Geld & Recht alle pijlers

Gas&Licht!

13-02-2013 21:18 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke we kennen natuurlijk allemaal de mooie reclames van de consumentenbond, vereniging eigenhuis, eon en ga zo maar door maar weet jij wel ECHT wat je betaald..

Ik heb tijden bij een dergelijk bedrijf gewerkt en weet wat de cijfers inhouden..

Wil je iets vragen weten of advies? Kom maar op! ik wil jullie ECHT onafhankelijk advies geven.
you being you, makes you special.
quote:slobberbone schreef op 15 februari 2013 @ 15:48:

[...]

Waar moet ik aan denken aan actietarief ???Een tarief dat ooit is afgesloten.
quote:Katherina schreef op 15 februari 2013 @ 15:47:

Wij verbruiken best veel elektra, iets van 6300 kw en 1600 kuub gas. Al jaren klant bij Eneco, we wonen in de Randstad. Kan dat veel voordeliger? Voor 2 tientjes in de maand ga ik namelijk niet overstappen.

Nou als je zo simpel 240 euro kan besparen weet ik het wel

6300 Kw daar kun je een leuk Kw/h prijs voor afspreken wat betaal je nu ?
quote:Flashy schreef op 15 februari 2013 @ 15:51:

[...]

Een tarief dat ooit is afgesloten.En dat is ..............
quote:zazu_ schreef op 15 februari 2013 @ 15:50:

[...]

Ik zou je naam even weghalen ivm je eigen privacy. Overigens had iemand hier in dit topic wel gelijk Inderdaad, ik kan je op basis hiervan al vinden op internet...
quote:slobberbone schreef op 15 februari 2013 @ 15:52:

[...]

En dat is ..............

Iets dat niet meer af te sluiten is omdat we het al jaren hebben.

Maar ze hebben wel vaker aanbiedingen.
quote:Flashy schreef op 15 februari 2013 @ 15:54:

[...]

Iets dat niet meer af te sluiten is omdat we het al jaren hebben.

Maar ze hebben wel vaker aanbiedingen.

Ja als je bij de goedkoopste zit moet je keer naar een duurdere :(

Ik betaal 16,6 per Kw en 47,7 M3 een nette prijs maar ik verbruik voor nog geen 800 euro per jaar dus is ook niet zoveel
quote:slobberbone schreef op 15 februari 2013 @ 15:52:

[...]

Nou als je zo simpel 240 euro kan besparen weet ik het wel

6300 Kw daar kun je een leuk Kw/h prijs voor afspreken wat betaal je nu ?Ik weet alleen maar dat ik per maand 225 euro kwijt ben. Maar hoe dat verdeeld is, geen flauw benul. Kun je iets met dat totaalbedrag?
quote:Katherina schreef op 15 februari 2013 @ 16:04:

[...]

Ik weet alleen maar dat ik per maand 225 euro kwijt ben. Maar hoe dat verdeeld is, geen flauw benul. Kun je iets met dat totaalbedrag?Eerste beste vergelijk zie ik dat het zo naar 186 euro per maand kan Geen welkomspremie wel actietarief .
Geloof dat wij iets van 55 euro per maand betalen voor gas en stroom. Dit is wel exclusief netbeheer.
quote:Flashy schreef op 15 februari 2013 @ 16:15:

Geloof dat wij iets van 55 euro per maand betalen voor gas en stroom. Dit is wel exclusief netbeheer.Netbeheer is 50 euro per maand ?:(
quote:Katherina schreef op vrijdag 15 februari 2013 15:47 Wij verbruiken best veel elektra, iets van 6300 kw en 1600 kuub gas. Al jaren klant bij Eneco, we wonen in de Randstad. Kan dat veel voordeliger? Voor 2 tientjes in de maand ga ik namelijk niet overstappen.Ligt heel erg aan de tarieven die je bij eneco hebt weet je daar wat van ?
quote:Louba schreef op vrijdag 15 februari 2013 15:36

Hoe hou je je informatie op peil om je hier als expert te presenteren?

Op geld en recht heb je FisBel, daar heb ik rotsvast vertrouwen in. <strike>Temeer omdat hij niet een topic opent of wel of niet beffen. </strike> Ieder mag zijn/haar informatie halen waar je dat wil, je hoeft t mij niet te vragen toch?
quote:slobberbone schreef op vrijdag 15 februari 2013 15:48 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Flashy in "Gas&Licht!"" class="messagelink">Flashy schreef op 15 februari 2013 @ 14:37</a>:</b>

Waar ik tegen aanloop is dat de vergelijkingssites altijd het normale tarief gebruiken. Ik betaal een actietarief van Nuon en kan dus nooit echt een goed beeld krijgen.</div></blockquote>Waar moet ik aan denken aan actietarief ??? Actie tarief is het niet standaart tarief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven