Even een domme vraag

woensdag 24 augustus 2011 om 14:43
Het is weer eens zover. Ik heb het huis opgeruimd en nu ben ik een factuur kwijtgeraakt van mijn zorgverzekering.
Ik wil het maandelijke bedrag overmaken maar nu heb ik het factuurnummer dus niet, dus ik weet niet of het dan goed aankomt.
Natuuuurlijk zou ik even kunnen bellen, maar dat duurt altijd zo lang.
Weet iemand of je ook gewoon je verzekerdennummer kuntopgeven ipv het factuurnummer?
Ik wil het maandelijke bedrag overmaken maar nu heb ik het factuurnummer dus niet, dus ik weet niet of het dan goed aankomt.
Natuuuurlijk zou ik even kunnen bellen, maar dat duurt altijd zo lang.
Weet iemand of je ook gewoon je verzekerdennummer kuntopgeven ipv het factuurnummer?

woensdag 24 augustus 2011 om 14:52
Bij sommige instanties blijft het factuurnummer hetzelfde met een kleine mutatie aan het eind dus 123456 en dan bij 3 voor maart.
Kan je dat nakijken in je admnistratie?
Of kijk even op de site of je kan inloggen en dan iets kan vinden van nog te betalen?
Ben zelf ook altijd alles kwijt dus ken het gevoel
Kan je dat nakijken in je admnistratie?
Of kijk even op de site of je kan inloggen en dan iets kan vinden van nog te betalen?
Ben zelf ook altijd alles kwijt dus ken het gevoel

woensdag 24 augustus 2011 om 14:56
Volgens mij zijn je NAW gegevens voldoende, hoor.
Je zult niet veel facturen hebben met hetzelfde bedrag.
Ik doe dit zo vaak, ook voor mijn dochters van mijn bankrekening.
Komt altijd goed.
Je zult niet veel facturen hebben met hetzelfde bedrag.
Ik doe dit zo vaak, ook voor mijn dochters van mijn bankrekening.
Komt altijd goed.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

woensdag 24 augustus 2011 om 15:33
En het tegenrekeningnummer kun je wel vinden, dat is het probleem niet. Ging mij meer om het factuurnummer. Dat is elke maand anders dus als je het 'random' overmaakt weten ze niet voor welke maand je hebt betaald. Nu maakt dat in principe niet zo heel veel uit voor dat bedrijf denk ik, want het openstaande bedrag wordt er niet anders om. Maar goed problem solved!