Geld & Recht alle pijlers

Algemeen Belasting Teruggave Topic

02-05-2016 10:21 2546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand hier op het forum al belasting teruggave hebben ontvangen?



Ik krijg geld terug en zit erom te springen
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht ook.

Nou ja, ik niet, ik moet betalen. De pubers wachten. Vooral eentje, die wil een nieuwe telefoon.....
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook dat het niet lang meer duurt, maar ik ga gewoon uit van juli. Dan kan het alleen maar meevallen.
Ik krijg een heerlijk bedrag super blij mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:mirri29 schreef op 04 mei 2016 @ 12:33:

Ik lees vaak ik krijg een FLINK bedrag terug wat bedoelen mensen daar mee?

Flink bedrag is voor iedereen anders natuurlijk.



Ik heb nog niets ontvangen wel direct aangifte gedaan toen het kon.



Ik 2000 ongeveer. Ben ik toch wel erg blij mee hoor



Hier trouwens op 1 maart aangifte gedaan meteen.
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
Terugkrijgen? Dat zou ook weleens leuk zijn.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:BAMmetjebamie schreef op 04 mei 2016 @ 23:47:

[...]





Niet flink???? Niet slecht nee. Zo weer op haha.
Alle reacties Link kopieren
ow ik krijg 700 terug en ben ecgt heel blij voor mij is dat super veel geld
quote:Maldiefje schreef op 02 mei 2016 @ 11:01:

[...]





Haha thanks! Volgend jaar zal nog erger worden, want dan moeten we voortaan vooruit gaan betalen, dus dan mogen we 2016 en 2017 betalen, huilen!Veel betalen betekend dat je een goed inkomen hebt, eigenlijk dus alleen maar fijn!
Alle reacties Link kopieren
nav de meest recente berichten heb ik kijkje genomen in mijn digitale inbox en daar stond de definitieve aanslag met dagtekening 11 mei 2016. Aangifte gedaan op 1 maart 2016.
Ik heb gisteren ook bericht gekregen dat de aanslag in mijn berichtenbox staat, dagtekening 10 mei. Ik verwacht volgende week dus mijn geld op de rekening, fijn!
.
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 05 mei 2016 @ 08:53:

[...]



Veel betalen betekend dat je een goed inkomen hebt, eigenlijk dus alleen maar fijn!Dat hoeft zeker niet waar te zijn, het kan zomaar zijn dat er in dit geval nog nauwelijks tot geen belasting betaald is over 2015.
Wij krijgen ook zo'n 4000 euro terug, voornamelijk de hypotheekrenteaftrek.
quote:Dahlia74 schreef op 05 mei 2016 @ 09:31:

[...]





Dat hoeft zeker niet waar te zijn, het kan zomaar zijn dat er in dit geval nog nauwelijks tot geen belasting betaald is over 2015.

Ook dan geldt. Als je niet verdient hoef je niets te betalen.

Maar brutto inkomsten als netto rekenen levert natuurlijk wel een leuke naheffing op. Maar om daar nu zielig over te gaan lopen doen...
Alle reacties Link kopieren
De keren dat ik geld terug kreeg, heb ik het halverwege mei ontvangen. Nu krijg ik ook belastinggeld terug (meteen 1 maart aangifte gedaan) en ook nog niks gehoord.

Ik verwacht het nu toch ook wel beetje halverwege mei.
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 05 mei 2016 @ 09:50:

[...]



Ook dan geldt. Als je niet verdient hoef je niets te betalen.

Maar brutto inkomsten als netto rekenen levert natuurlijk wel een leuke naheffing op. Maar om daar nu zielig over te gaan lopen doen...Dat wil nog steeds niet zeggen dat de forummer een goed inkomen heeft. Ze kan ook gewoon een modaal inkomen inkomen en ook minder.
hier ook dagtekening 10 mei. ik had 6 maart aangifte gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem nu binnen dagtekening 11 mei.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:zecora schreef op 05 mei 2016 @ 08:53:

[...]



Veel betalen betekend dat je een goed inkomen hebt, eigenlijk dus alleen maar fijn!



Da's flauwekul, ik mag ook gewoon betalen en ik heb (op dit moment) een uitkering op bijstandsniveau.



(In 2015 niet, toen heb ik de helft van het jaar op het minimumloon gezeten, vandaar het terugbetalen gok ik)
Alle reacties Link kopieren
Elk jaar ben ik weer op dit forum in wacht ik in spanning op de teruggave. Heb het helaas altijd weer nodig om gaten te vullen en hoop dat het snel komt. Inmiddels al weer 4r jaar om hier dagelijks te lezen wie al bericht heeft gehad tot ik ook mijn brief weer binnen heb. Heb aangifte gedaan op 5 april, hopelijk snel bericht
Alle reacties Link kopieren
2 maart aangifte gedaan, man had bericht in de box (dagtekening 10 mei) Ik nog geen bericht. Voorgaande jaren kwam mijn brief een weekje later.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet helaas ook gaten dichten. Eigen risico en ik zit in de bijstand niveau. Dus heerlijk als die zorgen weer weg vallen
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog terugkreeg, ontving ik het ook meestal tussen half mei en begin juni. Maar mss kwam dat omdat ik weinig had in te vullen, geen idee. Voor het eerst krijg ik niks terug t.o.v. voorgaande jaren waarin het bedrag tussen de € 2500-€ 2000 lag. Ik weet waar het aan ligt en dat is gedeeltelijk al gecompenseerd door het afgelopen jaar heen. Op de een of andere manier voelt dat anders dan een bedrag in 1x terugkrijgen.



Aan allen die wel terugkrijgen: heerlijk!. Of je er nu rekeningen van betaalt, op je spaarrekening zet, andere grote uitgaven hebt, het is toch fijn.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft bericht gehad met dagtekening 10 mei,ik moet nog even wachten
Alle reacties Link kopieren
Op 1 maart ingevuld, vandaag bericht met dagtekening 10 mei. Heerlijk! Is bedoeld voor onze vakantie (2000 Terug)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven