Geld & Recht alle pijlers

duurder fornuis gekregen..

22-05-2012 12:08 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha, graag advies over het volgende. Ik heb een bepaald type fornuis gekocht en die is vandaag geleverd. Maar bij betere inspectie bleek dat het een ander en duurder type is. En mooier :)

Nu is mijn vraag, kan ik beter geen slapende honden wakker maken of moet ik toch even bellen om te vragen of dit wel klopt? Is het fornuis als die eenmaal geleverd is en ervoor getekend is van mij, of moet ik toch roomser dan de paus even bellen?

Bedankt!
Mijn vader heeft zo eens een grotere tv geleverd gekregen dan waar ie voor betaald had bij Mediamarkt. Nooit meer wat over gehoord :P
Wat leuk winkelen daar bij die mediamarkt.
Eligansje schreef op 22 mei 2012 @ 12:38:

Nou, het telefoon-meisje zei zoiets als: „als het goed is, dan is het de goede” :-p

Maar ze kreeg de afdeling niet te pakken, dus moet ik later terugbellen.

JIJ moet terug bellen voor een fout die ZIJ maken? Doeiiiii!

Wat een klantvriendelijkheid zeg. Je hebt het gemeld, zij hadden nu jou kunnen bellen zodra het uitgezocht was.
Ik neem aan dat het net zo'n drama is om iemand te spreken te krijgen daar als de fout in je nadeel is?

Ik zou ze nog een keer het voordeel van de twijfel geven en zelf bellen. Als het telefoonmeiske dan weer de afdeling niet te pakken kan krijgen, zou ik stellen dat zij mij dan maar terugbellen. En wel voor 5 uur vanmiddag want ik wil graag koken...op mijn nieuwe fornuis.

Dan zou ik het lekker zo houden. Gelukje voor jou.

Moeten ze maar beter opletten! X-D
Had je wat gezien dan?

Idd BCC is er heel goed in.
Ben benieuwd hoe het afloopt! :)
Nou update: heb nog een keer gebeld (ivm eventuele garantieproblemen in de toekomst) en ze komen ‚m vandaag nog ruilen. Degene die ik heb gekregen was 400 euro duurder :) Dus een dealtje sluiten door een beetje bij te betalen ging niet..helaas.

Ik heb er nu wel een rustig gevoel bij, ander was ik toch bang geweest dat ze me alsnog zouden bellen morgen of later deze week. Ik denk nu nadat ik ze gesproken heb, dat ze er niet achter waren gekomen, maar ja, als dan je oven kapot gaat heb je geen garantie omdat je een bon hebt voor een ander product. En dan ben je meer geld kwijt.

Dus, ben ik eigenlijk een heel brave burger ;)
Netjes gedaan. Ik snap niet dat er mensen zijn die hier niets aan zouden doen. Je weet dat je verkeerd zit n zo'n geval.
Vind het netjes dat je gebeld hebt immers, getuige veel items hier en zeker op TrosRadar en Kassa schreeuwen mensen moord en brand als ze een tientje terug denken te moeten krijgen maar als ze andersom dat tientje nog verschuldigd zijn is het altijd de schuld van een ander. Daarom, netjes van je.

Meestal, als je zelf reageert toont men coulance en mag jij de oven houden. Eea hangt er ook van af hoe groot het prijsverschil is, gaat het om tientjes of om honderden euro's? In dat laatste geval zou je eventueel moeten bijbetalen of de oven welke jij betaald hebt alsnog geleverd krijgen.

Ik hoop op en gun jou coulance voor jou vanwege je eerlijkheid.
:'-( euuuuu, ik was hartstikke mosterd

iig een dikke pluim voor jouw eerlijkheid :heart:
goed gedaan TO, heb jij mooi een schoon geweten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven