Geld & Recht alle pijlers

Camping aanbetaald en hoor niets meer.

04-03-2011 14:05 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aanbetaling gedaan (niet veel hoor, 50 euro moesten we betalen voor de reservering) in Frankrijk. Camping staat als goed bekend op de reviewsites. Begin februari heb ik dit al betaald met een bankoverschrijving en daarna het reserveringsformulier ook nog per post opgestuurd omdat dit moest volgens de website. Maar sindsdien is er complete radiostilte. Ik heb al enkele keren gemaild maar krijg geen reactie. Ook nog niets over de post terugggehad zoals ze beloven.

Nu heb ik gisteren met een ander mailadres en een andere naam eens geinformeerd of er nog plek is, en daarop kreeg ik wel meteen een reactie...vreemd.

Wat kan ik nu doen?
Oh spannend.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ipa, ik heb je gemaild

Aan jou de eer om de ontknoping mede te delen, het is jouw topic tenslotte :-)
Spannend!

Wat een clif-hanger...
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik vind het ook al zo spannend...
Oeh ik trek het niet meer, zit op het puntje van mn stoel VERTEL HET!!
Zeg dat wel Broedkip, als het maar goed afloopt....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
F5
Nou, Robo heeft voor me gebeld net, en de camping zegt dat ze het geld heeft ontvangen en me al diverse mails teruggestuurd heeft. Dat geloof ik ook wel aangezien ik me ineens herinner dat mijn mailprovider een paar weken geleden plat lag en ik dus geen mails kon ontvangen. Hmm, dat zal de oorzaak zijn.

Opgelost denk ik dus.

Hardstikke bedankt Robo!
Nou hopelijk eind goed, al goed en kan jij straks lekker op vakantie!
Jeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat leuk!
Ik had er iets meer van verwacht
Ja, wat is zo'n forum dan toch handig! Pff, pak van mijn hart. Niet dat 50,00 zoveel geld is maar het geeft wel een vervelend gevoel.
En als bedankje mag Robo nu mee op deze 4 weekse all inclusive 5 sterren holiday in cannes.
quote:nouschi schreef op 04 maart 2011 @ 14:46:

Ik had er iets meer van verwacht Haha, wat dan? Dat ze op deze manier bij alle klanten geld aftroggelen en er dan van op vakantie naar Rio gaan?
voor Robo en een prettige vakantie voor Ipa.
Ipa, ik heb je teruggemaild hoor.
Dit is het snelste help-topic ooit.

Fijne vakantie!
quote:Ipanemacabana schreef op 04 maart 2011 @ 14:47:

[...]

Haha, wat dan? Dat ze op deze manier bij alle klanten geld aftroggelen en er dan van op vakantie naar Rio gaan?Beetje getouwtrek heen en weer en dan uiteindelijk eind goed al goed met een leuke korting of zo
Dank jullie wel. Het duurt nog wel even maar dan ga ik ervan genieten!

Topic mag op slot.
quote:Ipanemacabana schreef op 04 maart 2011 @ 14:20:

[...]Tja, maar daar zullen ze niet intrappen vrees ik.Vandaar ook mijn advies om aan Robo te vragen of zij misschien even voor je wilt bellen .
Fijne vakantie!
Lief van je Robo en TO (wat een vreselijke nicknaam heb je ) een fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven