Geld & Recht alle pijlers

Ervaring met Budgetair?

21-06-2018 22:08 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai VIVA'ers, ik wil voor de aankomende zomer vier tickets naar Californië boeken via Budgetair. Ik vraag me af of er hier misschien mensen zijn die ervaring hebben met dit bedrijf en die willen delen. Normaliter boek ik altijd direct bij de luchtvaartmaatschappij, maar in dit geval is dat gewoon velen malen duurder dan via Budgetair. Budgetair is dus een middenman, vandaar dat ik een beetje loop te twijfelen.

Bevelen jullie trouwens aan dat ik de tickets met creditcard betaal, aangezien mijn aankoop dan verzekerd is? Als ze voor wat reden dan ook niet kunnen leveren dan kan ik toch via aankoopverzekering mijn geld terug krijgen, wat niet mogelijk is als ik via iDeal betaal?
Ik ken het niet maar in zo’n geval zou ik zeker met de credit card betalen.
Ja ik heb meerdere keren via Budgetair geboekt. Ging prima. Ik gebruik ze vooral als ik naar plaats A heen wil vliegen, en terug vanaf plaats B. Op een of andere manier vinden zij dan altijd de beste/goedkoopste optie.

En natuurlijk betaal je met een cc. Hoe anders? Edit: Oh Ideal kan ook? Ik gebruik altijd mijn cc.
.
Ik boek altijd via budgetair. En ik heb eigenlijk nog nooit een slechte ervaring gehad.
Ik ook goede ervaring met budgetair. Ik probeer zo vaak mogelijk dit soort reizen met de creditcard te betalen. Mijn (goedkope) cc is heeft een aanvullende reisverzekering als je ermee betaalt.
Voor dit bedrijf gewerkt. Het is hetzelfde concern als cheaptickets en vliegwinkel, maar minder marketinggeld ertegenaan en dus goedkoper. Prima om er te boeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven