Ervaring met Budgetair?
donderdag 21 juni 2018 om 22:08
Hai VIVA'ers, ik wil voor de aankomende zomer vier tickets naar Californië boeken via Budgetair. Ik vraag me af of er hier misschien mensen zijn die ervaring hebben met dit bedrijf en die willen delen. Normaliter boek ik altijd direct bij de luchtvaartmaatschappij, maar in dit geval is dat gewoon velen malen duurder dan via Budgetair. Budgetair is dus een middenman, vandaar dat ik een beetje loop te twijfelen.
Bevelen jullie trouwens aan dat ik de tickets met creditcard betaal, aangezien mijn aankoop dan verzekerd is? Als ze voor wat reden dan ook niet kunnen leveren dan kan ik toch via aankoopverzekering mijn geld terug krijgen, wat niet mogelijk is als ik via iDeal betaal?
Bevelen jullie trouwens aan dat ik de tickets met creditcard betaal, aangezien mijn aankoop dan verzekerd is? Als ze voor wat reden dan ook niet kunnen leveren dan kan ik toch via aankoopverzekering mijn geld terug krijgen, wat niet mogelijk is als ik via iDeal betaal?
donderdag 21 juni 2018 om 23:06
Ja ik heb meerdere keren via Budgetair geboekt. Ging prima. Ik gebruik ze vooral als ik naar plaats A heen wil vliegen, en terug vanaf plaats B. Op een of andere manier vinden zij dan altijd de beste/goedkoopste optie.
En natuurlijk betaal je met een cc. Hoe anders? Edit: Oh Ideal kan ook? Ik gebruik altijd mijn cc.
En natuurlijk betaal je met een cc. Hoe anders? Edit: Oh Ideal kan ook? Ik gebruik altijd mijn cc.
.