraagt 6,09 euro per uur. En werkgevers nemen juist vaak jonge mensen aan omdat ze zo lekker goedkoop zijn. Willen ze meer betalen, dan willen ze daar ook vaak meer kennis en/of ervaring voor terug zien.
vrijdag 27 juli 2012 om 14:41
Waarom per se 1400 bruto? Het maakt dan namelijk nog steeds een verschil welke baan je hebt met wat je netto krijgt.
Bedenk je je wel dat een hbo opleiding, een kind en een baan van 24 uur samen erg zwaar is?
Hoe ga je het doen als je met je opleiding stage moet lopen, kun je dan wel 24 uur werken ernaast?
Allemaal dingen waar je rekeing mee moet houden.
En met jou leeftijd krijg je idd niet veel, dus een baan met 1400 bruto is denk ik best een opgave dan, aangezien je alleen maar jeugdloon krijgt. Heb je verder nog mensen waar je eventueel op terug kan vallen voor hulp bijvoorbeeld oppas als jij werkt of studeerd? je ouders, de vader van je kindje?
Bedenk je je wel dat een hbo opleiding, een kind en een baan van 24 uur samen erg zwaar is?
Hoe ga je het doen als je met je opleiding stage moet lopen, kun je dan wel 24 uur werken ernaast?
Allemaal dingen waar je rekeing mee moet houden.
En met jou leeftijd krijg je idd niet veel, dus een baan met 1400 bruto is denk ik best een opgave dan, aangezien je alleen maar jeugdloon krijgt. Heb je verder nog mensen waar je eventueel op terug kan vallen voor hulp bijvoorbeeld oppas als jij werkt of studeerd? je ouders, de vader van je kindje?
vrijdag 27 juli 2012 om 14:42
Met de huidige banenmarkt denk ik dat het niet haalbaar is 15 euro per uur. Je bent pas 21 en hebt geen hbo opleiding. Kijk eerst maar of er uberhaupt vacatures zijn voor 24 uur waar jij voor in aanmerking komt. Dan kan je altijd je salariseis neerleggen. Ik werk bijvoorbeeld nu 4 jaar op een administratieve functie voor 2200 obv 40 uur. Andere functies zie ik allemaal 1700/ 1800 salarisindicatie. Of bij de overheid ja waar 400 mensen op reageren die onder hun niveau zitten.
Oproepkracht als beveiliger op Schiphol.
Opleiding moet je dan binnen een jaar halen (makkelijk te doen naast studie), werk is leuk en flexibel en bij mij is het bij sollicitaties altijd ter sprake gekomen, doet het goed bij werkgevers in de toekomst. Betaalde goed en reiskosten werden volledig vergoed zelf met OVkaart.
Opleiding moet je dan binnen een jaar halen (makkelijk te doen naast studie), werk is leuk en flexibel en bij mij is het bij sollicitaties altijd ter sprake gekomen, doet het goed bij werkgevers in de toekomst. Betaalde goed en reiskosten werden volledig vergoed zelf met OVkaart.

Hoi Toppies,
Ik wil geen ruiten ingooien, maar toen ik op mijn 18 begon met werken (havo geslaagd,2e jaar HBO) moest ik voor dat salaris 40u werken en dan werkte ik in de administratie (werkte overigens 26u naast mijn studie maar omgerekend had ik dus 40u moeten werken voor dat salaris).
Toen ik 21 was had ik mijn hbo afgerond en nu verdien ik een paar honderd euro (lees 200-300 euro) meer dan dat salaris en dan werk ik 32 uur.
Verder ontzettend goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ben dus ook benieuwd wat voor werk je moet gaan doen om met zo weinig uren, zo'n salaris te verdienen in combinatie met je huidige afgeronde opleiding (en niet dus je HBO die je nog moet gaan doen) en daarnaast ook nog een flexibele baas ivm je kindje.
Ik wil geen ruiten ingooien, maar toen ik op mijn 18 begon met werken (havo geslaagd,2e jaar HBO) moest ik voor dat salaris 40u werken en dan werkte ik in de administratie (werkte overigens 26u naast mijn studie maar omgerekend had ik dus 40u moeten werken voor dat salaris).
Toen ik 21 was had ik mijn hbo afgerond en nu verdien ik een paar honderd euro (lees 200-300 euro) meer dan dat salaris en dan werk ik 32 uur.
Verder ontzettend goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Ben dus ook benieuwd wat voor werk je moet gaan doen om met zo weinig uren, zo'n salaris te verdienen in combinatie met je huidige afgeronde opleiding (en niet dus je HBO die je nog moet gaan doen) en daarnaast ook nog een flexibele baas ivm je kindje.
vrijdag 27 juli 2012 om 14:44
Parttime banen in de administratie zijn moeilijk te vinden. Dat was al zo in 2007 (toen bemiddelde ik erin) en zal nu alleen maar lastiger zijn.
Kijk anders eens bij een studentenuitzendbureau. Banen in de avonduren of weekenden zullen misschien wat beter betalen dan overdag door de week.
Alleen is dat dan geen administratie.
Kijk anders eens bij een studentenuitzendbureau. Banen in de avonduren of weekenden zullen misschien wat beter betalen dan overdag door de week.
Alleen is dat dan geen administratie.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

vrijdag 27 juli 2012 om 14:46
Niet administratief maar bij de thuiszorg in de schoonmaak gaan werken? Geen 15 euro per uur maar ik verdien 10 euro per uur. Is ook gemakkelijker werk in te vinden dan administratie. Of huishoudelijke hulp voor particulieren? Daar geven ze nog wel eens hogere bedragen. Verder zou ik het niet weten eigenlijk...

vrijdag 27 juli 2012 om 14:55
Half Nederland zoekt volgens mij werk in de administratie of als secretaresse. De kans dat je met 0 ervaring aangenomen wordt is niet groot. Voor jou 100 anderen die wel ervaring hebben.
Ik denk dat je realistischer moet worden qua loon en qua functie waar je naar zoekt. Anders wordt het alleen amar een teleurstelling.
Ik denk dat je realistischer moet worden qua loon en qua functie waar je naar zoekt. Anders wordt het alleen amar een teleurstelling.

vrijdag 27 juli 2012 om 14:59
quote:Waldorf114 schreef op 27 juli 2012 @ 14:53:
Je moet nog aan je opleiding beginnen maar hebt nu alvast bedacht dat het vast wel te doen moet zijn met 24 uur werken en een kind? Of ga je deeltijd doen?
Tja mij lijkt het ook veel, maar goed als je moet dan moet je
Bedoel ik vond het ook zwaar om naast mijn fulltime hbo studie (incl in het 2e en 3e jaar een stage van 40u per week voor een half jaar). En daarnaast ook nog eens 26u werken. Maar ik moest, ik moest. Anders had ik geen eten én nu een grote schuld gehad.
Inmiddels een kleine van 3 erbij maar wel aan begonnen ná mijn hbo opleiding en werk er 32u naast.
Kleine is wel minimaal 4 al van TO aangezien hij naar school gaat.
Welke opleiding ga je doen TO?
Heb je dat bedrag minimaal nodig om rond te komen of wil je dat gewoon hebben omdat je denkt dat je dat 'verdiend'?
Je moet nog aan je opleiding beginnen maar hebt nu alvast bedacht dat het vast wel te doen moet zijn met 24 uur werken en een kind? Of ga je deeltijd doen?
Tja mij lijkt het ook veel, maar goed als je moet dan moet je
Bedoel ik vond het ook zwaar om naast mijn fulltime hbo studie (incl in het 2e en 3e jaar een stage van 40u per week voor een half jaar). En daarnaast ook nog eens 26u werken. Maar ik moest, ik moest. Anders had ik geen eten én nu een grote schuld gehad.
Inmiddels een kleine van 3 erbij maar wel aan begonnen ná mijn hbo opleiding en werk er 32u naast.
Kleine is wel minimaal 4 al van TO aangezien hij naar school gaat.
Welke opleiding ga je doen TO?
Heb je dat bedrag minimaal nodig om rond te komen of wil je dat gewoon hebben omdat je denkt dat je dat 'verdiend'?

vrijdag 27 juli 2012 om 15:02
vrijdag 27 juli 2012 om 15:02