Geld & Recht alle pijlers

AH bonusaanbiedingen

14-12-2010 20:14 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook zo vaak dat er iets niets klopt bij de AH bonus aanbiedingen?? Ik word er helemaal gestoord van! Vandaag weer, product met behoorlijke korting staat op de bordjes ervoor, dus die maar gekozen, kijk ik op m'n bon is er niks vanaf gegaan. Kwartier voordat ik het geld terugkreeg.

Laatst ging het om nog meer, was al thuis toen ik er achterkwam, kon ik weer terug naar de winkel en het ze nog voorrekenen ook. Excuses konden er niet af.

Het gaat om een paar euro, maar om het principe ga ik toch terug. Eerder liet ik het er wel eens bij zitten - maar het gebeurt echt heel vaak! Vandaag kwam het trouwens doordat ze het bordje waren vergeten weg te halen en het dus eigenlijk een oude aanbieding was, keer daarvoor was omdat het niet goed in de computer stond. De hele week al - die maandag (vijf dagen eerder) was er ook iemand mee teruggekomen.

Het lijkt haast een gemakkelijke manier van geld verdienen: mensen: zo overhalen om iets te kopen en dan hopen dat ze niet zien dat ze worden genaaid.

Ik controleer dus altijd mijn bonnetjes.
Ik heb hetzelfde, inderdaad altijd goed bedragen en bonnetjes checken. Is inderdaad wel irritant....
Ik controleer altijd mijn bon voordat ik de winkel uitga. Bij ons is de AH over het algemeen wel helemaal bij. Maar de Dekamarkt niet. Daar is altijd gezeik. Heel irritant.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zie het altijd als de bonuskaart erover gehaald wordt. Dan weet ik ongeveer wel of de totale korting klopt.

Klopt die niet dan check ik de bon. Maar wij hebben wel een fijne Appie, het klopt altijd wel.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik controleer ook altijd mijn bon. Maar ik ga ook altijd terug als ze iets niet hebben aangeslagen en ik dus moet bijbetalen. Want dat gaat ook vaak mis. Dus het werkt wel 2 kanten op!
Oh en de bonusaanbiedingen kloppen hier vrijwel altijd.
Dan ga ik vanaf nu mijn bonnen ook maar checken. Als het niet klopt zou ik ook teruggaan, tenzij het om 10 cent gaat ofzo.
Ik ben totaal niet prijsbewust, ik koop 'n product omdat ik er zin in heb, niet omdat 't afgeprijsd zou zijn, dus ik zal 't niet merken als ze me teveel berekenen.

Overigens laat ik wel braaf telkens m'n bonuskaart en airmiles scannen en vaak zie ik dan wel dat 't totaalbedrag op de kassa lager wordt, dus zal best wel vaak gewoon goed gaan.
quote:Blackdress schreef op 14 december 2010 @ 20:21:

Ik controleer ook altijd mijn bon. Maar ik ga ook altijd terug als ze iets niet hebben aangeslagen en ik dus moet bijbetalen. Want dat gaat ook vaak mis. Dus het werkt wel 2 kanten op!Dat zou ik zeker niet doen. Het werkt idd 2 kanten op, soms heeft de winkel mazzel door een fout, de andere keer ik.
Ik maak het eigenlijk wekelijks mee dat het niet goed gaat. Erg vervelend!
Ik check daarom de bonnetjes

Bij 1 AH gaat het vaak goed, bij een ander eigenlijk nooit.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Ik heb er serieus nog nooit op gelet. Vertrouw erop dat het goed gaat, en meestal weet ik ook niet eens precies of een artikel in de bonus is, en als ik het wel weet hoe duur het is...

Maar als het dan niet klopt, ga je dan naar de desbetreffende cassiere terug, of naar de infobalie?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Toppunt was een AH waar een artikel met een andere (hogere) prijs in de kassa stond dan op het schap stond. 4x voor bij de klantenservice geweest, 4x belofte gehad dat ze het zouden veranderen.

Niet gebeurd, toen maar naar het buitenland verhuisd
WTF?
Ik heb laatst een maand lang mijn bonnetjes gecheckt en dat heeft me 10 euro opgeleverd. Ik kom er 5 keer per week ongeveer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zo 1x op 5 klopt er wel iets niet op mijn bonnetje.....

Abusu, ik ben zo'n irritante klant die dat foute prijskaartje dan zelf wel voor ze weghaalt de volgende keer (en verlopen broodjes krijgen ze met een grote glimlach van me in handen gedrukt ).
Laatst precies hetzelfde. Een heel groot bord met 'bonus', niet verrekend, ik naar de servicebalie, 'O mevrouw, is ... dat.....zo......? Ik haal er iemand bij.' Na 10 minuten wachten kreeg ik m'n geld terug. Het ging mij om het principe.
Hier staat nog regelmatig het bordje van "bonus-aanbieding" van de vorige week op het schap. Daar let ik dan dus wel op (ik scan zelf m'n boodschappen dus zie meteen of het klopt)
Ik controleer altijd mijn bonnetjes, het komt idd regelmatig voor dat het niet klopt (bonusaanbiedingen niet goed in de computer, 35% kortingssticker niet verrekend) en ik ga er ook altijd voor terug. Ook al is het maar 20 cent, het gaat om het principe.
quote:layla1969 schreef op 14 december 2010 @ 22:41:

Ik controleer altijd mijn bonnetjes, het komt idd regelmatig voor dat het niet klopt (bonusaanbiedingen niet goed in de computer, 35% kortingssticker niet verrekend) en ik ga er ook altijd voor terug. Ook al is het maar 20 cent, het gaat om het principe.Bij mij gaat het niet om het principe, maar gewoon om het geld, maar goed, das ieder voor zich.
Wij scannen altijd zelf. De 35% dingen gaan dan altijd goed. De bonusartikelen checken we eigenlijk nooit op de bon.
quote:elninjoo schreef op 14 december 2010 @ 20:22:

Ik ben totaal niet prijsbewust, ik koop 'n product omdat ik er zin in heb, niet omdat 't afgeprijsd zou zijn, dus ik zal 't niet merken als ze me teveel berekenen.

Overigens laat ik wel braaf telkens m'n bonuskaart en airmiles scannen en vaak zie ik dan wel dat 't totaalbedrag op de kassa lager wordt, dus zal best wel vaak gewoon goed gaan.

Soms krijg je het tweede product gratis, en dan kan het aardig oplopen, het bedrag waarvoor je genept wordt (vorig jaar vaak meegemaakt bij een AH XL, max 10 stuks van hetzelfde artikel, dus vijf gratis, a 5 euro per stuk = 25 euro die dan soms wel, soms niet in de bonus bleken te zijn, ook al stond er altijd duidelijk zo'n bordje bij. Hun software of automatisering was yoni, heb er ook over geklaagd).
Ik check ook altijd mijn bonnetje, maar vergeet meestal wat ook alweer in de bonus was. Dus dan zie ik dat er een paar dingen verrekend zijn en dan vind ik het alweer best. Misschien toch maar eens beter naar kijken..
Ik scan altijd zelf en bij een bonusproduct staat dan de B voor het artikel. Ze zijn hier heeel netjes en secuur bij AH, vrijwel nooit meegemaakt dat het niet klopte. Ik kijk er ook altijd na of ik die B zie staan.
Het klopt hier vrijwel nooit. Zelfs als ik er zelf specifiek naar vraag gaat het mis. Vaak moet ik dan ook zelf nog om de bon vragen, waarop ik vervolgens zie dat het niet is verrekend.

En dan ga ik mn korting maar halen bij de servicebalie.

Dan krijg ik ook zonder problemen de korting hoor, maar t is wel vervelend

Ohh, en hier geen scan helaas :(
Ik ben zelf cassiere (niet ah maar toch), en het komt bij ons ook zooo vaak voor dat er iets niet klopt aan de bon. Wel zijn we altijd heel schappelijk als het gaat om het teruggeven van geld, op het moment dat de computer iets verkeerd aanslaat kijkt een medewerker eventjes naar de prijs en dan geven we het teveelbetaalde geld terug. Blijven ook maar mensen natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven