Geld & Recht alle pijlers

Consuminderaars, mustachians en knieperds gezocht ;)

04-08-2015 13:14 3007 berichten
Zijn er hier nog meer consuminderaars, mustachians en knieperds?

Ik geloof niet dat er al een echt leuk kletstopic is voor "zuinigerds". Ja, natuurlijk wel het vrekkentopic maar dat is meer om echt tips te delen voor geld terug acties. Maar ik ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die bijvoorbeeld:

- Een staycation houden

- De hypotheek versneld aflossen

- Kiezen voor goedkope uitstapjes

En het leuk vinden om daarover te kletsen.

Nou, ik ben benieuwd

Op zoek naar een Roamler invite?? Kijk dan in dit topic: Roamler
Dan kan ik me er zeker iets bij voorstellen Ambra, dat je dan toch zo een zakcentje erbij klikt.
quote:himalaya schreef op 17 december 2015 @ 20:49:

[...]

Als wachtwoord? Het is je postcode met daarachter je huisnummer he?

nee om aan te melden.

Dan zegt hij ongeldige postcode
Alle reacties Link kopieren
Invites krijg ik niet veel meer van, zodra ik een bon bij elkaar heb stop ik er mee. NIPO valt alles mee, 1 a 2x per week een vragenlijst. Soms lang, soms kort. Ben er niet gek veel tijd mee kwijt.

Spullen bestellen via moneymillionair duurt niet veel langer dan rechtstreeks bij de site.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Marana_ schreef op 17 december 2015 @ 21:00:

Dan kan ik me er zeker iets bij voorstellen Ambra, dat je dan toch zo een zakcentje erbij klikt.

Ik werk ook nog hoor, 10 uur per week.

Maar moet heel vaak liggen, en dan kan dit er best bij.
quote:Marana_ schreef op 17 december 2015 @ 20:54:

Jeetje wat doen jullie veel van dat soort dingen! Hoeveel tijd kost je dat nou zo'n beetje, voor welke opbrengst? Ik krijg een beetje het gevoel wat ik ook bij Roamler heb, het aantal euro's wat je per uur verdient is niet geweldig en er wordt een berg statistieken verzameld...

Ik heb in het verleden wel eens van die wekelijkse enquêtes gedaan maar ik werd er op een gegeven moment nogal zat van, veel herhaling, en ik vond de opbrengst toen de tijd niet waard.

Ik ben daar ook wel stukken kritischer in geworden. Vandaar dat ik niet meer actief ben op Euroclix, dat kost me teveel moeite.

TNS Nipo vind ik daarentegen wél leuk, omdat ik daar eigenlijk nog nooit heb gehad dat ze je halverwege afwijzen. Wat bij Euroclix wel vaak gebeurt helaas. Dus daar had ik geen trek meer in.

Roamler ben ik ook vrij kritisch in welke opdrachten ik doe. Het moet niet teveel tijd kosten en ik ga er niet speciaal voor omrijden ofzo. Maar als ik toch ergens moet zijn dan pak ik een opdrachtje mee. ¤6 verdien ik op mijn werk niet in een kwartier, dus ik vind dat wel een leuke investering.
Mijn man is nu trouwens ook aan het roamleren geslagen
Dan ga je er verstandig mee om volgens mij.

Ik ben ondernemer, en denk al snel dat als ik dan zo nodig iets wil verdienen, ik beter die tijd in mijn zaak kan steken.
quote:annavanandelle schreef op 17 december 2015 @ 18:51:

Ik snap dat niet yo goed, een jaar geen kleding kopen.

Als dan ineens in al je onnderbroeken gaten vallen mag je dan dus niets kopen?De hunkemoller heeft een goed jaar gehad, dankzij mij. En heb vorige week nog 5 paar sokken gekocht. Hemden heb ik ook genoeg. Dus kan wel vooruit!
Dag dames, ik wil al een tijdje graag lid worden van roamler, maar ik ken niemand die het heeft.. Behalve jullie dus..

Toevallig iemand een uitnodiging over? :-)
quote:Marana_ schreef op 17 december 2015 @ 21:08:

Ik ben ondernemer, en denk al snel dat als ik dan zo nodig iets wil verdienen, ik beter die tijd in mijn zaak kan steken.Ik denk meestal dat als ik wat extra cash wil ik net zo goed bijles in mijn vak kan gaan geven. Zet meer zoden aan de dijk dan uren klikken
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Als dan ineens in al je onnderbroeken gaten vallen mag je dan dus niets kopen?Ik heb van oktober vorig jaar tot oktober dit jaar (50 weken) niets gekocht, alleen voor ondergoed, bh's en sportkleding maakte ik een uitzondering. En als ik in het afgelopen jaar niet veertig kilo was afgevallen had ik nu waarschijnlijk nog steeds niets gekocht. Er is ook een topic over, een jaar geen kleding kopen. Het doel is gewoon om je meer bewust te worden van je kledingkoopgedrag. Een heel goed middel om te consuminderen!
quote:dino2011 schreef op 17 december 2015 @ 21:14:

Dag dames, ik wil al een tijdje graag lid worden van roamler, maar ik ken niemand die het heeft.. Behalve jullie dus..

Toevallig iemand een uitnodiging over? :-)Lees de OP even...
quote:Marana_ schreef op 17 december 2015 @ 21:08:

Ik ben ondernemer, en denk al snel dat als ik dan zo nodig iets wil verdienen, ik beter die tijd in mijn zaak kan steken.In geval van een eigen onderneming zal dat ook zeker zo zijn, denk ik. Dan is elke minuut die je daarin steekt weer een investering in jezelf.
quote:dino2011 schreef op 17 december 2015 @ 21:14:

Toevallig iemand een uitnodiging over? :-)

Stuur Maar eeen pb

(sorry voor het off Topic)
quote:annavanandelle schreef op 17 december 2015 @ 21:27:

[...]

Stuur Maar eeen pb

(sorry voor het off Topic)Thanks! Gedaan!
quote:boebezoebe schreef op 17 december 2015 @ 21:16:

[...]

Ik denk meestal dat als ik wat extra cash wil ik net zo goed bijles in mijn vak kan gaan geven. Zet meer zoden aan de dijk dan uren klikken Precies dat dus
Als ik iets zou hebben dat meer zoden aan de dijk zet dan dit, dan zou ik dat ook doen. Maar ik heb geen idee wat dan ... Ik zou meer kunnen gaan werken, maar dan zit ik weer met meer opvang-uren die ik dan nodig heb, dus dat doe k liever niet. Eigenlijk vind ik het wel fijn zoals het nu gaat.

Als dan ineens in al je onnderbroeken gaten vallen mag je dan dus niets kopen?

Ik heb dit jaar nog steeds geen kleding gekocht.

Gaten in onderbroeken is me nog nooit voorgekomen.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Bumba1985 schreef op 17 december 2015 @ 17:29:

Ik zal volgend jaar niet meedoen met een uitdaging om geen kleding te kopen. Als mijn borstverkleining doorgaat zal ik waarschijnlijk juist een gedeelte van mijn garderobe moeten vervangen... Eigenlijk kijk ik daar wel naar uit, vooral om gewoon de H&M in te kunnen lopen en een BH uit te kiezen

Haha, ik zou alvast maar gaan sparen hoor, want alles qua bovenkleding kan weg :P Tenminste, bij mij wel.

Overigens, I hate to rain on your parade, maar dat viel mij toch nog wel een beetje tegen. Ik heb een beetje een 'vreemde' vorm borsten aan mijn borstverkleining overgehouden (overigens niet de schuld van iemand hoor), hierdoor ben ik gelukkig niet meer gebonden aan enorm dure bh's, maar helaas kan ik nog steeds niet alles qua bh's kopen. Maar het is wel fijn dat ik voor de prijs van 1 bh van toen ik er nu 2 kan kopen.

Overigens gisteren geld bespaard door het ontvangen van mijn kerstpakket. Ik had namelijk een aantal dingen op het boodschappenlijstje voor de kerst zitten die nu dus in mijn kerstpakket zaten. Okey, het gaat om een paar euro, maar toch mooi meegenomen :P
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
dubbel...
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
quote:cybermeisje schreef op 18 december 2015 @ 06:06:

[...]

Haha, ik zou alvast maar gaan sparen hoor, want alles qua bovenkleding kan weg :P Tenminste, bij mij wel.

Overigens, I hate to rain on your parade, maar dat viel mij toch nog wel een beetje tegen. Ik heb een beetje een 'vreemde' vorm borsten aan mijn borstverkleining overgehouden (overigens niet de schuld van iemand hoor), hierdoor ben ik gelukkig niet meer gebonden aan enorm dure bh's, maar helaas kan ik nog steeds niet alles qua bh's kopen. Maar het is wel fijn dat ik voor de prijs van 1 bh van toen ik er nu 2 kan kopen.

Overigens gisteren geld bespaard door het ontvangen van mijn kerstpakket. Ik had namelijk een aantal dingen op het boodschappenlijstje voor de kerst zitten die nu dus in mijn kerstpakket zaten. Okey, het gaat om een paar euro, maar toch mooi meegenomen :P

O echt, kon ALLES weg qua bovenkleding?! Misschien moet ik dan toch even wachten tot na de bruiloft van mijn zusje. Ik heb echt een superduur jurkje gekocht daarvoor, dacht dat ie nog wel zou passen daarna...

Van welke maat ben jij dan gekomen en gegaan?? Ik ga van 70H naar D (als het goed is, heb nog geen goedkeuring ontvangen!)
Mijn kerstpakket is binnen yay!

Ik heb voor een goede bestekset gekozen. Dat soort dingen ben ik te gierig voor om een goede set te kopen. Voor de kerst ook alleen maar nuttige dingen gevraagd waar ik normaliter niet het geld voor over heb maar wel leuk vind om te krijgen.
Leuk zeg, dat je zelf mag kiezen

Wij hadden dit jaar heel vroeg een kerstpakket gekregen, zelfs al voordat ik er werkte (man en ik werken bij hetzelfde bedrijf, alleen op verschillende afdelingen!). Volgens mij krijgen we nu dus niks meer. Maar wel iets van een cadeautje met de nieuwjaarsreceptie, dus ik ben benieuwd

Waar ik wel heel blij mee ben momenteel is de personeelskorting. 10% korting op ons complete assortiment. In combinatie met de kortingsbonnen die ze momenteel overal uitdelen kunnen wij best goedkoop cadeautjes scoren voor de kerst.
Haha cybermeisje, ik zie mijn kerstpakket ook altijd als een soort besparing op mijn boodschappen, er zitten altijd nuttige a-merken in die altijd wel opkomen hier, of ik bewaar het voor mijn man zijn verjaardag in januari. We krijgen ook altijd een kerststol erbij van de bakker, maar die komt helaas niet op bij ons dus die geef ik meestal aan mijn tante die het erg lekker vind en het niet zo heel breed heeft, dit jaar gaat ie mee naar mijn ouders voor 2e kerstdag want daar gaan we brunchen met 18 man, dus dan komt ie vast wel op

Plus dat wij altijd een etentje op het werk hebben icm het pakket ophalen dus ook nog een gratis maaltijd vanavond
Ik had dat ook, dat mijn postcode niet kerkent werd. Maar na een aantal keer proberen is het toch gelukt. even volhouden dus

Hier nog geen kerstpakket, ik ben benieuwd. Mijn collega's vertelden dat ze vorig jaar een VVV-bon kregen, daar zou ik wel blij mee zijn. Vriend heeft er namelijk ook 1 gekregen en we hebben er nog een paar liggen, dus dan voegen we alles samen en kopen er iets voor ons huis van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven