Geld & Recht alle pijlers

goedkoopste autoverzekering

15-02-2012 14:03 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op zoek naar een goedkopere autoverzekering. Heb al járen dezelfde verzekering, nooit naar omgekeken maar nu mijn financiën er niet meer zo fleurig bijstaan dankzij de crisis, ben ik aan het kijken waarop ik kan bezuinigen. Hebben jullie goede raad vwb het vinden van een goedkopere verzekering? (heb nu allianz)
Alle reacties Link kopieren
Independer.nl zoekt zo uit wat voor jou het voordeligst is
Independer is tegenwoordig van Achmea. Ik zou het uitzoeken via de Consumentenbond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 15 februari 2012 @ 14:10:





Independer is tegenwoordig van Achmea. Ik zou het uitzoeken via de Consumentenbond.Inderdaad. Wat voor iemand anders de goedkoopste autoverzekering is, hoeft in jouw geval niet zo te zijn. Andere auto, andere dekking, ander kilometrage, ander postcodegebied.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het via een tussenpersoon laten uitzoeken. Gecombineerd met alle woonverzekeringen, scheelt ook flink als je dat eens bekijkt.

Was al met al flink voordeliger uit.
Alle reacties Link kopieren
Daarom wordt bij independer ook naar die gegevens gevraagd....
Alle reacties Link kopieren
quote:FullHouse schreef op 15 februari 2012 @ 14:21:

Daarom wordt bij independer ook naar die gegevens gevraagd....Klopt, maar aangezien het van Avero is. Zal de vergelijking van aanbieders wellicht niet helemaal eerlijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
kijk bij hema.nl
Alle reacties Link kopieren
Er zijn verschillende vergelijkingssites. Die naast elkaar leggen en evt nog op de sites van de verzekering zelf kijken.

Ik zit bij Onna Onna; voor mij de goedkoopste, goede service en volgens de consumentenbond een goede keuze.
Alle reacties Link kopieren
Fbto, helemaal als je nog een collectiviteitskorting neemt.

Ik krijg zelf korting via de Vereniging Eigen Huis, maar heb laatst gelezen dat je via "Vrienden van FBTO" nog meer korting zou krijgen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met collectieviteitskorting bij Centraal beheer. Vaak geprobeerd goedkopere verzekering te vinden maar lukt niet. Lijkt altijd wel mooi maar als ik dan de dekkingen en voorwaarden vergelijk ben ik bij CB telkens het goedkoopste uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit jaar al mijn verzekeringen opgezegd en alles aangegaan bij insharded. Ben nu goedkoper uit terwijl ik een verzekering meer heb afgesloten dan ik had (opstal).

Moet er wel bij vermelden dat ik mijn autverzekering van wa+ naar wa heb verlaagd



Ik ben nu totaal 38euro per maand kwijt, en dat is auto-wa + inboedel + opstal + wa gezin
Wie wind zaait zal storm oogsten
Alle reacties Link kopieren
Klaverblad was voor mij het allergoedkoopst.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bij Allianz. Als ik bij Independer mijn gegevens invul zou ik volgens de site veel minder kwijt zijn per maand. Dit blijkt echter niet helemaal te kloppen. Mijn verzekering biedt namelijk al standaard rechtsbijstand en inzittendenverzekering, en de goedkoopste op independer niet. Dan blijkt de goedkoopste niet meer zo voordelig. Overigens is het eigen risico daar 0, en bij Allianz geloof ik ¤ 150. Kortom, let goed op de voorwaarden van de verzekeringen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op een vrije dag alle verzekeringsmaatschappijen met elkaar vergeleken en kwam ook uit bij Inshared. Voor ons, maar het verschilt ook per persoon, regio, ervaring enzovoort. Betaal nu 20 euro per maand voor WA- en een een inzittendenverzekering.

Ook voor de aansprakelijkheidsverzekering lijken ze het goedkoopst, maar daarvoor ben ik nog bezig met de kleine lettertjes over eigen risico enzo..

Inboedel en opstal heb ik ook al via inshared lopen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-02-2017 23:29
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens promovendium

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven