Camping aanbetaald en hoor niets meer.
vrijdag 4 maart 2011 om 14:05
Ik heb een aanbetaling gedaan (niet veel hoor, 50 euro moesten we betalen voor de reservering) in Frankrijk. Camping staat als goed bekend op de reviewsites. Begin februari heb ik dit al betaald met een bankoverschrijving en daarna het reserveringsformulier ook nog per post opgestuurd omdat dit moest volgens de website. Maar sindsdien is er complete radiostilte. Ik heb al enkele keren gemaild maar krijg geen reactie. Ook nog niets over de post terugggehad zoals ze beloven.
Nu heb ik gisteren met een ander mailadres en een andere naam eens geinformeerd of er nog plek is, en daarop kreeg ik wel meteen een reactie...vreemd.
Wat kan ik nu doen?
Nu heb ik gisteren met een ander mailadres en een andere naam eens geinformeerd of er nog plek is, en daarop kreeg ik wel meteen een reactie...vreemd.
Wat kan ik nu doen?
vrijdag 4 maart 2011 om 14:43
Nou, Robo heeft voor me gebeld net, en de camping zegt dat ze het geld heeft ontvangen en me al diverse mails teruggestuurd heeft. Dat geloof ik ook wel aangezien ik me ineens herinner dat mijn mailprovider een paar weken geleden plat lag en ik dus geen mails kon ontvangen. Hmm, dat zal de oorzaak zijn.
Opgelost denk ik dus.
Hardstikke bedankt Robo!
Opgelost denk ik dus.
Hardstikke bedankt Robo!
vrijdag 4 maart 2011 om 14:52
quote:Ipanemacabana schreef op 04 maart 2011 @ 14:47:
[...]
Haha, wat dan? Dat ze op deze manier bij alle klanten geld aftroggelen en er dan van op vakantie naar Rio gaan?Beetje getouwtrek heen en weer en dan uiteindelijk eind goed al goed met een leuke korting of zo
[...]
Haha, wat dan? Dat ze op deze manier bij alle klanten geld aftroggelen en er dan van op vakantie naar Rio gaan?Beetje getouwtrek heen en weer en dan uiteindelijk eind goed al goed met een leuke korting of zo
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!