Geld & Recht alle pijlers

Algemeen Belasting Teruggave Topic

02-05-2016 10:21 2546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand hier op het forum al belasting teruggave hebben ontvangen?



Ik krijg geld terug en zit erom te springen
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen 2 jaren hadden we het 15 mei al terug,jaar daarvoor in juni.We zien het wel.Ach wat in het vat zit verzuurt niet.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Ik lees vaak ik krijg een FLINK bedrag terug wat bedoelen mensen daar mee?

Flink bedrag is voor iedereen anders natuurlijk.



Ik heb nog niets ontvangen wel direct aangifte gedaan toen het kon.
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar op 12 juni terug gekregen...Zal dit jaar wel weer rond dat tijdstip komen.



Nav dit topic heb ik wel even op mijn rekening gekeken en er was wel rond de €300 bij geschreven...maar dat was de teruggave van de energiemaatschappij
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Zojuist via digitale post een brief gekregen definitieve aanslag gedateerd op 11 mei as! Heb 01-03 de aangifte gedaan. Jeeej!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:cmuts schreef op 04 mei 2016 @ 20:22:

Zojuist via digitale post een brief gekregen definitieve aanslag gedateerd op 11 mei as! Heb 01-03 de aangifte gedaan. Jeeej!!!Ik had net de definitieve aanslag in mijn berichtenbox, een pak geld terug (mijn eigen geld) toch superblij .1 maart aangifte gedaan joepie
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
CMUTS, ik had geen vooraankondiging.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik 16 maart aangifte gedaan nog niks. we wachten rustig af... whahah rustig idd
Alle reacties Link kopieren
quote:kooktut schreef op 04 mei 2016 @ 21:32:

Ik 16 maart aangifte gedaan nog niks. we wachten rustig af... whahah rustig iddJe ziet dat het kan meis, ik had er helemaal niet op gerekend het was een verrassing. Heerlijk kunnen de boeken weer dicht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:kooktut schreef op 04 mei 2016 @ 21:32:

Ik 16 maart aangifte gedaan nog niks. we wachten rustig af... whahah rustig idd

Je ziet dat het kan meis, ik had er helemaal niet op gerekend het was een verrassing. Heerlijk kunnen de boeken weer dicht.

Ik hoop dat jou definitieve ook snel komt!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ben er stiekem wel op aan het wachten. hihi alleenstaande mama bijstand norm grrrr het is welkom met die leuke eigenrisico van 2015 op.de mat en 2016
Alle reacties Link kopieren
Toevallig net bericht in mijn overheid! Dagtekening 10 mei. Dus nog klein weekje geduld €€€.
Alle reacties Link kopieren
quote:mirri29 schreef op 04 mei 2016 @ 12:33:

Ik lees vaak ik krijg een FLINK bedrag terug wat bedoelen mensen daar mee?

Flink bedrag is voor iedereen anders natuurlijk.



Ik heb nog niets ontvangen wel direct aangifte gedaan toen het kon.4.330 niet flink, wel aardig.
Alle reacties Link kopieren
Haha dankzij dit topic keek ik ook even in mijnoverheid inbox.

Ook hier vandaag melding gekomen van de teruggave met dagtekening 11mei.

Woohoo!!
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer hebben jullie het ingevuld?
Alle reacties Link kopieren
quote:kooktut schreef op 04 mei 2016 @ 23:16:

Wanneer hebben jullie het ingevuld?Ikke 1 maart j.l.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net ook maar even gekeken, ook mijn man en ik hadden bericht in onze inbox van mijn overheid, dagtekening 11 mei.



Ben er blij mee! En ik vind rond de 5000 euro een flink bedrag...
Alle reacties Link kopieren
dat is behoorlijk idd. eindeloos wat bedoel je met j.l
Alle reacties Link kopieren
Mijn dagtekening is 10 mei.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:kooktut schreef op 04 mei 2016 @ 23:26:

dat is behoorlijk idd. eindeloos wat bedoel je met j.lJongstleden
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:YTR schreef op 04 mei 2016 @ 23:24:

Ik heb net ook maar even gekeken, ook mijn man en ik hadden bericht in onze inbox van mijn overheid, dagtekening 11 mei.



Ben er blij mee! En ik vind rond de 5000 euro een flink bedrag...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
dan nog maar even geduld whahah ik heb pas de 16 tiende gedaan want eerder kwam ik er steeds niet in.

Hoop echt van harte dat ik geluk heb en het voor eind juni heb. En anders is wachte ook niet zo erg maar altijd fijn te weten dat je krijgt
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niks in mijn inbox



Wel op 23 maart aangifte gedaan, we wachten het af
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht gezellig mee
Alle reacties Link kopieren
quote:Liene85 schreef op 04 mei 2016 @ 22:48:

[...]





4.330 niet flink, wel aardig.Niet flink????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven