Balen....
woensdag 30 november 2016 om 17:41
Niemand verhuist uit die vriendengroep, gaat scheiden, raakt een beetje in onmin met de rest van de groep?
(ik bedoel maar: misschien idealiseer je de onderlinge veelvuldige contacten wel)
Of samen met iemand anders uit die groep een huis kopen of meer verbinding zoeken in de buurt waar je nu woont.
Er zal toch een aardig oudje tussen wonen die in is voor af en toe een hapje en/of een drankje?
(ik bedoel maar: misschien idealiseer je de onderlinge veelvuldige contacten wel)
Of samen met iemand anders uit die groep een huis kopen of meer verbinding zoeken in de buurt waar je nu woont.
Er zal toch een aardig oudje tussen wonen die in is voor af en toe een hapje en/of een drankje?
woensdag 30 november 2016 om 17:45
Balen zeg, je hebt zes jaar zo goed gelopen omdat je een doel voor ogen had/hebt en nu is er opeens een kink in de kabel,en krijg je even een dip. Maar je herpakt je echt wel weer,je mag best even stevig balen. En daarna zet je echt wel weer je schouders eronder om een oplossing te bedenken en wie weet komt geluk ook nog even de hoek omkijken. succes.
woensdag 30 november 2016 om 18:42
Het klinkt alsof je alles goed voot elkaar heb weten te krijgen! Ben je al bij een (goede) hypotheekadviseur geweest? Ik krijg altijd de indruk dat zij via allemaal omwegen etc. het vaak toch voor elkaar krijgen (met eigen ogen gezien bij vrienden. Door alle banken afgewezen, naar een particuliere adviseur gegaan en nu is het toch gelukt).
Mocht je dat al gedaan hebben, zou ik me inderdaad richten op bijvoorbeeld een opleiding voor aanspraak en persoonlijke groei, en verder gewoon regelmatig aanlopen bij je vrienden. Die van mij wonen ook niet in dezelfde straat, maar ik zie de meeste wel wekelijks.
Mocht je dat al gedaan hebben, zou ik me inderdaad richten op bijvoorbeeld een opleiding voor aanspraak en persoonlijke groei, en verder gewoon regelmatig aanlopen bij je vrienden. Die van mij wonen ook niet in dezelfde straat, maar ik zie de meeste wel wekelijks.
woensdag 30 november 2016 om 19:28
Karin, nee dat gaat al zo'n 30 jaar super! Ouders ook daarvoor.
Minimouse, ja, dat speelt ook wel door mijn hoofd, maar heb daar ook de bibbers beetje voor. Dit is vertrouwd en leuk. En stabiel.
Het is zo'n 20 minuten fietsen, heb geen rijbewijs
Kevers, Ja! zit ook wel te kijken naar huizen rondom die straat, zelfde prijsklasse, zelfde soort huizen, maar het wil allemaal net niet, terwijl ik zelf steeds beter ervoor kom te staan, hobbel ik toch net steeds een stap achter een eigen huisje aan.
Ik blijf ook wel verder knoeien, maar het is de laatste tijd zo'n zeurend zucht gevoel. Heb je die laatste meter ingehaald, is er weer een meter bijgekomen
Heb namelijk best wel een plan voor als ik daar eenmaal een huisje zou hebben. Maar eerst dat gat dichten
Minimouse, ja, dat speelt ook wel door mijn hoofd, maar heb daar ook de bibbers beetje voor. Dit is vertrouwd en leuk. En stabiel.
Het is zo'n 20 minuten fietsen, heb geen rijbewijs
Kevers, Ja! zit ook wel te kijken naar huizen rondom die straat, zelfde prijsklasse, zelfde soort huizen, maar het wil allemaal net niet, terwijl ik zelf steeds beter ervoor kom te staan, hobbel ik toch net steeds een stap achter een eigen huisje aan.
Ik blijf ook wel verder knoeien, maar het is de laatste tijd zo'n zeurend zucht gevoel. Heb je die laatste meter ingehaald, is er weer een meter bijgekomen
woensdag 30 november 2016 om 20:16
Ik hoop dat dit voor jou de bekende laatste loodjes zijn die zwaar wegen, en dat je over twee jaar vanuit een fijn, nieuw plekje je met trots terugkijkt op de enorme weg die je hebt afgelegd. En voor nu: ja het is even zwaar en niet leuk en het lijkt uitzichtloos. Accepteer dat voor nu. Het komt altijd goed.