Geld & Recht alle pijlers

Bezwaar parkeerboetes zinvol?

22-01-2020 21:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag dus gebeld door het schade bedrijf dat er tijdens de periode dat ik van hen een leenauto had (ivm dat mijn auto in brand is gestoken met oud en nieuw) er nu 2 parkeerboetes zijn binnengekomen.

Heb even teruggekeken in onze vergunningshistorie en we hebben de auto (althans dat was de bedoeling) wel aangemeld als tijdelijk kenteken, echter met 1 cijfer verkeerd ... stress, een in brand gestoken auto , en een verhuizing op stapel helpt niet echt mee zeg maar..

Hoeveel zin zou een bezwaar hebben? Vind het zo zonde! Zeker omdat het door een stomme typfout is gekomen.
Gewoon doen, hoor, zijn ook gewoon mensen daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het doen.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Gewoon proberen, niks te verliezen toch?
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is het gelukt dus gewoon proberen!
Inderdaad doen. Grote kans dat de boetes worden ingetrokken.
Alle reacties Link kopieren
Dan ga ik het gewoon proberen! Baal echt, dit geintje was al kostbaar genoeg. Zowel financieel als in energie
Alle reacties Link kopieren
Taxa schreef:
22-01-2020 21:13
Bij ons is het gelukt dus gewoon proberen!
Top! Dan hoop ik hier ook!
Alle reacties Link kopieren
Grote kans van slagen.

Dochter had een nieuwe auto, kenteken in de parkeerapp gezet en toch een boete wegens niet betalen.

Een telefoontje naar het parkeerbedrijf leerde dat er 2 letters verwisseld waren in de parkeerapp, er was dus wel betaald. Ze hoefde de boete niet te betalen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Hier vrijgescholden! Ging ook om een typfout
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
22-01-2020 21:16
Grote kans van slagen.

Dochter had een nieuwe auto, kenteken in de parkeerapp gezet en toch een boete wegens niet betalen.

Een telefoontje naar het parkeerbedrijf leerde dat er 2 letters verwisseld waren in de parkeerapp, er was dus wel betaald. Ze hoefde de boete niet te betalen.
Ah super! Fijn voor je dochter, en hopelijk hier net zo coulant!:-)
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
22-01-2020 21:21
Hier vrijgescholden! Ging ook om een typfout
Aah top! Dat is fijn! Precies hier was ik een beetje naar op zoek, nu een paar reacties gehad waaronder de jouwe dat het succesvol is geweest. Dat geeft goeie hoop!
Dat heeft zeker zin!
Je hebt betaald voor het parkeren, dat kan je aantonen, en daarbij kan je laten zien dat je intentie goed was: kenteken aangemeld met helaas 1 cijfer verkeerd.
Dit wordt zeker geseponeerd.
Hier ook gehad, was dezelfde dag nog geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Doen!

Ik heb bij een gemeente gewerkt. Als het daar was gebeurd en je had kunnen aantonen dat je wel de auto had aangemeld (met klein typefoutje), dan was de boete daar kwijtgescholden. Over het algemeen werken er redelijke mensen :)
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het laatst gedaan en bon is ingetrokken.
Bij mij ook gelukt met leenauto.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen. Ik heb keer parkeerapp op verkeerde auto aangezet en is ook kwijtgescholden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven