Geld terug NS
dinsdag 4 november 2014 om 11:08
Enige tijd geleden had ik vertraging met de trein. Ik zou de trein van 13.02 uur hebben maar die reed niet. Er zou vervangend vervoer komen in de vorm van NS bussen maar een uur later waren die bussen er nog niet. Omdat ik een afspraak had, heb ik toen een lijnbus naar het volgende station genomen. Deze lijnbus deed er ongeveer een uur over. Vanaf dat station kon ik weer verder reizen met de trein. Ik heb toen een claim ingediend bij de NS om mijn reis terug te krijgen en nu ontvang ik een brief dat uit hun gegevens blijkt dat de vertraging minder dan 30 minuten bedraagt. Dit is totaal niet waar. Nu zie ik op de NS site dat je geen beroep aan kunt tekenen tegen zo'n beslissing maar dat je met de klantenservice moet gaan bellen.
Ik ga straks denk ik wel bellen maar heeft iemand enig idee hoe dat gaat? Ik heb vaker (terecht) claims ingediend en dat ging altijd soepel.
Ik ga straks denk ik wel bellen maar heeft iemand enig idee hoe dat gaat? Ik heb vaker (terecht) claims ingediend en dat ging altijd soepel.
dinsdag 4 november 2014 om 17:50
dinsdag 4 november 2014 om 18:25
Uitleggen wat de situatie daadwerkelijk was.
Ik heb het een aantal keren bij de hand gehad, nooit een probleem op 1x na. Toen besloten om foto's te maken als het weer zo gebeuren. Maar die foto's niet nodig gehad.
De keer dat het een probleem gaf kwam het uiteindelijk wel goed maar achteraf, denk ik, omdat er meer mensen claimden en ik te vroeg was ( onduidelijke situatie)
Ik heb het een aantal keren bij de hand gehad, nooit een probleem op 1x na. Toen besloten om foto's te maken als het weer zo gebeuren. Maar die foto's niet nodig gehad.
De keer dat het een probleem gaf kwam het uiteindelijk wel goed maar achteraf, denk ik, omdat er meer mensen claimden en ik te vroeg was ( onduidelijke situatie)
Je bent zelf een theepot