Geld & Recht alle pijlers

eind augustus lederen jas gekocht, nu al 50% afgeprijsd

07-10-2010 18:17 39 berichten
Heb flink de balen, eind augustus voor partner een leren winterjas gekocht bij WE. Hangt nog in de kast met prijskaartje eraan want het was nog geen weer om de jas te dragen.

Nu zag ik net dat de jas al met 50% is afgeprijsd.

Balen en helaas niets meer aan te doen want de termijn van 30 dagen is al voorbij. De jas was in augustus net binnen, wel snel dat ie nu al voor de helft weg kan.
Mensen die met dit soort dingen teruggaan, snappen het principe van uitverkoop niet. Maar dat vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Zwup, ik voel me er altijd een beetje lullig bij maarja, regels zijn regels. En als je het een keer doet staat volgende week de tante ervan in de winkel van "ja maar bij mn nichtje heb je het ook gedaan. En dan blijf je doorgaan.
Daar hoef je je niet lullig over te voelen Ruza. Dat is gewoon het "risico" van kopen buiten de uitverkoop. Ik zou eerder last hebben van plaastvervangende schaamte...
Heb het ook een keer gehad bij de WE.. Vervelend maar kan gebeuren, volgende keer heb jij weer dat koopje!
quote:Bambi_007 schreef op 07 oktober 2010 @ 19:30:

Oooh balen! Jammer dat je het kaartje er nu al afgeknipt hebt

Als je er echt zo van baalt, was ik er denk ik nog wel even mee teruggegaan. Je zegt dat je een week te laat bent, had het dan nog even geprobeerd.

Wie weet, als er een begripvolle leidinggevende in de WE werkt...

Teruggaan met iets doe ik alleen binnen de vastgestelde termijn of als iets heel snel stuk is. Dit is gewoon pech.

Ik baalde er van, maar dat gevoel is nu al weer weg.
quote:Bambi_007 schreef op 07 oktober 2010 @ 19:30:

Oooh balen! Jammer dat je het kaartje er nu al afgeknipt hebt

Als je er echt zo van baalt, was ik er denk ik nog wel even mee teruggegaan. Je zegt dat je een week te laat bent, had het dan nog even geprobeerd.

Wie weet, als er een begripvolle leidinggevende in de WE werkt...

Meestal moet je ook een aankoopbon overleggen en daar staat de aankoopdatum op.

Ik heb een textielopleiding gedaan en een medecursist (hij werkte in een luxe herenmodezaak) vertelde me dat hij die dag een klant had gehad die een pak, overhemden en riem kwam uitzoeken en toen de keuze gemaakt was en de verkoper de klant vroeg mee te lopen naar de kassa, zei de klant: 'hang maar weg tot de uitverkoop, dan kom ik het pak ophalen'...... Hij was er nog steeds beduusd van.
quote:Bagheera schreef op 08 oktober 2010 @ 10:07:

[...]

Meestal moet je ook een aankoopbon overleggen en daar staat de aankoopdatum op.

Ik heb een textielopleiding gedaan en een medecursist (hij werkte in een luxe herenmodezaak) vertelde me dat hij die dag een klant had gehad die een pak, overhemden en riem kwam uitzoeken en toen de keuze gemaakt was en de verkoper de klant vroeg mee te lopen naar de kassa, zei de klant: 'hang maar weg tot de uitverkoop, dan kom ik het pak ophalen'...... Hij was er nog steeds beduusd van.

ik heb ook wel eens een klant hoor...

klant: mag ik hier korting op?

ik: waarom?

klant: want ik vind ze zo leuk

Dat menen jullie niet! Wat ontzettend schaamteloos en bizar.
Het ergste is nog dat ze het echt héél serieus menen. De hypotheker ziet je al aankomen: ik wil 30.000 euro korting op die woni.g want ik vind m zo leuk
Afdingen mag altijd natuurlijk. Moet je durven maar ik hoor wel eens verhalen van mensen die toch een paar tientjes korting op bijv. een tv krijgen.
Een paar tientjes op een tv of op een paar schoenen vind ik toch wel een verschil.
Als je voordeling uit wilt zijn moet je ook nooit een winterjas kopen in augustus.

Als je een beetje verstand hebt van slim winkelen weet je dat dit te verwachten was.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 08 oktober 2010 @ 14:39:

Als je voordeling uit wilt zijn moet je ook nooit een winterjas kopen in augustus.

Als je een beetje verstand hebt van slim winkelen weet je dat dit te verwachten was.

Ben ik niet met je eens. Ten eerste is het altijd maar afwachten of het door jou gewilde kledingstuk in de gewenste maat er nog is bij de uitverkoop en ten tweede hebben maar weinig winkels al in oktober uitverkoop van de winterkleding.

en voor kinderkleding geldt het al helemaal niet, dan zijn alle leuke en zelfs courante jasjes en schoentjes al verkocht
Bij Manfield zijn de mooiste laarzen nu ook met 30% afgeprijsd, maar de meest gangbare maten zijn uitverkocht.

Als het binnen de 30 dagen is dan nemen ze het echt wel terug. Zeker als de maat er gewon nog hangt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven