Geld & Recht alle pijlers

duurder fornuis gekregen..

22-05-2012 12:08 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha, graag advies over het volgende. Ik heb een bepaald type fornuis gekocht en die is vandaag geleverd. Maar bij betere inspectie bleek dat het een ander en duurder type is. En mooier :)

Nu is mijn vraag, kan ik beter geen slapende honden wakker maken of moet ik toch even bellen om te vragen of dit wel klopt? Is het fornuis als die eenmaal geleverd is en ervoor getekend is van mij, of moet ik toch roomser dan de paus even bellen?

Bedankt!
Ik zou even bellen, straks krijg je een hogere rekening.
Ik zou het lekker zo laten ;-)
Ik heb al betaald...
Ik kan me je gedachten voorstellen. Maar: eerlijk duurt het langst!

Zeg dat je deze best wil houden, voor de prijs van die je besteld had, wie weet wat ze zeggen. Misschien is dat voor hen ook de beste oplossing (anders vervoerskosten).
Ozo.
Had je gebeld als het fornuis niet het exemplaar was dat je had besteld, maar dat het een goedkopere variant was?

Ik zou me rot schamen als ze me morgen opbellen en zeggen 'mevrouw, u heeft een ander fornuis gekregen dan u heeft besteld, maar dat was u ongetwijfeld nog niet opgevallen he? :sarcastis
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat heb ik ook gehad een paar jaar geleden (toevallig via BCC?). Ik had het alleen zelf niet door :-$ Totdat ze twee dagen later belden dat er iets mis was gegaan en dat ze het ding de volgende dag kwamen omruilen. Ik had alles al aangesloten en gebruikt...

Ik zou even bellen, scheelt een hoop gedoe.
Wat had je gedaan als het een goedkoper maar wel mooier fornuis betrof?
Nee, via mediamarkt, maar dat vroeg ik me dus af, of ze dat zelf zouden checken en dan komen ophalen. Dat lijkt me inderdaad super suf..
Ik denk dat degene die jouw fornuis gekregen heeft wel aan de bel zal trekken.

Als er duidelijk verschil is. Dus hou je de eer aan jezelf of niet, keus is aan jou
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
heb je hem ook al gebruikt? Want dan lijkt terugname me een stuk lastiger (stel je voor dat je meteen de melk hebt laten overkoken).

Maar ik zou er toch over bellen. (hoeveel duurder is dit exemplaar?)
Ja, ik ga toch maar even bellen denk ik..
Garantie technisch is dit ook niet handig.

Stel dat het fornuis kapot is of mankementen vertoont maar de bon klopt niet met het fornuis dat je thuis hebt staan...
En, wat zeiden ze?

Ben benieuwd!
Ben ook benieuwd maar wel goed van je dat je gebeld hebt. *moraalridder hier*
Nou, het telefoon-meisje zei zoiets als: „als het goed is, dan is het de goede” :-p

Maar ze kreeg de afdeling niet te pakken, dus moet ik later terugbellen.
Heb je haar naam genoteerd? Kijk, als jij gebeld hebt en het is goed, als het goed is.. dan heb je je best gedaan toch. Laat hen maar terugbellen.
lol X-D
Ik zou mooi deze houden. Als ze 'm missen mogen ze 'm natuurlijk wel komen omruilen.
Ik denk dat het voor hun ook duurder is om deze weer te laten halen, nieuwe te bezorgen etc. Grote kans dat ze het er zelf bij laten zitten.

Zelf ben ik ook altijd heel eerlijk, maar als ik dit van jou nu lees denk ik, meid, laat zitten. En als er later iets mee is dan heb je gewoon garantie, neem ik aan.
Maak je borst maar nat. Voor je bij mediamarkt iemand hebt gesproken die weet wat ie zegt....

Pas na mijn aangetekende brief kreeg ik adequate antwoorden.

Ik zou vragen of ze jou terugbellen, maar geef ze wel een deadline, anders kun je je fornuis nog niet gebruiken.
Of je later terug wil bellen? wat een geweldige service :no:

Bij deze heb jeje best gedaan.
Ammenooitniet dat ik nog eens zou bellen. En als ze komen ruilen dan mogen ze zelf weer loskoppelen. Dit is gewoon hun risico en gevolg van een fout die ze zelf maken. Je hebt ze er nu op gewezen, verder zou ik niet gaan.
Eens met Snubbel! Je hebt je burgerplicht gedaan, als zij daar niks mee doen, their loss.
Idd, feit dat je belt is netjes maar vind ik ook horen (zij kunnen ook een fout maken en als het in je nadeel is piept men ook). Echter je hoeft er natuurlijk niet achteraan blijven leuren....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven