Cadeau voor een onbekende Sara

donderdag 3 november 2011 om 14:13
Ik ben sinds kort lid van een vereniging. En nu ben ik uitgenodigd voor de 50 jarige verjaardag van een van de andere leden. Ik ken haar al wel aan paar jaar, Maar meer als in dat zijn vrienden van mn ouders.
Maar wat geef je dan als cadeau?
Ik vind het zelf heel raar om iemand die ouder is dan mij geld te geven.
Nu heb ik wel gedacht aan een cadeaubon van bijv Douglas, Ici Paris ofzo.. Maar wat voor n bedrag geef je dan?
Ik vind ¤10 beetje weinig en ¤20 eigenlijk wel een groot bedrag voor iemand die ik niet goed ken. Maar ¤ 15 euro vind ik dan ook weer zon bedrag van ik wil wel, maar ik ken niet.
Of gewoon een mooie bos bloemen doen, of een cadeau verpakking van bijv Dove, en lotion en een douche creme?
Het gaat natuurlijk om het idee, en niet hoeveel het waard is.
Ik vind het heel moeilijk in te schatten. Ik zit zelf op dit moment in een benauwde financieele situatie. Dus moet echt enorm op mn geld letten.
Hebben jullie enig idee?
Maar wat geef je dan als cadeau?
Ik vind het zelf heel raar om iemand die ouder is dan mij geld te geven.
Nu heb ik wel gedacht aan een cadeaubon van bijv Douglas, Ici Paris ofzo.. Maar wat voor n bedrag geef je dan?
Ik vind ¤10 beetje weinig en ¤20 eigenlijk wel een groot bedrag voor iemand die ik niet goed ken. Maar ¤ 15 euro vind ik dan ook weer zon bedrag van ik wil wel, maar ik ken niet.
Of gewoon een mooie bos bloemen doen, of een cadeau verpakking van bijv Dove, en lotion en een douche creme?
Het gaat natuurlijk om het idee, en niet hoeveel het waard is.
Ik vind het heel moeilijk in te schatten. Ik zit zelf op dit moment in een benauwde financieele situatie. Dus moet echt enorm op mn geld letten.
Hebben jullie enig idee?

donderdag 3 november 2011 om 14:22
Een cadeaubon van de drogist lijkt mij een heel goed idee. Bij mij in de buurt haal ik die altijd in een winkel waar ze er een heel mooi pakketje van maken met folie en allerlei monstertjes er in. Hardstikke leuk. En 10 euro vind ik best mooi hoor voor iemand die je niet goed kent.
Het gaat om het gebaar niet om wat het gekost heeft.
Ik vind overigens gewoon een mooi bosje bloemen van een tientje ook een prima cadeau in zo'n situatie.
Die mevrouw heeft heus geen enorme cadeauverwachtingen van jou en zal al heel blij zijn met een simpel gebaar.
Het gaat om het gebaar niet om wat het gekost heeft.
Ik vind overigens gewoon een mooi bosje bloemen van een tientje ook een prima cadeau in zo'n situatie.
Die mevrouw heeft heus geen enorme cadeauverwachtingen van jou en zal al heel blij zijn met een simpel gebaar.

donderdag 3 november 2011 om 14:42
Ik denk dat iets van 10 a 15 euro prima is. In zulke gevallen koop ik vaak een koffie- of theepakketje bij een speciaalzaak in mijn stad (moet je wel weten of ze een van de twee graag drinkt). Wordt altijd heel enthousiast ontvangen en ziet er feestelijk uit. Maar bonnen of bloemen zijn ook altijd goed.
donderdag 3 november 2011 om 14:44
http://www.kadovooreenkoo ... =com_virtuemart&Itemid=26
Geef een boek.
Geef een boek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 3 november 2011 om 14:45
http://www.kadovooreenkoo ... &category_id=31&Itemid=26
donderdag 3 november 2011 om 14:47
http://www.kadovooreenkoo ... =com_virtuemart&Itemid=26
Een spel.
Een spel.
donderdag 3 november 2011 om 14:47
http://www.kadoshop.nu/search.php?minPr ... axPrice=10
Een film.
Een film.

donderdag 3 november 2011 om 14:53
Wat vind een 50 jarige leuk, hier wat tips van een 50 jarige.
Een kadobon van een tuincentrum in de buurt, of de winter komt er aan, leuk vogelhuisje met voer etc.
Lekker rustgevend badkorrels ( kneipp) .
Een bioscoopbon ( er zijn speciale middagen voor 50+ die zijn wat goedkoper)
Wat wij nog wel eens doen, leuk mandje kopen en die mooi opmaken met plantjes.
Een kadobon van een tuincentrum in de buurt, of de winter komt er aan, leuk vogelhuisje met voer etc.
Lekker rustgevend badkorrels ( kneipp) .
Een bioscoopbon ( er zijn speciale middagen voor 50+ die zijn wat goedkoper)
Wat wij nog wel eens doen, leuk mandje kopen en die mooi opmaken met plantjes.

donderdag 3 november 2011 om 17:31
quote:knappekloon schreef op 03 november 2011 @ 16:06:
10 euro vind ik wel erg weinig hoor, ik zal 15 doen. (maar kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken he)
TO schrijft dat ze momenteel in een benauwde financiele stuatie zit.
Daarbij gaat het om een kennis en niet om een vriendin.
Ben toch altijd weer blij dat ik niet aan verjaardagen van 12+ers doe.
Het gedoe wat ik altijd lees over hoe en wat met cadeaus.
Het tegen elkaar op gaan met de cadeau's en achteraf is het weer niet goed
10 euro vind ik wel erg weinig hoor, ik zal 15 doen. (maar kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken he)
TO schrijft dat ze momenteel in een benauwde financiele stuatie zit.
Daarbij gaat het om een kennis en niet om een vriendin.
Ben toch altijd weer blij dat ik niet aan verjaardagen van 12+ers doe.
Het gedoe wat ik altijd lees over hoe en wat met cadeaus.
Het tegen elkaar op gaan met de cadeau's en achteraf is het weer niet goed