Geld & Recht alle pijlers

Aankondiging Politie Beslag

04-09-2012 23:01 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben nu wel erg bang. Ik woon bij mijn moeder. Ik heb een schuld open staan van 850 euro die ik binnen 5 dagen moet betalen. Anders komt de deurwaarder langs om inboedel mee te nemen samen met politie agenten. Kan ik nu nog een regeling treffen met hun? want ik ben half jaar werkloos geweest en heb pas een sollicitatie over 2 dagen. Ik weet niet wat ik moet doen.. ik ben helemaal gek aan het worden ;( Wie o Wie kan me tip geven of nog helpen hierbij? wat kan ik nog doen?

bedankt!!!!!!
Bel ze morgen op en probeer een regeling te treffen, waarschijnlijk lukt dat wel.
Waarom heb je niet ieder geprobeerd een regeling te treffen? Dacht je dat je niet meer zou hoeven te betalen als je een paar maanden niet had ingelost?

Waar is die schuld van?

Hoe oud ben je? Sta je bij je moeder ingeschreven?

Weet je moeder er van?

Kun je bij je moeder lenen? Of bij iemand anders?

Krijg je een uitkering?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat zijn meestal dwangmiddelen. Gewoon even bellen. Met een beetje deurwaarder zijn prima afspraken te maken.
Waarom heb je bij de eerste aanmaningen geen regeling getroffen. Dit soort zaken altijd direct regelen! Op de lange baan schuiven geeft zoveel extra narigheid. Ik zou morgen in ieder geval bellen naar de sociale dienst misschien kunnen zij je doorverwijzen maar op zo een korte termijn geef ik het weinig hoop.
Ja kunt nu nog een regeling treffen. Máár dan moet je wel met geld over de brug kunnen komen. Kun je van iemand lenen?
Bel de deurwaarder, had je meteen moeten doen! Maar waarom kun je nu wel je schuld betalen en eerst niet?
Iemand bitterballen bij de mosterd?
Ik zie nergens dat ze het geld nu wel heeft, alleen dat ze een regeling wil treffen.
Eerst betalen alleen daarmee vervalt de beslag legging.
Is het de eerste keer dat er een deurwaarden voor deze schuld aan de deur komt? Naar mijn weten moet je het behoorlijk ver laten komen voordat ze je huis leeg komen halen, daar gaan héél veel brieven overheen, plus bezoek van de deurwaarder.

Als je een brief van een deurwaarderskantoor krijgt kun je over het algemeen bellen voor een regeling. Hun enige job is het geld regelen, ook al is dat in een betalingsregeling, als ze hun geld maar krijgen.

Mocht het zo zijn dat ze écht het huis komen leeghalen, heb het er met je moeder over en zoek goed uit wat haar rechten zijn wat betreft haar spullen.
Ga morgen langs het juridisch loket, is gratis en het loket kan je verder verwijzen als dat nodig is.

http://www.juridischloket.nl
Maar voor die regeling moet je een bedrag per maand aflossen. Verstandiger om zo snel mogelijk te regelen.
quote:achnein schreef op 04 september 2012 @ 23:05:

Bel de deurwaarder, had je meteen moeten doen! Maar waarom kun je nu wel je schuld betalen en eerst niet?Omdat ik wel van uit ga dat ik word aangenomen ik geen werk had.
quote:_lupine_ schreef op 04 september 2012 @ 23:03:

Bel ze morgen op en probeer een regeling te treffen, waarschijnlijk lukt dat wel.Kan ik dat nog regelen? Ik kan wel 300 euro nu betalen morgen met wat beetje spaargeld, maar rest pas vanaf volgend maand zou dit kunnen?
Kan ik dat nog regelen? Ik kan wel 300 euro nu betalen morgen met wat beetje spaargeld, maar rest pas vanaf volgend maand zou dit kunnen?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2012 @ 23:04:

Waarom heb je niet ieder geprobeerd een regeling te treffen? Dacht je dat je niet meer zou hoeven te betalen als je een paar maanden niet had ingelost?

Waar is die schuld van?

Hoe oud ben je? Sta je bij je moeder ingeschreven?

Weet je moeder er van?

Kun je bij je moeder lenen? Of bij iemand anders?

Krijg je een uitkering?24, Helemaal niks krijg ik, ik heb nooit een uitkering gehad, ik sta bij mijn moeder ingeschreven, en heb niks van inboedel wat van mij is.
Morgen bellen, je moet het met hun regelen, vertel wat je nu schrijft en kijk maar wat hun zeggen. En leer hiervan. Niet wachten tot het gaat escaleren de volgende keer.
http://www.schuldinfo.nl/index.php?id=52
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vraag het! Daar kunnen wij niets over zeggen, bij de ene deurwaarder kan het, bij de andere niet.
Dat moet je dus vragen aan die mensen die al een hele tijd proberen je te laten betalen. Morgenochtend bellen om 08.30 uur, en net zo lang blijven bellen tot je ze aan de lijn krijgt. Stom he, zo'n telefoonabo.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:zonnetje59 schreef op 04 september 2012 @ 23:08:

Ga morgen langs het juridisch loket, is gratis en het loket kan je verder verwijzen als dat nodig is.

http://www.juridischloket.nlquote mezelf maar even, dit is het verstandigste om te doen.
Als jij morgen belt en die 300e overmaakt zal de deurwaarder zeker bereid zijn om in bv 2 extra maanden je schuld te laten aflossen.
quote:mevrouwr schreef op 04 september 2012 @ 23:12:

Als jij morgen belt en die 300e overmaakt zal de deurwaarder zeker bereid zijn om in bv 2 extra maanden je schuld te laten aflossen.Dus ook al heb ik 5 dagen wat op brief staat 850 te betalen, en ik morgen bel en zeg ik betaal 300 euro deze week nog? dan heb ik nog tijd om het af te lossen?
Dus ook al heb ik 5 dagen wat op brief staat 850 te betalen, en ik morgen bel en zeg ik betaal 300 euro deze week nog? dan heb ik nog tijd om het af te lossen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven