Geld & Recht alle pijlers

eind augustus lederen jas gekocht, nu al 50% afgeprijsd

07-10-2010 18:17 39 berichten
Heb flink de balen, eind augustus voor partner een leren winterjas gekocht bij WE. Hangt nog in de kast met prijskaartje eraan want het was nog geen weer om de jas te dragen.

Nu zag ik net dat de jas al met 50% is afgeprijsd.

Balen en helaas niets meer aan te doen want de termijn van 30 dagen is al voorbij. De jas was in augustus net binnen, wel snel dat ie nu al voor de helft weg kan.
Dat is inderdaad balen, maar niks aan te doen.

Wel erg snel!
Alle reacties Link kopieren
Helaas pindakaas!
Tja balen.

Maar ik weet ook niet welke week het gehakt in de aanbieding is... Al snap ik dat het erg zuur is!
tegenwoordig hebben bijna alle kledingwinkels een midseason sale. Dit om op tijd van bijv. jassen die minder goed verkopen af te komen.

Heel zonde maar inderdaad niks aan te doen.
Balen! Daarom koop ik altijd wat later m'n winterkleding (of zomerkleding), voorkom je ook dit soort dingen mee (plus dat het heeeeel vervelend is, winterkleding passen in augustus).
Echt vervelend zeg!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
leer voor de volgende keer...wachten tot de sale.
Je moet daar denk ik een afweging in maken. De kans bestaat natuurlijk dat tegen de tijd dat hij in de sale komt de juiste maat er niet tussen hangt. Met dingen die ik écht heel graag wil hebben neem ik dat risico niet, en anders wel.
Het meest vervelende vind ik nog dat de jas nog ongedragen in de kast hangt met het prijskaartje er nog aan.

Ook al weet ik dat er niets aan te doen is, ben een week te laat ik baal er stevig van. Moet gewoon even spuien.
Ja het is vervelend maar je weet toch dat het risico er is? Net als met de boodschappen.
Ik zou er toch nog even mee teruggaan hoor. Proberen kan altijd, tenslotte!
Tja, zulke dingen gebeuren nu eenmaal.

Gewoon lekker aan doen die jas en niet over piekeren zou ik denken.

Je was er toen toch helemaal blij mee.
Dat dus, toen je hem kocht vond je hem niet te duur..dus stop piekeren, doe die jas aan en geniet ervan!

Zou trouwens mooi zijn als iedereen met zn spullen terug komt in de winkel als ze in de sale zijn
quote:Ruza schreef op 07 oktober 2010 @ 18:50:

Dat dus, toen je hem kocht vond je hem niet te duur..dus stop piekeren, doe die jas aan en geniet ervan!

Zou trouwens mooi zijn als iedereen met zn spullen terug komt in de winkel als ze in de sale zijn

Ja, je hebt gelijk. Hij is trouwens niet van mij maar ik had hem voor mijn man gekocht.

Ik ga nu het kaartje er af knippen,dan voelt het beter.
Lammy, laat je man een striptease doen met die jas. Wellicht dat je het dan helemaal vergeten bent
Oooh balen! Jammer dat je het kaartje er nu al afgeknipt hebt

Als je er echt zo van baalt, was ik er denk ik nog wel even mee teruggegaan. Je zegt dat je een week te laat bent, had het dan nog even geprobeerd.

Wie weet, als er een begripvolle leidinggevende in de WE werkt...
Die begripvolle medewerker moet wel verantwoorden waarom hij die jas retour genomen heeft.
Ik zou me dood schamen als ik met zo'n vraag bij een winkel aankom. Het is nou eenmaal het "risico" van spullen kopen. Soms dan is het vlak daarna in de uitverkoop. Daaarintegen heb je soms weer mazzel en vind je het super super koopje.

Niet miepen en gewoon genieten van de jas zou ik zeggen.
Ja, beetje balen wel zeg, En 50 %!!! als het nou 20% was, maar niets aan te doen. Ws een jas die niet snel verkocht wordt.
quote:Zwup schreef op 07 oktober 2010 @ 19:50:

Ik zou me dood schamen als ik met zo'n vraag bij een winkel aankom. Het is nou eenmaal het "risico" van spullen kopen. Soms dan is het vlak daarna in de uitverkoop. Daaarintegen heb je soms weer mazzel en vind je het super super koopje.

Niet miepen en gewoon genieten van de jas zou ik zeggen.Ik ken deze situatie dus vanuit het verkopers oogpunt. Vind het ook nogal genant. Al helemaal als ik zo´n vrouwtje dus moet vertellen dat dat niet kan, ze dan of doorzeuren of nog boos worden ook.
.
.........
..
quote:Ruza schreef op 07 oktober 2010 @ 19:57:

[...]

Ik ken deze situatie dus vanuit het verkopers oogpunt. Vind het ook nogal genant. Al helemaal als ik zo´n vrouwtje dus moet vertellen dat dat niet kan, ze dan of doorzeuren of nog boos worden ook.Kan ik me heel goed voorstellen. Ik vraag me altijd af wat er in dat soort mensen om gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven