Algemene voorwaarden psycholoog?
dinsdag 24 april 2012 om 18:02
Ik ben sinds een paar maanden onder behandeling van een psycholoog. De klik is weg van mijn kant. Ik wil weten of ik aan een opzegtermijn gebonden ben. Hij zelf is nu op vakantie dus wie weet kan iemand me vertellen of dat gebruikelijk is. Ik heb wel ooit wat getekend en ben momenteel aan het zoeken. Volgens mij gaf ik daarmee akkoord om mijn huisarts om info te vragen. Kan iemand me helpen?

donderdag 26 april 2012 om 08:08
Annabelleke, waarom heb je de vorige afspraak niet besproken dat je de klik mist?
Je hebt in principe geen opzegtermijn maar moet wel op tijd de afspraak afzeggen.
En ik denk wel dat 't goed is te bespreken waarom je de klik mist, hetzij met je psych hetzij met je huisarts, wellicht heeft één van hen een tip voor je voor een psycholoog die beter 'bij je past'.
Je hebt in principe geen opzegtermijn maar moet wel op tijd de afspraak afzeggen.
En ik denk wel dat 't goed is te bespreken waarom je de klik mist, hetzij met je psych hetzij met je huisarts, wellicht heeft één van hen een tip voor je voor een psycholoog die beter 'bij je past'.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson