Geld & Recht alle pijlers

Consuminderaars, mustachians en knieperds gezocht ;)

04-08-2015 13:14 3007 berichten
Zijn er hier nog meer consuminderaars, mustachians en knieperds?

Ik geloof niet dat er al een echt leuk kletstopic is voor "zuinigerds". Ja, natuurlijk wel het vrekkentopic maar dat is meer om echt tips te delen voor geld terug acties. Maar ik ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die bijvoorbeeld:

- Een staycation houden

- De hypotheek versneld aflossen

- Kiezen voor goedkope uitstapjes

En het leuk vinden om daarover te kletsen.

Nou, ik ben benieuwd

Op zoek naar een Roamler invite?? Kijk dan in dit topic: Roamler
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 17 december 2015 @ 08:01:

TNS-Nipo zoekt nu mensen die aan één van de volgende kenmerken voldoen:

- huishoudens met kinderen/jongeren tussen de 6 en 19 jaar

- huishoudens met personen tot 35 jaar

- huishoudens bestaande uit 4 of meer personen

- huishoudens met een niet-westerse achtergrond

Als je hieraan voldoet en je e-mailadres doorgeeft wil ik je wel aanmelden.Ik heb je ook een PB gestuurd :-)
Wat recyclen betreft: wij hebben alleen een restafval container en een gft container. Die mogen we afwisselend per week aan de weg zetten. Papier, glas en plastic moet je zelf wegbrengen. Ik heb in de schuur drie bakken neergezet waarin ik dat verzamel, alleen merk ik dat ik niet altijd zin heb om elke keer naar de schuur te lopen, dus beland er nog best veel bij het restafval. Zonde eigenlijk. Ik ga er weer eens wat actiever mee bezig. Het liefst zou ik de bakken in de keuken zetten, maar vriend vind dat te rommelig.

We zijn aan het sparen voor een nieuwe keuken (duurt nog wel een paar jaar hoor), en daarin zou ik graag papier/glas/plastic bakken in willen integreren. Volgens mij hebben Ikea keukens die mogelijkheid. Lijkt me erg handig.

Ik doe ook mee met euroclix en moneymillionair, maar omdat ik bijna nooit spullen koop online schiet dat niet erg op. Ik verdien eigenlijk alleen met het klikken op de mailtjes. Denk dat ik ¤15,- per jaar verdien per aanbieder.
Ik doe niet meer actief mee met euroclix. Ik laat het nog wel doorlopen, want via mij hebben een flink aantal mensen zich aangemeld en ik krijg dan weer 10% van hun clix, en dat loopt nog wel leuk door. Maar verder doe ik het eigenlijk niet meer...

Ik kreeg net een brief van mijn werk, ik krijg 10 cent per uur salaris verhoging. Ik denk dat ik straks even wat lekkers bij de koffie ga halen om het te vieren
quote:Bumba1985 schreef op 17 december 2015 @ 14:28:

Ik kreeg net een brief van mijn werk, ik krijg 10 cent per uur salaris verhoging. Ik denk dat ik straks even wat lekkers bij de koffie ga halen om het te vieren
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Roxy21 schreef op 17 december 2015 @ 14:33:

[...]

Ja, alle beetjes helpen. Overigens is het niet omdat mijn werkgever nou zo attent is hoor, ik verdien minimumloon en dat is dus met 10 cent omhoog gegaan, dus ze moeten wel
Toch mooi. Hier krijgen we 2x per jaar indexatie ( op de al hoge salarissen). Hopelijk in april na mijn beoordeling weer een ¤100 erbij (jaarlijks tot je aan je max zit).
Dat zijn nog eens lekkere salaris verhogingen, Maiskip

Al moet ik zeggen dat ik mijn eigen salaris ook wel aardig verhoog dankzij toeslagen door in de avonden en weekenden te werken. Dat helpt goed mee
Fijn, die loonsverhogingen en toeslagen, Bumba en Maiskip!
Hier per 1 december ook loonsverhoging door een nieuwe cao, toch zo'n kleine 25 euro netto erbij maandelijks :-)

Euroclix gaat hier op het moment wel lekker, ik heb maar 1 iemand die via mij lid is geworden, zou stiekem toch wel fijn zijn als dat er meer waren tikt soms toch wel aan wat je daarvan krijgt.

Laten jullie altijd bij een bepaald bedrag uit betalen of sparen jullie door tot een bepaald bedrag? Ik heb nu 2 of 3 keer een 25/37,50 laten uitbetalen maar probeer nu even lekker door te sparen.
quote:prik schreef op 17 december 2015 @ 08:01:

TNS-Nipo zoekt nu mensen die aan één van de volgende kenmerken voldoen:

- huishoudens met kinderen/jongeren tussen de 6 en 19 jaar

- huishoudens met personen tot 35 jaar

- huishoudens bestaande uit 4 of meer personen

- huishoudens met een niet-westerse achtergrond

Als je hieraan voldoet en je e-mailadres doorgeeft wil ik je wel aanmelden.Heb je een PB verstuurd!
@Bieno: ik laat het altijd uitbetalen als ik het geld "nodig" heb. Bijvoorbeeld als ik nog ¤25 nodig heb om een extra aflossing te kunnen doen, dan laat ik Euroclix uitbetalen. Zulke extraatjes, ook Roamler enzo, gaan hier allemaal in de hypotheek
Ah Bumba, dat is een goed doel
Ja, vind ik ook

Supersnel gaat het niet (nóg niet!), maar elk jaar een beetje beter.... We moeten eerst die sneeuwbal aan het rollen krijgen, dan gaat het steeds sneller....
Ik wil graag een jaar lang geen kleding kopen in 2016. Ik vind het stiekem u kg een leuke uitdaging... zal me vast zo'n 400 euro besparen! Op jaarbasis. Na een shopsessie in november had ik de buik vol... ruim 200 euro lichter en kon de kleding nauwelijks kwijt in de kast. Nu nog een glitterpanty voor de kerst. Daarna is het mooi geweest!
Ik zal volgend jaar niet meedoen met een uitdaging om geen kleding te kopen. Als mijn borstverkleining doorgaat zal ik waarschijnlijk juist een gedeelte van mijn garderobe moeten vervangen... Eigenlijk kijk ik daar wel naar uit, vooral om gewoon de H&M in te kunnen lopen en een BH uit te kiezen
Groot gelijk Bumba! Het zou zonde zijn om daar dan op te besparen terwijl je er waarschijnlijk al heel lang naar uitkijkt om ook in 'gewone winkels' te kunnen kopen!
Ik snap dat niet yo goed, een jaar geen kleding kopen.

Als dan ineens in al je onnderbroeken gaten vallen mag je dan dus niets kopen?
Thx voor je tip pocharro.

Ik doe ook al een aantal jaren euroclix en het is mij nu elk jaar gelukt om 150 euro te laten uitbetalen. Nu met een nieuw huis (nieuwe verzekeringen, gwl, tv en internet) gaat het sparen lekker snel
Wauw, hoe doe je dat hyperbole? Bestel je veel online ofzo? Ik verstuur regelmatig kaartjes via greetz (via euroclix dan ook uiyeraar) maar dat zijn vaak maar 6 clix die je krijgt dus dat tikt niet heel erg aan

Was wel even 'boos' laats op manlief, hij moest een nieuwe uitvaartverzekering aanvragen, dus ik nog gezegd dat dit via euroclix moest (zou 2000 clix opleveren) vergeet hij dat natuurlijk weer
Ik ben al een tijd gestopt met euroclix. WErd die enquêtes zat waar je diverse vragen moest beantwoorden (wat ze evengoed kunnen gebruiken voor de statestieken) en dat je dan toch niet in de doelgroep behoorde en geen clix kreeg. Ik doe nu invotes en NIPO, en bestel dingen via moneymillionair.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hmm, tns nipo herkent mijn postcode niet??
quote:annavanandelle schreef op 17 december 2015 @ 20:44:

Hmm, tns nipo herkent mijn postcode niet??Als wachtwoord? Het is je postcode met daarachter je huisnummer he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jeetje wat doen jullie veel van dat soort dingen! Hoeveel tijd kost je dat nou zo'n beetje, voor welke opbrengst? Ik krijg een beetje het gevoel wat ik ook bij Roamler heb, het aantal euro's wat je per uur verdient is niet geweldig en er wordt een berg statistieken verzameld...

Ik heb in het verleden wel eens van die wekelijkse enquêtes gedaan maar ik werd er op een gegeven moment nogal zat van, veel herhaling, en ik vond de opbrengst toen de tijd niet waard.
@bieno, voor ons nieuwe huis heb ik een inboedel en opstal verzkering moeten afsluiten (bijelkaar was 1500 clix) en via gaslicht nieuwe elektra en gas aangevraagd (350 clix) en internet, tv, telefoon (1500 a 2000 clix). Verder reis ik een a twee keer per jaar voor werk en boek ik dis hotels en vlucht ook via euroclix .

Mijn internet aankoop gedrag valt wel mee (5 keer per jaar misschien)
quote:Marana_ schreef op 17 december 2015 @ 20:54:

Jeetje wat doen jullie veel van dat soort dingen! Hoeveel tijd kost je dat nou zo'n beetje, voor welke opbrengst? Ik krijg een beetje het gevoel wat ik ook bij Roamler heb, het aantal euro's wat je per uur verdient is niet geweldig en er wordt een berg statistieken verzameld...

Ik heb in het verleden wel eens van die wekelijkse enquêtes gedaan maar ik werd er op een gegeven moment nogal zat van, veel herhaling, en ik vond de opbrengst toen de tijd niet waard.

Ik heb ook 3 van die clic sites, en Tns nipo en die ander, ben ff de naam kwijt.

Het kost veel tijd maar omdat ik in de WAO zit heb ik wel tijd en weinig geld.

Dus als mijn man vraagt wat er voor rare geluiden uit mijn pc komen, (enquetes of zo) zeg ik altijd dat ik zit te werken . Heb me nu net aangemeld bij Invotes, die kende ik nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven