Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy, Pusheen is een heel schattige, mollige getekende kat waar allerlei spul van te koop is. Zo ook knuffels in allerlei verschillende soorten.
En die nick, ik ben gek op konijnen. En dan heb je ook konijnenpantoffels. Dus ja...

Ik doe bij WM altijd zodra ik 10 euro heb meteen een cadeaubon aanvragen. Lekker dus, was weer bijna bij de volgende bon en toen kwamen er opeens geen enquêtes meer. :(
Ik heb wel contact opgenomen erover. Afwachten of ik een zinnig antwoord terug krijg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sowieso geen vakantiemodus bij WVM. Heb de afgelopen twee weken veel enquêtes gehad. Sinds gister wel wat rustiger trouwens. Vriendin van mij heeft hetzelfde; steeds geen enquêtes. Zou even een berichtje sturen als ik jou was.

Ik heb ook dat blikje gekregen; krijg je daar een vragenlijst over? Heb ik even gemist denk ik.. :A:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kreeg een week later een vragenlijst bij Opinieland, per mail bericht over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb antwoord van WM.

"Helaas is de nauwkeurigheid en opmerkzaamheid van uw accountactiviteit gemarkeerd en na controle van uw account zijn we gedwongen uw account op te schorten.

Als lid van ons programma mag u maar één account hebben, geeft u nauwkeurige profielinformatie en antwoorden op enquêtes. U dient ook bedachtzaam en attent te zijn in het reageren op onze enquêtes. Wanneer we ons zorgen maken over een van deze programmaregels, zijn we verplicht stappen te ondernemen om accounts te onderzoeken en helaas op te schorten.

We houden de opschorting niet licht in overweging en doen dit alleen wanneer accountproblemen zijn vastgesteld. Op dit moment is uw account definitief opgeschort en kunt u niet langer deelnemen aan enquêtes of beloningen claimen op onze website.

Bedankt voor uw begrip."

Joh, waar slaat dit op? Ik heb altijd eerlijk enquêtes ingevuld. Misschien te eerlijk? Misschien teveel enquêtes per week?
Alle reacties Link kopieren Quote
Precies de reactie die ik ook kreeg Konijnenpantoffeltje! Exact hetzelfde. Ik ben er toen flink tegenin gegaan, maar ik bleef nietszeggende antwoorden krijgen. Vind het nogal een beschuldiging.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
05-08-2021 19:40
Precies de reactie die ik ook kreeg Konijnenpantoffeltje! Exact hetzelfde. Ik ben er toen flink tegenin gegaan, maar ik bleef nietszeggende antwoorden krijgen. Vind het nogal een beschuldiging.
Ja had ik ook. Gewoon blijven mailen en soms doet je account het magisch weer. Uiteindelijk verdienen ze ook aan jou maar dan zullen ze wel genoeg deelnemers hebben. Ik cash nu meteen bij elke 10 euro. Vorige keer ruim 200 euro staan als spaarpotje toen mijn account werd geblokkeerd, is uiteindelijk wel goedgekomen na veel mailen en tegoed bleef toen staan dus alles snel laten uitbetalen. WVM is wel het snelst hier en dan zien je meteen hoe traag sparen bij andere enquêteplatforms gaat...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb meteen weer ingelogd Lola, maar bij mij staat nog hetzelfde als de vorige keer, nl dat mijn lidmaatschap geannuleerd is en dat ik ze moet mailen om het te resetten.
Tja, dat deden ze de vorige keer dus niet.
Maar jij had dat ook en ze hebben dat toen wel gereset?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oei, ik krijg ook al een poos geen enquetes van WM. Heb ze net gemaild. Zou toch wat zijn dat je gewoon ineens verbannen wordt. Ik heb alles eerlijk ingevuld. Er staat nu ook nog 9,75 en die wil ik nog wel hebben 😁.
Ben benieuwd naar het antwoord.
Alles komt goed..........
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie dat ik bij WM mijn laatste mail heb gehad op 18-6 al. Dat was net nadat ik een bericht had gestuurd dat ik een Bol.com bon niet via de mail had gehad en ik deze ook niet opnieuw kon sturen. Daarna niks meer gehoord 😱
Alles komt goed..........
Alle reacties Link kopieren Quote
Das wel balen dat je ineens bij wm er uit word gegooit
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er bij WM een paar maanden geleden met exact dezelfde mail ook uitgegooid, terwijl ik altijd alles eerlijk invul. Meerdere keren gemaild hierover maar krijg gewoon geen antwoord terug.
Volgens mij doen ze gewoon als je teveel verdiend of te lang lid bent je eruit gooien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, WM is mij ook vies tegengevallen. Ik was overigens niet eens zo lang lid, 3 maanden misschien.

Ik mis het wel, dat punten verdienen met enquêtes. Ben dan ook op zoek naar een andere site, wel betrouwbaar en niet al te langzaam (zoals GFK.) En dan wel een waar ik bonnen kan sparen van Bol en Zalando. Iemand een tip?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lifepoints gaat hier redelijk snel daar krijg je Bol bonnen. Bij Opiniemeters ook veel enquêtes maar daar krijg je geld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees af en toe bij jullie mee en zie nu dat er meerderen zijn bij wie het account van WM is opgeschort. Ik kreeg ook ineens dezelfde mail als Konijnenpantoffeltje. Heb ook maar geantwoord dat ik het opmerkelijk vindt omdat ik de enquetes altijd naar waarheid invul. Ben benieuwd of ik een reactie terug krijg.
Ik heb er waarschijnlijk teveel ingevuld of zo 🤷🏼‍♀️
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg zonet onderstaande mail van WM :-D :

Bedankt voor uw mail.

Het spijt ons dat u problemen hebt gehad met uw account. We hebben het probleem onderzocht en uw account is nu weer actief.

Nogmaals bedankt en een fijne dag gewenst.
Alles komt goed..........
Alle reacties Link kopieren Quote
konijnenpantoffeltje schreef:
15-08-2021 14:48
Ja, WM is mij ook vies tegengevallen. Ik was overigens niet eens zo lang lid, 3 maanden misschien.

Ik mis het wel, dat punten verdienen met enquêtes. Ben dan ook op zoek naar een andere site, wel betrouwbaar en niet al te langzaam (zoals GFK.) En dan wel een waar ik bonnen kan sparen van Bol en Zalando. Iemand een tip?
Waarom niet gewoon geld?
Dan zijn opiniemeters en prizerebel ook fijne enquete sites.
Bij prizerebel kan je ook zalando bon kopen van je punten, Amazon of PayPal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn Jub Jub dat je er weer in kan!
Ik kreeg net ook weer een mail met deels dezelfde tekst en dat de beslissing blijft staan. Zo stom, deed nog niet eens zo lang mee.

Ik heb me nu maar ingeschreven bij Lifepoints
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverr, dan ben ik weer bang dat de uitbetaling gaat via Paypal terwijl ik geen Pp heb. Of kan het ook op de gewone bankrekening van bijv. de Rabobank?
Alle reacties Link kopieren Quote
Opiniemeters, Euroclix en jij bent belangrijk betalen gewoon uit via een bankrekening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik doe nu gfk, lifepoints en wm zolang ik niet geblokkeerd word :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet weer wat enquêtes doen, m'n bol.comtegoed raakt op :bonk: Gisteren 1 enquête gedaan bij WM en ik vroeg me echt af hoe ik er maandenlang dagelijks zoveel heb gedaan, hahaha. Maargoed toen zat ik ook nog fulltime thuis, nu niet meer.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
19-08-2021 15:29
Ik moet weer wat enquêtes doen, m'n bol.comtegoed raakt op :bonk: Gisteren 1 enquête gedaan bij WM en ik vroeg me echt af hoe ik er maandenlang dagelijks zoveel heb gedaan, hahaha. Maargoed toen zat ik ook nog fulltime thuis, nu niet meer.
Herkenbaar :rofl:


Ik durf mijn bol.com tegoed niet uit te geven :-$ ik wil een ereader en en kan er nu 1 betalen maar dan ben ik door al mijn tegoed heen :-$ en dat durf ik niet :-$
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
19-08-2021 17:54
Herkenbaar :rofl:


Ik durf mijn bol.com tegoed niet uit te geven :-$ ik wil een ereader en en kan er nu 1 betalen maar dan ben ik door al mijn tegoed heen :-$ en dat durf ik niet :-$
Dan selecteer je niet al je bonnen. :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ter vervanging van WM ben ik sinds deze week lid van Opiniemeters. Maar ik krijg vandaag bij iedere enquete vervolgens een witte pagina met de melding "Deze site is niet bereikbaarHet duurt te lang voordat onderzoek.memopanel.nl reageert."

:-|
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
19-08-2021 20:22
Dan selecteer je niet al je bonnen. :hyper:
Kan dat hoe dan? Bij mij staat er bij afrekenen gelijk dat de bonnen zijn ingewisseld :-$

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven