Geld & Recht alle pijlers

Bitcoins

14-10-2017 11:07 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via de Netflix docu Bitcoins ben ik op deze nieuwe virtuele betaalmethode gekomen.
Het kan de toekomst zijn, maar ook een totale ondergang.
Nobody knows.

Is er iemand die zich ook in verdiept heeft en zoals ik een pakketje coins gekocht heeft?
Je kan er weinig informatie over terugvinden op het web, vandaar dat ik het hier probeer om mensen te vinden die zich willen uitwisselen daarover.
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
zusters schreef:
14-11-2017 22:27
Ja ik heb wat geld omgezet in altcoins. Nu aan het uitvogel waar ik het grootste gedeelte in ga stoppen.
Bitcoin verwacht ik niet heel erg veel meer van
Maar als je al altcoins hebt gekocht, dan heb je er toch al een gekozen?
Stampertje12 schreef:
14-11-2017 23:50
Maar als je al altcoins hebt gekocht, dan heb je er toch al een gekozen?
Oh typo! Ik heb verschillende crypto's: o.a.
Bitcoin, Neo,Rep en Ethereum.
Ik verwacht nog wel veel want het is momenteel nog niet voor de massa , veel te ingewikkeld. Toch denk ik dat onze manier van "geld" gebruiken in de toekomst kan gaan veranderen en dan is dit een mooie aanloop.
zusters schreef:
16-11-2017 15:33
Oh typo! Ik heb verschillende crypto's: o.a.
Bitcoin, Neo,Rep en Ethereum.
Ik verwacht nog wel veel want het is momenteel nog niet voor de massa , veel te ingewikkeld. Toch denk ik dat onze manier van "geld" gebruiken in de toekomst kan gaan veranderen en dan is dit een mooie aanloop.
Heb je ETC of ETH?

Ik heb nog steeds XRP (Ripple) die net weer een gigantische stijging maken omdat Amex en Santander zijn ingestapt in de Ripple Blockchain. Overigens een leuke coin om echt mee te speculeren, het ding stijgt en daalt heel regelmatig met 5-10 cent. Als je dat een beetje bijhoudt en op het goede moment van de dag koopt en verkoopt, kun je leuk eurootjes verdienen (kan ook al met kleine bedragen, hij staat nu op 20,5 cent bijvoorbeeld, heb hem vorige week voor 17 cent gekocht).
Bitcoin to the moon nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven