Geld & Recht alle pijlers

Dure haarborstel gebroken, terug gaan?

22-07-2010 18:48 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
een week of 7 geleden heb ik bij een kapper een CHI fohnborstel gekocht voor 25 euro.. Daar is nu ineens het handvat van afgebroken, heb hem niet laten vallen oid, gewoon terwijl ik mijn haar aan het kammen was. Vraag me af of je met zoiets terug kan gaan? Ik bedoel op zoiets zit natuurlijk geen garantie ofzo. Ik heb het bonnetje nog. Aan de ene kant is het "maar" 25 euro, aan de andere kant, voor een haarborstel vind ik dat wel veel (qua gebruik was ie het wel waard) en ik vind het toch wel erg zonde, durf het er niet nog een keer aan uit te geven...
Je kunt het toch gewoon proberen? Niet boos worden daar, maar gewoon zeggen dat je niet had verwacht dat hij na zo'n korte tijd al stuk is, en dat je hem niet hebt laten vallen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ja, absoluut teruggaan. Ondeugdelijk product dat niet voldoet bij normaal gebruik...
Vind 25 EUR een hoop geld voor een borstel die met 2 weken kapot gaat!
Gewoon terug gaan. Ik heb zelfs eens geld terug gekregen van elastiekjes die telkens kapot gingen op de nestel. Neem aan dat je wel een nieuwe krijgt.
Waar lees jij 2 wkn Sunny?

Ik zou wel terug gaan..
Perfectionisme is niet perfect...
Oh nee sorry... ben heel erg moe. Te snel gelezen haha. Zie ook niks met 2 staan....oeps....

Neemt niet weg dat mijn opmerking nog steeds geldt... alleen ipv 2 moet het 7 zijn (vind ik ook niet kunnen).
ik zou ook terug gaan hoor. en als je het eng vindt zou je ook erover kunnen bellen, dan hoor je vanzelf of je kan komen met de borstel. ik vindt het ook veel geld voor een borstel.

en stel je had 'm wel laten vallen,dan nog mag het handvat niet afbreken.

succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven