Geld & Recht alle pijlers

aangifte 2009 al bij jullie uit betaald?

23-04-2010 17:17 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben benieuwd of iemand bericht gekregen heeft van de belasting over de aangifte 2009 en of ze al aan het uitbetalen zijn.
Bij mij is het gisteren gestort. Heb iets van 25 euro teveel ontvangen (tenminste, het is iets meer dan wat ik bij het invullen kreeg te zien), hebben anderen dat ook? Heb dit nog niet zo heel vaak ingevuld (dat ik ook iets terug kreeg).
jep!
Ik heb nog niets ontvangen, ook geen envelop.

Maar 't zal er vast aan komen als ik dit hier zo lees!

Kan het ook goed gebruiken. (wie niet??) Er staan wat nieuwe meubels op het verlanglijstje.
Ik moet naar verwachting een euro of 300 terugbetalen, dus van mij mogen ze er nog wel even over nadenken .

Voor alle mensen met een smak geld op de bankrekening:
Nee helaas nog niet! Ik verwacht een leuk bedrag dus van mij mag het snel komen!
@Spoken: dat is de heffingsrente
Oke dankje, ik dacht juist bij het woord rente meteen aan iets wat er nog vanaf zou gaan, aangezien dat meestal is Maar eigenlijk wel logisch ja..
Ik ben elke dag religiously de post en mijn ING aan het checken, maar nog geen bericht binnen.

De afgelopen jaren kreeg ik het rond 9 mei gestort, had daar ook een beetje op gehoopt voor dit jaar.

Afwachten maar (en nagelbijten)!
mmm gisteren heeft vriend een brief gekregen dat hij X terugkrijgt....hopelijk heb ik die brief vandaag (we hebben samen aangifte gedaan omdat we samenwonen)

meestal als je de brief krijgt...duurt het nog 1-2 dagen voor het geld er is...
Ik heb nog helemaal geen brief ontvangen en heb het toch al eind februari opgestuurd. Ik dacht hoe eerder gestuurd hoe eerder binnen. Gaat dus niet op...
brief vandaag gehad dagtekening 22 mei!

nu nog even afwachten.!
Gisteren en vandaag ook de voorlopige aanslag gekregen voor mij en mijn man, dagtekening 22 mei, dus het zal er begin volgende week wel opstaan.

Verder kreeg mijn man nog een brief dat hij geen voorlopige aanslag krijgt ivm aangifte inkomensbelasting, premie volksverzekeringen en inkomensafhankelijke zorgverzekeringswet krijgt. Er stond dat ze zijn aangifte 2009 gaan controleren en dan een definitieve aanslag sturen. Ik heb toch maar even gebeld met de bd wat dit inhoudt, en het heeft te maken met een bijbaantje wat hij korte tijd gedaan heeft (bezorger voor Sandd). Over deze verdiensten is geen premie zvw ingehouden en die zou hij nog moeten betalen, maar de medewerkster vertelde dat het te weinig was en hij dus niets hoeft te betalen (pfew!). Ik had het ook niet echt verwacht, want hij had geloof ik maar 56 euro verdiend, maar toch schrok ik wel toen ik die brief kreeg. Had al visioenen dat we duizenden euro's moesten terugbetalen.
Op tijd ingezonden zoals altijd. Vorig jaar stond het er op 22 juni op. Ik hoop dat ik het deze keer ook wat eerder krijg.
Ik had vorige maand een brief gekregen dat ik over 2008 nog aangifte moest doen en een bedrag zou terugkrijgen.. heb ik dus ook gelijk maar gedaan samen met 2009 en heb er vandaag een brief over gekregen! Definitieve aanslag...

Dacht juist dat 2008 echt onderaan de stapel zou komen.
Woensdag de brief,gisteren binnen!!
Joepie, belastinggeld binnen ! En ons beider vakantiegeld én onze normale salarissen. Wat moet ik toch met al dat geld ? Morgen maar eens gaan fun-winkelen.
Ik heb vandaag De Brief gehad

Ben benieuwd wanneer ik het heb. Een heerlijke dag vandaag in financieel opzicht: salaris + overwerk uitbetaald + vakantiegeld + winstdelingspercentage + de leuke belastingbrief.
Heel goed bestemming Lentezon! En de vakantie al gepland?
Gister brief en vandaag is het geld binnen YESSSSSSS!! Nu nog van 2009. het was namelijk de aangifte van 2008 Ach die zal ook wel snel komen
Nou dan moet ik 't dinsdag krijgen
quote:nostradame schreef op 21 mei 2010 @ 21:36:

Heel goed bestemming Lentezon! En de vakantie al gepland?Jaha, we zijn net terug van een rondreis door Andalusië/Marokko en we gaan eind augustus naar Porlezza in Italië. Ik verheug me vanmiddag op het winkelen. Een groot deel van het vakantiegeld gaat naar de spaarrekening, voor -je-weet-later-maar-nooit-situatie. Op de spaarrekening mag een max.bedrag staan en de rest maken we allemaal op.
Donderdag de brief gehad en vandaag (zaterdag) nog niets binnen

Mijn man kreeg een brief, dat hij 165 euro moet terugbetalen, ik krijg 2200 euro terug (alle aftrekposten staan bij mij). Ik heb nog gebeld waarom dat nou niet verrekend kan worden, we doen toch samen aangifte. Maar nee, dat was niet mogelijk.... ach de belastingdienst: makkelijker kunnen ze het niet maken....
zaterdag de brief gehad , dagtekening 22 mei. Nog niks gestort ...ik wacht af.

En nee verrekenen doen ze nooit hoor juf-deetje. Mijn schoonmoeder heeft ook wel eens op een dag verschillende brieven gekregen. Het ene kreeg ze terug van de andere 2 moest ze betalen.

Word het dus eerst afgeschreven ..geld teruggestort en vervolgens weer afgeschreven...om het makkelijk te maken toch.

Ik krijg trouwens O¤ terug...krijg ik speciaal een brief voor
Ik had ruim op tijd aangifte gedaan, en daarna op 31 maart een wijzing ingediend. Heb nu een bericht gehad wat betrekking heeft op mijn eerste ingediende aangifte, maar vraag me af hoelang het duurt voordat de tweede brief komt.

Iemand dit meegemaakt? Volgens mij tweede aangifte krijg ik nml een mooi bedrag terug, die eerste gaat maar over 70 euro. En reken nu op dat tweede bedrag..zweet.
hallo ik heb de belastingdienst gebeld en mijn aangifte stond verleden week klaar met de dagtekening 22 mei en ze hebben ook verteld dat ik geld terug zou krijgen maar het is nu de 25ste geen brief en ook nog geen geld helaas bank nr en adres gecontroleerd en dat klopte allemaal heeft iemand dat ook nog geen brief en geen geld terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven