Ik heb een aanbetaling gedaan (niet veel hoor, 50 euro moesten we betalen voor de reservering) in Frankrijk. Camping staat als goed bekend op de reviewsites. Begin februari heb ik dit al betaald met een bankoverschrijving en daarna het reserveringsformulier ook nog per post opgestuurd omdat dit moest volgens de website. Maar sindsdien is er complete radiostilte. Ik heb al enkele keren gemaild maar krijg geen reactie. Ook nog niets over de post terugggehad zoals ze beloven.
Nu heb ik gisteren met een ander mailadres en een andere naam eens geinformeerd of er nog plek is, en daarop kreeg ik wel meteen een reactie...vreemd.
Tis toch gewoon vreemd dat ze blijkbaar wel kunnen reageren maar dit gewoon niet doen? Ik heb echt al verschillende mails gestuurd in mijn beste schrijffrans. Ik vind het niet netjes om een klant zo te behandelen. Maar wat kan ik? Ik kan mijn geld niet terugboeken. De zin in de vakantie gaat wel over zo.
Ik wil ze wel voor je bellen, maar dan moeten we wel even een manier vinden dat je me de benodigde gegevens kunt doorgeven zonder dat het hele forum dat ziet
Anoniem_652562423a06f
vrijdag 4 maart 2011 om 14:19
Ik zou ze een mail sturen dat je onder een ander mailadres wel direct een reactie krijgt en dat je per omgaande je geld terug wilt hebben.
Ik zou ze een mail sturen dat je onder een ander mailadres wel direct een reactie krijgt en dat je per omgaande je geld terug wilt hebben.Tja, maar daar zullen ze niet intrappen vrees ik.