Geld & Recht alle pijlers

bijstand en relatie

01-12-2011 16:30 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een aanvulling maandelijks van de bijstand. Ik heb sinds een tijdje verkering maar het is niet heel serieus. Mag iemand wel 1 of 2 nachtjes bij je slapen? ik kom er qua regels niet uit. Dan mag het wel volgens mensen en dan niet. Alles is in ieder geval gescheiden. Het is heel pril. En dus is alles financieel etc apart en hebben we ons eigen leven;
Thank you
Misschien kan je hier heelveel info uit halen .

http://www.klientenraad.c ... menlijke-huishouding.html
JA er staat zeker een hoop! Al blijft het een beetje vaag allemaal hoor :(

Als ik lees dat sommige mensen onterecht brutobedragen terug moeten betalen. Hoop dat ik er ooit snel uitkan!
Klopt wordt bruto teruggevorderd.
ik vind op het moment dat ze dat bij iemand doen moeten er wel keiharde bewijzen zijn!
Vaak zijn het meer feiten bij elkaar optellen. Want mensen verzinnen vaak voor alles wel een smoesje.
.
Ik lees hier vol verbazing.

Doet een gemeente dat echt, controleren in de wasmand?

Hebben ze echt mensen in dienst die op de hoek van de straat of door je raam staan te gluren????
Nooit geweten dat ze dat echt doen maar helaas is dat het gevolg van teveel mensen die misbruik hebben gemaakt van het sociale systeem dus ergens kan ik het wel waarderen hoe ver het ook gaat.
Idd, gelukkig maar dat gemeentes dat idd doen! Als ze iedereen maar op hun blauwe ogen zouden geloven, dan was het eind zoek natuurlijk. Het is lullig voor de mensen die niets verkeerd doen, maar er wordt op die manier jaarlijks echt heel veel geld aan onterecht uitgekeerde uitkeringen terug gevorderd. De bijstand is bedoeld voor hen die dat echt hard nodig hebben en er zijn helaas nog steeds veels te veel mensen die er een beroep op doen terwijl ze prima in hun eigen onderhoud kunnen voorzien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven