Geld & Recht alle pijlers

Camping aanbetaald en hoor niets meer.

04-03-2011 14:05 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aanbetaling gedaan (niet veel hoor, 50 euro moesten we betalen voor de reservering) in Frankrijk. Camping staat als goed bekend op de reviewsites. Begin februari heb ik dit al betaald met een bankoverschrijving en daarna het reserveringsformulier ook nog per post opgestuurd omdat dit moest volgens de website. Maar sindsdien is er complete radiostilte. Ik heb al enkele keren gemaild maar krijg geen reactie. Ook nog niets over de post terugggehad zoals ze beloven.

Nu heb ik gisteren met een ander mailadres en een andere naam eens geinformeerd of er nog plek is, en daarop kreeg ik wel meteen een reactie...vreemd.

Wat kan ik nu doen?
Even bellen?
Eh ja, mijn frans is niet al te best. En engels spreken ze meestal zelf heel slecht.
Tis toch gewoon vreemd dat ze blijkbaar wel kunnen reageren maar dit gewoon niet doen? Ik heb echt al verschillende mails gestuurd in mijn beste schrijffrans. Ik vind het niet netjes om een klant zo te behandelen. Maar wat kan ik? Ik kan mijn geld niet terugboeken. De zin in de vakantie gaat wel over zo.
Ik wil ze wel voor je bellen, maar dan moeten we wel even een manier vinden dat je me de benodigde gegevens kunt doorgeven zonder dat het hele forum dat ziet :-)
Ik zou ze een mail sturen dat je onder een ander mailadres wel direct een reactie krijgt en dat je per omgaande je geld terug wilt hebben.
Oh dat zou fijn zijn, en erg aardig als je dat voor me wilt doen.

Hoe kunnen we dat regelen?

Ik kan hier nu eventjes mijn mailadres neerzetten en daarna als jij het hebt, weer weghalen. Of mag dit niet?
En je zou ook Robo kunnen vragen of die even voor je wilt bellen .
Is goed, doe maar, ik zal meteen reageren als ik je adres heb gekopieerd.
quote:paloma schreef op 04 maart 2011 @ 14:19:

Ik zou ze een mail sturen dat je onder een ander mailadres wel direct een reactie krijgt en dat je per omgaande je geld terug wilt hebben.Tja, maar daar zullen ze niet intrappen vrees ik.
was ie
OK, ik heb 'm!

Ik mail je meteen.
oke, dan kijk ik daar even, en reageer ik even via de mail verder. Alvast veel dank!
Ik blijf hier ook lezen trouwens.
Gemaild!
Ja we willen natuurlijk wel de afloop weten
Wat spannend zo! Zou het Robo lukken??
wij kijken vanaf de tribune mee... gaat het robo lukken??
Ik hoop het! Super tof dat ze dit voor me wil doen.

Ik ben benieuwd.
Ik ga NU bellen mensen
Lief van je Bo.. Ben benieuwd hoe het afloopt
Robo! Robo!
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Yeeejj!! Merci pour l'amusement.

Spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven