Bitcoins
zaterdag 14 oktober 2017 om 11:07
Via de Netflix docu Bitcoins ben ik op deze nieuwe virtuele betaalmethode gekomen.
Het kan de toekomst zijn, maar ook een totale ondergang.
Nobody knows.
Is er iemand die zich ook in verdiept heeft en zoals ik een pakketje coins gekocht heeft?
Je kan er weinig informatie over terugvinden op het web, vandaar dat ik het hier probeer om mensen te vinden die zich willen uitwisselen daarover.
Het kan de toekomst zijn, maar ook een totale ondergang.
Nobody knows.
Is er iemand die zich ook in verdiept heeft en zoals ik een pakketje coins gekocht heeft?
Je kan er weinig informatie over terugvinden op het web, vandaar dat ik het hier probeer om mensen te vinden die zich willen uitwisselen daarover.
Girls compete with each other, women empower one another
dinsdag 14 november 2017 om 23:50
donderdag 16 november 2017 om 15:33
Oh typo! Ik heb verschillende crypto's: o.a.Stampertje12 schreef: ↑14-11-2017 23:50Maar als je al altcoins hebt gekocht, dan heb je er toch al een gekozen?
Bitcoin, Neo,Rep en Ethereum.
Ik verwacht nog wel veel want het is momenteel nog niet voor de massa , veel te ingewikkeld. Toch denk ik dat onze manier van "geld" gebruiken in de toekomst kan gaan veranderen en dan is dit een mooie aanloop.
donderdag 16 november 2017 om 15:57
Heb je ETC of ETH?zusters schreef: ↑16-11-2017 15:33Oh typo! Ik heb verschillende crypto's: o.a.
Bitcoin, Neo,Rep en Ethereum.
Ik verwacht nog wel veel want het is momenteel nog niet voor de massa , veel te ingewikkeld. Toch denk ik dat onze manier van "geld" gebruiken in de toekomst kan gaan veranderen en dan is dit een mooie aanloop.
Ik heb nog steeds XRP (Ripple) die net weer een gigantische stijging maken omdat Amex en Santander zijn ingestapt in de Ripple Blockchain. Overigens een leuke coin om echt mee te speculeren, het ding stijgt en daalt heel regelmatig met 5-10 cent. Als je dat een beetje bijhoudt en op het goede moment van de dag koopt en verkoopt, kun je leuk eurootjes verdienen (kan ook al met kleine bedragen, hij staat nu op 20,5 cent bijvoorbeeld, heb hem vorige week voor 17 cent gekocht).