Vandaag kreeg ik een mail met de mededeling dat ik een enorme geldprijs heb gewonnen! Ik ben rijk! Eindelijk, alles kunnen doen waar ik altijd van heb gedroomd. Maar waar te beginnen?
*Your e-mail was selected as winner of the Email Euro Game*You won the sum of **515,810.00USD** credited to batch number:72/50685/MMH*You are advised to contact our agent** Snr.Miguel Sanchez on Tel Dial: +34 672961451 Email: proseguro1@gmx.es
Genoeg voor dat droomhuis + die Ferrari + die mooie vakantie dat mooie vakantiehuisje aan de Cote d'Azur met dat mooie jacht aan de aanlegsteiger + een leuke collectie kleding + een mooie collectie kunst?
Heb ik ook al een paar keer gehad. Heb teruggemaild dat ik me zeer vereerd voelde, dat ik al in ontiegelijke rijkdom leefde en dat ze mijn geldprijs maar moeten storten op giro 555 ten behoeve van eventuele toekomstige rampen.
Waaaauw, mazzel! Gelijk terugmailen natuurlijk met je bankdetails!En je inlogcodes en je creditcardgegevens en je adresgegevens en je TAN codes, komt heu-le-maal goed.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik heb vorige week nog een bericht gekregen over een enorme erfenis. Het schijnt dat ik een tot nog toe onbekende oom heb in Engeland die mij als enige erfgenaam heeft.
Heel bijzonder, vooral gegeven het feit dat ik uit een enorme RK familie kom, ik heb alleen al een stuk of 40 neven en nichten!
Anoniem_107486
woensdag 29 september 2010 om 10:39
He Guinevieve, dan zijn we familie, ik heb ook die enorme erfenis gekregen gisteren van mijn onbekende oom in engeland.
Enige erfgenaam gaat dus niet op, we zullen moeten delen
Maandag kreeg ik ook al het verzoek of ik 15 miljoen euro wilde stallen op mijn rekening, ik kom dus om in het geld dat begrijp je wel...
quote:hanZie schreef op 29 september 2010 @ 10:44:
Gefeliciteerd!
Nieuwe auto, huis, badkamer, keuken, kleding. Minder gaan werken, vakantie boeken, weggeven aan anderen die wel weten wat ze ermee willen doen, etc.Ja! Hier ben ik! Kom maar op met die centen!