Geld & Recht alle pijlers

Geld moet rollen, maar hoe?

31-03-2017 21:46 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Iedereen heeft wel al eens met die vraag in hun hoofd gezeten maar wanneer krijg ik hier een antwoord op?

Ik heb al aan verschillende dingen gedacht om geld te kunnen verdienen maar ik geraak er gewoon niet aan uit hoe ik aan alles zou moeten beginnen... Samen met een vriendin (we zijn beide studenten aan de universiteit) zou ik graag een manier vinden om naast het studeren ook nog geld te verdienen. Ik heb het nu niet over in het weekend gaan werken in een winkel of horecazaak, we willen echt iets dat van ons is.

Waar we al aan hebben gedacht is zelf cocktails maken en aan de mensen verkopen, een eigen foodtruck met lekker eten en drank, ...

Hebben jullie tips of whatever, we zijn ook maar studenten die graag willen ondernemen

Alvast bedankt!
Als mensen het antwoord wisten op jouw vraag dan zou iedereen het doen.

Mijn broer repareerde computers op 14/15 jarige leeftijd. Toen hij 16 was had hij z'n eerste bedrijf, een van de jongsten in NL met een eigen bedrijf (terwijl hij nog op school zat).

Maar daar heb je wel doorzettingsvermogen voor nodig. En knowhow. En doorzettingsvermogen. Hij had dat alles en hem is het gelukt.
Oh en erg weinig vrije tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven