Geld & Recht alle pijlers

42hrsclub besteld en wordt niet geleverd

20-12-2010 17:42 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft eerder iets bij de 42hrsclub besteld? Ik heb op 18-11 een bestelling gedaan en sindsdien niets meer vernomen. Ze reageren niet op emails en bellen kan niet!

Heeft iemand ervaring met de 42hrsclub en duurt de levering altijd zolang (in voorwaarde staat 10 werkdagen), ik hoor graag wie er ook problemen heeft gehad!!
Ik heb anderhalve maand op een pakketje moeten wachten. Toen ik de voorwaarden doorlas zag ik staan dat de minimum levertijd 3 weken bedraagt.
Dat is wel heel erg lang! Volgens wet koop op afstand moeten ze binnen 30 dagen aan je geplaatste bestelling voldoen!

Welke stappen je kunt ondernemen weet ik niet, maar veel succes!
het ergste vind ik dat ik geen reactie krijg op mijn emails, ze kunnen mij toch netjes laten weten dat eea wat langer duurt?

Ik heb spijt van mijn bestelling, ik had het graag voor kerst binnen gehad!

3 weken is al lang maar ik wacht nu al een maand vind het best aso.
Wat vervelend! Ik heb net even voor je op internet gezocht en ik heb wel een telefoonnummer gevonden, gewoon 42hrsclub op google intoetsen en dan is het de tweede link (ze zitten in Amsterdam). Succes!
na 10 dagen eindelijk reactie op email, tnt track en trace nummer doorgekregen, bleek ook kansloos. Het pakje is namelijk nooit door hen aangeboden bij TNT. Wederom mailen, tot op heden geen reactie, wacht inmiddels 6 weken.

Morgen maar eens bellen! GRRRR!!!!
Hallo,

Ook ik heb in 8 december een bestelling geplaatst en betaald. Taal nog teken van 42 hrsclub terwijl mijn bestelling in juni perfect verliep.

Wie heeft ook problemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven