Geld & Recht alle pijlers

Enorme geldprijs gewonnen. Wat te doen?

29-09-2010 10:07 63 berichten
Vandaag kreeg ik een mail met de mededeling dat ik een enorme geldprijs heb gewonnen! Ik ben rijk! Eindelijk, alles kunnen doen waar ik altijd van heb gedroomd. Maar waar te beginnen?

*Your e-mail was selected as winner of the Email Euro Game*You won the sum of **515,810.00USD** credited to batch number:72/50685/MMH*You are advised to contact our agent** Snr.Miguel Sanchez on Tel Dial: +34 672961451 Email: proseguro1@gmx.es

Lekker joh, gefeliciteerd!

Er is hier toch wel eens een topic geweest van iemand die echt een geldprijs had gewonnen? (flinke prijs)

Was helemaal leuk, en toen bleek het later niet waar te zijn. Was jammer, maar wel een leuke illussie. Iemand die nu eens echt flink geld wint. Ik ken ze namelijk niet, die miljoenenprijswinnaars...

Wel iemand die 50.000 euro had gewonnen, was snel op trouwens.
Lijkt me zo heerlijk, zo'n enorme geldprijs. Vind 't altijd heerlijk om daarover te dromen (zelfs al is 't fake )
Alle reacties Link kopieren
Ja mij ook!

Ik zou een enorm lange vakantie boeken:D
Neem alvast ontslag en boek die reis!
Ik krijg alleen maar mails van russische vrouwen die mij op een datingsite zijn tegengekomen omdat ze een man zoeken....:(
Laat me raden, je bent een vrouw?
Sterker nog.. ik heb het zelfs een keer gehad dat ik op tv naar de postcodeloterij zat te kijken en dat Gaston ergens aanbelde en dat ik dacht.. Hey!.. die ken ik!.. van het FORUM!.... en yep.. straatprijs.. inclusief de auto..
Ik ken ook iemand die 150.000 euro heeft gewonnen en een auto.

Die man had met zijn 2 kindjes weinig te makken en ik gunde het hem zo ontzettend! Echt leuk als zo iemand dat dan wint.
quote:boogster schreef op 29 september 2010 @ 10:45:

Whopper, zullen we daten?Sorry snoepje, ik heb al een hele leuke man....
Goh, klinkt net als de keer dat ik op een website kwam en ja " u bent de 10000000000000ste bezoeker, dit is geen geintje klik hierrrrrrrr om uw 15 miljoen+auto te ontvangen "

wat jij van dat geld moet doen is een heeeeele goede virusscanner en spamfilter kopen.

(zit trouwens ook nog te wachten op bill gates zijn fortuin die al jaaaaaaren geleden verdeeld zou worden, heb het mailtje wel 100x doorgestuurd )
Ontslag nemen, retesnelle laptop kopen en de hele dag liggend op de bank forummen natuurlijk.
Het forum opkopen.
quote:Aubrey schreef op 29 september 2010 @ 14:24:

Het forum opkopen. Ik denk dat dat echt het laatste is wat ik zou doen als ik een smak geld zou hebben. Wat een gezeik zeg. Je wilt toch geen gezeik kopen?
hey whopper, heb je de veronica gids wel eens gelezen? Die van vorige week daar stond een strip in van Eugene, wat erg lijkt op jou verhaal.

Man voor pc, helemaal blij, kreeg een mailtje met "gefeliciteerd u heeft 11 miljoen gewonnen, klik hier".

Hij klikt en zegt : verdorie nu heb ik een virus, ach ik koop wel een nieuwe laptop van die 11 miljoen.

het zou mooi zijn als je echt hebt gewonnen maar eerlijk gezegd denk ik dat je erg goedgelovig bent te goedgelovig
Whoehoe!

Maar... Die geldprijs heb IK ook laatst gewonnen?! Hoekanda?
Een paar Angels en een Moderator een beetje financieel bijstaan die hun baan recent zijn verloren?
quote:whopper schreef op 29 september 2010 @ 10:11:

[...]

515,810.00USD !! Veel he?Manolo! Louboutin, Prada... Man, ik ben jaloers!
quote:whopper schreef op 29 september 2010 @ 16:19:

[...]

Ik denk dat dat echt het laatste is wat ik zou doen als ik een smak geld zou hebben. Wat een gezeik zeg. Je wilt toch geen gezeik kopen?Uiteraard niet. Je wil schoenen kopen. Geen gezeik nee. Dat lijkt me helder. Dus.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 29 september 2010 @ 16:58:

Whoehoe!

Maar... Die geldprijs heb IK ook laatst gewonnen?! Hoekanda? Heb jij wel gebeld naar senor spanjool? ?
quote:Guinevieve schreef op 29 september 2010 @ 10:30:

Ik heb vorige week nog een bericht gekregen over een enorme erfenis. Het schijnt dat ik een tot nog toe onbekende oom heb in Engeland die mij als enige erfgenaam heeft.

Heel bijzonder, vooral gegeven het feit dat ik uit een enorme RK familie kom, ik heb alleen al een stuk of 40 neven en nichten!

Ik kreeg 3 weken terug een mailtje, dat ik erfenis kreeg van familie in Amerika. 1 komma nog wat miljoen!

Had ik wel eerder willen weten dat ik daar famillie had, was handig geweest toen ik aan de andere kant van de plas was. waren ze ook niet onbekend geweest
Blij zijn?

Misschien van die grote prijs voor 3 euro een 1/5 staatslot kopen? Dat kan er wel vanaf.
quote:87_slagroomsnoes schreef op 29 september 2010 @ 16:57:

hey whopper, heb je de veronica gids wel eens gelezen? Die van vorige week daar stond een strip in van Eugene, wat erg lijkt op jou verhaal.

Man voor pc, helemaal blij, kreeg een mailtje met "gefeliciteerd u heeft 11 miljoen gewonnen, klik hier".

Hij klikt en zegt : verdorie nu heb ik een virus, ach ik koop wel een nieuwe laptop van die 11 miljoen.

het zou mooi zijn als je echt hebt gewonnen maar eerlijk gezegd denk ik dat je erg goedgelovig bent te goedgelovigJoh, zou je denken? Wat jammer zeg, ik had er echt op gerekend......
het spijt me
Ik zou accuut mijn baan opzeggen als ik jou was!!!
je gaat toch niet echt menen dat je dit mailtje gelooft....?

dat is duidelijk spam, niet op reageren dus!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven