Geld & Recht alle pijlers

Bonus vreugde!?

18-08-2014 16:57 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net van de supermarkt vandaan en ben helemaal in mijn nopjes.

Heb ik toch mooi 15 euro korting op een bedrag van 25 eurie

Zijn er nog meer dames en heren ? die heerlijk vrolijk worden van een pak gratis wasmiddel of een overdaad aan vaatwastabletten voor de helft van de prijs?

t zou natuurlijk ook sneu kunnen zijn dat ik mijn vreugde haal uit een fles dubbelfris met korting.

daar denk ik maar niet te veel over na

Afgelopen zaterdag de roze Robijn in de aanbieding: 2 voor de prijs van 1..

Helemaal blij :-)

Meteen 8 flessen meegenomen, scheelt toch weer 24 euro!
quote:lexi-may schreef op 20 augustus 2014 @ 00:15:

[...]

- of er is een aanbieding vanuit de fabriek waardoor ze zelf korting krijgen en dus goedkoper inkopen"Ze" in mijn verhaal kan zowel de winkel als de fabrikant zijn. Maar ook de fabrikant kan de 'aanbiedingsprijs' niet als vaste prijs hanteren zonder verlies te draaien. Maar inderdaad, soms zit de fabrikant met teveel voorraad, of denkt extra aandacht en klanten te kunnen krijgen door een aanbieding, en soms is het de winkel.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Ik kan ook erg blij worden van een goede aanbieding hoor, zo lekker Hollands ook haha. Helaas wonen wij zeer klein en heb ik dus geen ruimte voor voorraad. Maar ons huis gaat komende maand in de verkoop en ik verheug me nu al op de voorraadkast en grote vriezer in een volgend huis
Bonus graag, maar dan wel op producten die ik buiten de bonus ook (weleens) koop.

Kleine irritatie: slecht aangegeven aanbiedingen. Had gisteren weer ergens bonus op, terwijl het nergens i de winkel aangegeven was. Maar ja, dan is er tenminste wel nog voorraad
Als ik in de states zou wonen zou ik ook de hele dag coupons knippen :-)

En de supermarkten geven bijna nooit korting, 9 vd 10 is het de leverancier die de artikelen wil promoten of supermarkten een speciale actieweek hebben en die erom hebben gevraagd. Een voorraadoverschot zal denk ik niet snel meer gebeuren. Is in ieder geval niet nodig met de huidige inkoopsystemen.
Voorraadoverschot komt nog heel veel voor. Veranderde weersomstandigheden zijn de belangrijkste factor, maar ook bijvoorbeeld een actie van een concurrent, of een geannuleerde bestelling uit het buitenland waar ze minder strak geregeld zijn kan ineens voor een overschot zorgen. Moderne systemen maken het allemaal een stuk eenvoudiger te voorspellen, maar foutloos is het nog lang niet.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Hier een grote kelder met grote vriezer erin. Meer rente dan bij de bank, zeg ik altijd!
Nou vooruit, het is geen bonus, maar vandaag 3 broeken voor 30 euro gekocht.

Prima broeken, niks mis mee. Dat vind ik dan wel weer leuk .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Niet alleen de korting maar ook de gratis vind ik erg "fijn". Bv bij aankoop van een aantal broden stickers op een kaart, volle kaart, gratis brood (deze kaarten spaar ik altijd op voor krappe tijden).

Koffiepunten op koffiebonen (ja, luxe maar toch) deze zijn voor bij een volle kaart ¤ 2,- korting op je boodschappen, dus geen bonnen om met korting alsnog iets duurs te kopen.

De punten bij de benzinepomp, kwam er achter toen ik veel punten had en ik alle "cadeaus" stom vond dat ik ook kaarten kon "kopen" van de punten ¤ 25, tanken etc. (heb ik een aantal van als reserve liggen mochten de krappe tijden er zijn).

Ik word ook erg blij van een volle vriezer met groenten etc. uit de tuin (of als de oogst tegenvalt van de boer uit de buurt voor weinig). De potjes met pastasaus die ik zelf maak van de groenten deels uit tuin en deels als de boel goedkoop is bij de groenteboer.

En mijn drie (3) lavendelplantjes doen het buitengewoon goed, ik zag in een winkel met luxe accessoires bosjes gedroogde lavendel omwikkelt met touw bosje ¤ 15,- per stuk. Mooi maar leuk projectje voor binnenkort (gratis). En ook erg blij mee, mijn lampionplanten deden het voor het huis helemaal niet, poging achter het huis, het woekert wel 30 planten met bijna oranje lampionnetjes erin. Dus straks drogen (waren vorig jaar ¤ 0,20 per stuk in de winkel). Zo ken ik er nog een paar....

Wordt er altijd erg blij van.
Doe ik niet aan....
Dingen repareren (ritsen in broeken zetten, gaten in knieën kunstzinnig repareren) en dingen weer goed zien te krijgen die kapot gingen levert ook heel wat op hoor. Hier heel veel kleding gerepareerd, koelkast definitief gerepareerd (rubber sluitingsstrips lieten heel veel lucht door), tweedehands dingen gekocht (oa Senseo waterreservoir voor een euro, CJP-kaart die dochter niet gekregen had alsnog aangevraagd, gewonnen bioscoopkaartjes gebruikt, gekookt met goedkope groenten en spulletjes van de Xenos van 5 cent, schoenen via Marktplaats gekocht, bedacht dat ik nog ergens een zwemkaart van 5 jaar geleden had liggen en die alsnog opgebruikt enz. Kortom: dingen die niet veel kosten maar wel veel opleveren. Voelt goed!
O ja, ook nog haar geverfd, tas gerepareerd.
Ik let ook op aanbiedingen en 1+1 gratis. Je ziet het misschien niet meteen alsof je veel hebt bespaard maar op jaarbasis tel het maar uit.

Inderdaad met treinkaartjes ook. Ze zijn zo duur aan het loket. Ik wacht dus meestal ook voor de kruitvat treinkaartjes. Alleen moet ik volgende week een dag naar Amsterdam en ik kan nergens een aanbieding vinden.. Ik zou echt balen als ik dit keer de volledige prijs zou moeten betalen, woon namelijk niet vlak in de buurt.. Iemand een tip waar ik nog zou kunnen kijken voor treinkaartjes?
Either take me as I am, or watch me as I go.
quote:qoesje schreef op 20 augustus 2014 @ 22:19:

Ik let ook op aanbiedingen en 1+1 gratis. Je ziet het misschien niet meteen alsof je veel hebt bespaard maar op jaarbasis tel het maar uit.

Inderdaad met treinkaartjes ook. Ze zijn zo duur aan het loket. Ik wacht dus meestal ook voor de kruitvat treinkaartjes. Alleen moet ik volgende week een dag naar Amsterdam en ik kan nergens een aanbieding vinden.. Ik zou echt balen als ik dit keer de volledige prijs zou moeten betalen, woon namelijk niet vlak in de buurt.. Iemand een tip waar ik nog zou kunnen kijken voor treinkaartjes?Er is momenteel geen Blokker/Hema/AH/Kruidvatactie volgens mij. Kijk even op Spoordeelwinkel.nl. Daar vind je vast wel iets.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:qoesje schreef op 20 augustus 2014 @ 22:19:

Inderdaad met treinkaartjes ook. Ze zijn zo duur aan het loket. Ik wacht dus meestal ook voor de kruitvat treinkaartjes. Alleen moet ik volgende week een dag naar Amsterdam en ik kan nergens een aanbieding vinden.. Ik zou echt balen als ik dit keer de volledige prijs zou moeten betalen, woon namelijk niet vlak in de buurt.. Iemand een tip waar ik nog zou kunnen kijken voor treinkaartjes?Bij Deen... http://www.deen.nl/nu-bij-deen/ns
Laatst bij de Kruidvat mijn slag geslagen:

1 afstandbedieningorganizer ¤ 2.95.-

Pakje babydoekjes ¤ 0.69

Shirt ¤ 7.99

Met alle korting die eraf ging gekocht voor ¤ 3.25,-.

Shirt is helaas te groot maar daar heb ik al een bestemming voor gevonden.

Hier nog eentje die gek is op aanbiedingen. Laatst in Duitsland veel bij de DM gekocht dus voorlopig geen pers.verzorging meer nodig.

Als er iets in de aanbieding is ( route 99 AH) sla ik wraps en sauzen in. Meer eigenlijk niet .
Leuk he!

Oké ik zal bekennen. Ik zag bij de Wibra een leuke broek. Van 17,99 afgeprijsd naar 7,00 daar nog 50 % korting overheen en ik heb echt een leuke broek voor 3,50. Toen ook gelijk voor mijn dochter en zoon allebei een dekbedovertrek gekocht. Waren beiden afgeprijsd naar 10,00 met 50 % korting er overheen voor 5,00 per stuk.

Morgen hebben wij restantenmarkt. Dan gooien de winkeliers hun magazijnen leeg en wordt dat voor een leuk prijsje verkocht.

Oh en C1000 heeft weer de euroweken en bij Plus is het weer Aanvulluh!!
Wat een leuk topic! Ik heb gelijk zin om te shoppen.
Procrastinate now and panic later.
Volgende week weer hamsterweken http://www.ah.nl/appie/bonus/volgende-week
Ik vind het ook geweldig, ik heb laatst een ellenlange bon met boodschappen van de Lidl naast de prijzen van de AH gelegd (product voor product dus...) om te kijken hoeveel ik bespaard had. Helemaal content kan ik daarmee zijn.
Volgende week bij ah alle Robijn 2 e gratis inclusief de zwitzal variant :Imao:
Ik ben fan van de Prijsmepper, de outlet winkel van kruidvat/ trekpleister.

Vandaag wat kaarsen en windlichten ingeslagen met 75% korting.

En 10 rollen kaftpapier, normaal ongeveer een euro per stuk, nu 25 cent per stuk, of 10 rollen voor 1 euro! Prima te gebruiken als kado papier!

Ook veel verzorgingsproducten voor de helft van de prijs, en ik had al ingeslagen tijdens route 99, dus ik kan weer even vooruit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven