Envirophone.nl??
vrijdag 9 maart 2012 om 19:17
vrijdag 9 maart 2012 om 19:19
Mijn vriend heeft een keer zijn oude nokia opgestuurd, waar die 80 euro voor zou krijgen. Een week later kreeg hij een brief thuis dat ze helaas de telefoon niet binnen hebben gekregen, die was waarschijnlijk met de post verloren gegaan....
Vaag verhaal dus...
Bij de mediamarkt kun je ze ook inleveren, is wel wat veiliger!
Vaag verhaal dus...
Bij de mediamarkt kun je ze ook inleveren, is wel wat veiliger!
vrijdag 9 maart 2012 om 20:21
vrijdag 9 maart 2012 om 22:26
Zo weinig voor je iPhone?
Zelfs als hij kapot is vang je er meer voor op die welbekende verkoopsite.
Mijn vader zei altijd; als bedrijven naar je toe komen om iets te verkopen dan klopt er iets niet. Dat gevoel heb ik ook met dit bedrijf.
Ik vind het maar een Vreemde zaak en zou er ook geen zaken mee wille doen.
Die reclame alleen al. Waar hebben ze die randdebielen vandaan?
Zelfs als hij kapot is vang je er meer voor op die welbekende verkoopsite.
Mijn vader zei altijd; als bedrijven naar je toe komen om iets te verkopen dan klopt er iets niet. Dat gevoel heb ik ook met dit bedrijf.
Ik vind het maar een Vreemde zaak en zou er ook geen zaken mee wille doen.
Die reclame alleen al. Waar hebben ze die randdebielen vandaan?
maandag 12 maart 2012 om 11:44
Ik heb het ook gedaan via Envirophone. Kennelijk krijg je veel minder dan je zou kúnnen krijgen maar ik vond dit wel een makkelijke manier en eerlijk is eerlijk, ik vond het uberhaupt een wonder dat ik er nog wat voor kreeg Netjes en snel afgehandeld en er een leuk bedrag aan overgehouden. Voor mij werkt dit prima.
woensdag 9 mei 2012 om 11:47
Heb mijn htc desire hd verkocht aan envirofone. Kreeg netjes een envelop opgestuurd. Portokosten betalen zij. Ik las veel vage verhalen, maar toch risico genomen verstuurd.. ze boden uiteindelijk het meest nl ¤121. 26 april verstuurd.. na een week niks gehoord en begon ik me druk te maken na het lezen van veel slechte ervaringen online. Ik dacht shit ik ben erin getrapt..na 10 dagen eindelijk bericht van ontvangst en goedkeuring.. bedrijf zit namelijk in Engeland.
Vandaag geld op mijn rekening. Uiteindelijk dus twee weken moeten wachten... eind goed al goed, maar wil je zekerheid zou ik dus gewoon naar de mediamarkt of coolblue..
Vandaag geld op mijn rekening. Uiteindelijk dus twee weken moeten wachten... eind goed al goed, maar wil je zekerheid zou ik dus gewoon naar de mediamarkt of coolblue..