Geld & Recht alle pijlers

Een reservering maken voor een ander

16-10-2019 13:02 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou heb ik weer wat..
Ik kijk na een lange tijd weer eens op een emailadres dat ik al een hele tijd niet meer gebruik.

Staan er in de periode van de afgelopen paar maanden meerdere aanmaningen van een boeking voor een Oostappen park die ik volgens hen gedaan heb.

Heel raar aangezien ik daar helemaal geen boeking gedaan heb.
De boeking zou ook gedaan zijn via een externe site namelijk via voordeeluitjes ?

Ik vertrouw er eigenlijk weinig van, en daarbij werd ik uiterst onvriendelijk geholpen aan de telefoon.
Want het was toch echt mijn email dus ik ben ook degene die nu volgens de dame aan de telefoon ruim 200,- mag betalen voor een boeking die ik nooit gedaan heb.

Toen ik zei dat ik dat niet van plan ben en Jan en alleman zo maar even op mijn naam vakanties kan boeken en dit mij niet de bedoeling leek. Werd ik gewoon opgehangen :sarcastic:


Wat nu te doen ?
Ik ga sowieso nog niet betalen maar ik heb ook geen zin in gezeur of deurwaarders aan de deur..
Alle reacties Link kopieren
Even een update.

Ik kreeg twee dagen nadat ik gebeld had ook ineens thuis een aanmaning bij de post.

Ik heb toen toch weer gebeld en alles weer opnieuw uitgelegd.

Maar ondanks alles blijven ze volhouden dat ik gewoon betalen moet omdat het met mijn gegevens geboekt is.

Totaal geen vriendelijke mensen ook telkens.

Ik laat het er maar even bij zitten want ik zit er al de hele tijd mee in mijn maag, vooral ook omdat er dus blijkbaar iemand op mijn naam iets kan boeken en ik er gezeur door kan krijgen..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het op Facebook of Twitter gooien.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Het er niet bij laten zitten lijkt me niet echt slim. Dan sturen ze straks een deurwaarder. Heb je nog op die link geklikt die ik heb gepost van de rijksoverheid over identiteitsfraude? Ik zou dit wel serieus nemen.
Alle reacties Link kopieren
Echt een raar verhaal. Als je kijkt naar hoe ze reageren zou je bijna denken dat ze dit zelf hebben gedaan. Ze krijgen superslechte reviews, misschien gaat het slecht met het park en proberen ze zo geld binnen te krijgen?
Misschien kun je naar het juridisch loket gaan en om raad vragen. Ik denk dat ze je niets kunnen maken, maar ik zou het wel willen uitzoeken in plaats van maar af te wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven