aangifte 2009 al bij jullie uit betaald?

zondag 16 mei 2010 om 13:22
woensdag 12mei de blauwe brief binnen dagtekening 15 mei maar nog geen geld op m'n rekening ik hoop morgen wacht ermet smart op toen ik woensdag belde met de BD vertelde ze mij dat t alwel overgemaakt was dus ben benieuwd hoe lang het dan duurt! wel grappig dat iedereen er op zit te wachten en dat de betaaldagen echt verschillen van persoon maar ja we zien wel.
anoniem_105869 wijzigde dit bericht op 16-05-2010 13:23
Reden: woord verkeerd gespeld
Reden: woord verkeerd gespeld
% gewijzigd
zondag 16 mei 2010 om 23:28
quote:vivaviva78 schreef op 15 mei 2010 @ 12:54:
Brief afgelopen week gehad met dagtekening 15 mei. Geld nog niet binnen. Voor het eerst dit jaar hebben mijn vriend en ik samen aangifte gedaan vanwege het kopen van een huis/samenlevingscontract. We zijn er wel goed uitgekomen, alleen is het vaag dat de helft op onze gezamenlijke rekening komt en de helft op die van mij. Wij hadden het gewoon op onze gezamenlijke gewild, maar waarschijnlijk komt het doordat we op het einde invulden dat we de verdeling 50/50 wilden. Maar goed, het maakt niet zoveel uit. We hebben er 1250 euri bij Aan het begin van het programma wordt gevraagd of het rekeningnummer dat op het verzoek tot aangifte staat klopt. Als je daar 'ja' invult terwijl bij jou jouw nummer en bij hem de gezamenlijke staat, dan maken ze het zo over. Volgende keer daar bij jouw aangifte het nummer wijzigen.
Brief afgelopen week gehad met dagtekening 15 mei. Geld nog niet binnen. Voor het eerst dit jaar hebben mijn vriend en ik samen aangifte gedaan vanwege het kopen van een huis/samenlevingscontract. We zijn er wel goed uitgekomen, alleen is het vaag dat de helft op onze gezamenlijke rekening komt en de helft op die van mij. Wij hadden het gewoon op onze gezamenlijke gewild, maar waarschijnlijk komt het doordat we op het einde invulden dat we de verdeling 50/50 wilden. Maar goed, het maakt niet zoveel uit. We hebben er 1250 euri bij Aan het begin van het programma wordt gevraagd of het rekeningnummer dat op het verzoek tot aangifte staat klopt. Als je daar 'ja' invult terwijl bij jou jouw nummer en bij hem de gezamenlijke staat, dan maken ze het zo over. Volgende keer daar bij jouw aangifte het nummer wijzigen.
maandag 17 mei 2010 om 12:31
Ik heb een brief ontvangen van de BD waarin staat;
U ontvangt geen voorlopige aanslag
Ze hebben hierin wel mijn verzamelinkomen genoemd, gaan het controleren en ontvang daarna een definitieve aanslag.
Dat betekend dat ik dan sowieso moet betalen?
Of krijgt iedereen altijd zo'n brief, kan me nl. niet herinneren dat ik dit ooit gekregen heb en kreeg altijd heeeeul veel geld terug!
Ze hebben hierin wel mijn verzamelinkomen genoemd, gaan het controleren en ontvang daarna een definitieve aanslag.
Of krijgt iedereen altijd zo'n brief, kan me nl. niet herinneren dat ik dit ooit gekregen heb en kreeg altijd heeeeul veel geld terug!
This is not kosher!
maandag 17 mei 2010 om 12:36
quote:Wellhello schreef op 17 mei 2010 @ 12:31:
Of krijgt iedereen altijd zo'n brief, kan me nl. niet herinneren dat ik d
it ooit gekregen heb en kreeg altijd heeeeul veel geld terug!Raar. Volgens mij betekent het niet dat je niks terug krijgt hoor. Volgens mij gaan ze echt controleren.
Of krijgt iedereen altijd zo'n brief, kan me nl. niet herinneren dat ik d
it ooit gekregen heb en kreeg altijd heeeeul veel geld terug!Raar. Volgens mij betekent het niet dat je niks terug krijgt hoor. Volgens mij gaan ze echt controleren.
maandag 17 mei 2010 om 12:39
Wellhello, zou jij niet gewoon in de steekproef zitten die zij extra gaan controleren? Want volgens mij wordt het grootste gedeelte gewoon geautomatiseerd gedaan. Heeft er niets mee te maken of jij terug moet betalen of niet. Alleen als je de aangifte niet naar waarheid hebt ingevuld, dan zou ik mij nu zorgen gaan maken
maandag 17 mei 2010 om 12:45
maandag 17 mei 2010 om 14:14
quote:Caroo83 schreef op 17 mei 2010 @ 11:39:
Haai,
Ik heb het ook net binnen
Had het in februari opgestuurd en heb wel een ontvangstbevestiging gekregen, maar helemaal geen bericht dat het ook daadwerkelijk uitgekeerd zou worden. En nu staat het al op mijn rekening! Heel welkom :-)Dat is lekker! daar hoop ik ook op! volgens de bd krijg ik een brief met dagtekening 22 mei, maar die heb ik nog niet...heb net gekeken naar aanleiding van dit berichtje maar de money is er helaas ook nog niet.... moet een hoge rekening betalen en dit geld komt dus zeer goed van pas!
Haai,
Ik heb het ook net binnen

maandag 17 mei 2010 om 14:27