Geld & Recht alle pijlers

Envirophone.nl??

09-03-2012 19:17 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier ervaring mee?

Het is een bedrijf waarnaar je je oude telefoon kan toesturen, en dan krijg je er geld voor op je bankrekening.

Het klinkt een beetje te mooi om waar te zijn, dat ik 106 euro voor mijn oude iPhone krijg...

Groetjes Groupie
Mijn vriend heeft een keer zijn oude nokia opgestuurd, waar die 80 euro voor zou krijgen. Een week later kreeg hij een brief thuis dat ze helaas de telefoon niet binnen hebben gekregen, die was waarschijnlijk met de post verloren gegaan....

Vaag verhaal dus...

Bij de mediamarkt kun je ze ook inleveren, is wel wat veiliger!
O dat ik een goede tip!!

Ja precies daar ben ik dus ook een beetje bang voor!
Nooit vertrouwen dit soort dingen.
Ik heb dat ooit jaren geleden gedaan bij dit bedrijf. Toen kreeg je er nog geen geld voor, maar kadobonnen. Ik kreeg een zakje opgestuurd waar dat bubbeltjesplastic in zat en daar kon ik de telefoons in op sturen.

Een paar weken later, kreeg ik de bonnen opgestuurd. Hier wel goed gegaan dus.
Zo weinig voor je iPhone?

Zelfs als hij kapot is vang je er meer voor op die welbekende verkoopsite.

Mijn vader zei altijd; als bedrijven naar je toe komen om iets te verkopen dan klopt er iets niet. Dat gevoel heb ik ook met dit bedrijf.

Ik vind het maar een Vreemde zaak en zou er ook geen zaken mee wille doen.

Die reclame alleen al. Waar hebben ze die randdebielen vandaan?
Ik lever me oude mobiel vaak via vodafone in! En dat gaat altijd goed en je krijgt een mooi bedrag voor je toestel terug.
Ik heb het ook gedaan via Envirophone. Kennelijk krijg je veel minder dan je zou kúnnen krijgen maar ik vond dit wel een makkelijke manier en eerlijk is eerlijk, ik vond het uberhaupt een wonder dat ik er nog wat voor kreeg Netjes en snel afgehandeld en er een leuk bedrag aan overgehouden. Voor mij werkt dit prima.
Heb mijn htc desire hd verkocht aan envirofone. Kreeg netjes een envelop opgestuurd. Portokosten betalen zij. Ik las veel vage verhalen, maar toch risico genomen verstuurd.. ze boden uiteindelijk het meest nl ¤121. 26 april verstuurd.. na een week niks gehoord en begon ik me druk te maken na het lezen van veel slechte ervaringen online. Ik dacht shit ik ben erin getrapt..na 10 dagen eindelijk bericht van ontvangst en goedkeuring.. bedrijf zit namelijk in Engeland.

Vandaag geld op mijn rekening. Uiteindelijk dus twee weken moeten wachten... eind goed al goed, maar wil je zekerheid zou ik dus gewoon naar de mediamarkt of coolblue..
Ik heb mijn blackberry via vodafone (en dat gaat dan via recell) retourgestuurd en kreeg er 85euro voor. Kon er ook nergens meer voor krijgen. Na opsturen binnen 3 weken het geld op mijn rekening gestort
Wie wind zaait zal storm oogsten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven