Geld & Recht alle pijlers

Ervaringen met Pluim Voucher

03-05-2012 19:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een pluim voucher hier liggen, al paar jaar oud, maar volgens website onbeperkt geldig en al paar dingen gezien waarvoor ik de pluim wil inruilen maar er zit allereerst een vlek op (waarschijnlijk per ongeluk beker op geplaatst), is deze dan nog geldig? en de pluim is aangeboden door oud werkgever van een vriend (hij heeft voucher aan mij gegeven) maar is de voucher dan persoonsgebonden?

Nog nooit iets met een pluim voucher gedaan dus hoop dat iemand weet hoe het precies zit.

Alvast bedankt.
.
Ja, is gewoon een soort kadobon. Ik heb hem besteed bij een rituals winkel.
Ik heb er ooit 1 van mijn moeder gehad, hij zat in haar kerstpakket. Ook pas na een jaar ofzo gebruikt, voor een abbo op een tijdschrift.
Ik heb m besteed bij de ICI Paris.
Ik heb mijn pluim gebruikt voor een weekje Landal. Ik kon via de website met de code boeken maar moest nog wel de originele voucher opsturen. Lijkt mij dat het geen probleem is als daar evt. een vlek in zit hoor. Kan altijd gebeuren toch? Mijn pluim was ook niet op naam overigens, terwijl het toch om een groter bedrag ging.
if we all light up, we can scare away the dark...
Ik kwam hem laatst ook tegen en hij was 2 jaar oud. Ik heb er tijdschriften voor besteld en de eerste is binnen. Ging dus prima!
Die van mij heeft ook een hele tijd in een lade gelegen omdat ik niet wist wat ik uit moest kiezen. Uiteindelijk een flesje champagne van besteld. Moest ook de bon opsturen.

Gewoon doen dus...
vorig jaar ook een pluim gekregen. heb er een mooi boek voor besteld, moest ook de bon opsturen. lijkt me geen probleem als er een vlek op zit, zolang de code nog maar leesbaar is.
Bedankt allemaal voor de reacties. Heb al een bestemming gevonden voor de bon, ga mijn haar laten knippen bij Rob Peetoom. Altijd in om nieuwe kappers uit te proberen dus ben benieuwd. Wat ik niet wil wat bij deze voucher is inbegrepen kon ik besteden aan of een extra knipbeurt tzt of wat spullen etc dus goede service vind ik zelf.

Nogmaals bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven