Geld & Recht alle pijlers

Goedkope kado's voor partner

24-11-2011 12:01 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Feestdagen komen eraan, maar ik heb een klein budget. Wat kan ik mijn partner geven? Ik kom namelijk niet verder dan computer, autorijlessen, auto, dure overhemden...
Zeg ik liever niet ivm herkenbaarheid. Een ander westers land.
Ik houd niet zo van circus i.v.m. Dierenleed.

Die kip adopteren zou voor mij wel een goed kado zijn, maar voor vriend niet.

Emigreren zou beter zijn voor onze financiele situatie.
Is het binnen europa of buiten europa? Ik ben gewoon nieuwsgierig. Je kunt het ook weer weghalen als je wil, maar je hoeft t natuurlijk niet te zeggen. (of je verzint gewoon een land, ben ik ook weer stil )
quote:gember999 schreef op 24 november 2011 @ 14:18:

Is het binnen europa of buiten europa? Ik ben gewoon nieuwsgierig. Je kunt het ook weer weghalen als je wil, maar je hoeft t natuurlijk niet te zeggen. (of je verzint gewoon een land, ben ik ook weer stil )

Monaco!!
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 14:26:

[...]

Monaco!!
Monaco zou leuk zijn, maar nee. Buiten de EU. Anders was spul meenemen nog wel te doen geweest.
Oke turkije of maroko?
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 14:33:

Monaco zou leuk zijn, maar nee. Buiten de EU. Anders was spul meenemen nog wel te doen geweest.Spannend! En ook leuk toch? Heb je er zin in TO? Wanneer willen jullie gaan?
Een westers land; dat nOem ik geen westerse landen.
quote:silly19 schreef op 24 november 2011 @ 14:34:

Oke turkije of maroko?Da's niet Westers. Ik denk USA of Australië ofzo.
quote:silly19 schreef op 24 november 2011 @ 14:34:

Oke turkije of maroko?

haha....ze zei toch westers.

Canada? Australie? Het zal wel niet de VS zijn, want daar verhuis je op dit moment echt niet naartoe voor je financiele situatie.
SG, we zijn wel lekker twee handen op een buik in dit topic, hè?
Ik was liever gister gegaan dan morgen. Maar mijn vriend twijfelt. En door die twijfel weet ik niet waar ik aan toe ben. Nasst financien is dat een van onze problemen. Ik heb het gevoel dat mijn leven on hold staat. Ik probeer dat tegen te gaan, masr je ziet hoe ik erin sta met kado's kopen. Nou denk dan maar eens aan huis kopen, huisdieren nemen, verhiuizen naar ander huurhuis; dat wil ik niet als we hier niet lang zitten en gezien dd financien houden we het niet lang uit nog.
Nou ik doe mijn naam dus eer aan haha
quote:gember999 schreef op 24 november 2011 @ 14:40:

SG, we zijn wel lekker twee handen op een buik in dit topic, hè?Nog even en jij krijgt ook een kusjes-abonnement van me Sinterklaas
Mijn topografie is niet zo goed ik denk bij westers aan marokko turkijke china japan dat soort dingen
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 14:40:

Ik was liever gister gegaan dan morgen. Maar mijn vriend twijfelt. En door die twijfel weet ik niet waar ik aan toe ben. Nasst financien is dat een van onze problemen. Ik heb het gevoel dat mijn leven on hold staat. Ik probeer dat tegen te gaan, masr je ziet hoe ik erin sta met kado's kopen. Nou denk dan maar eens aan huis kopen, huisdieren nemen, verhiuizen naar ander huurhuis; dat wil ik niet als we hier niet lang zitten en gezien dd financien houden we het niet lang uit nog.He bah, dat moet inderdaad een rot gevoel zijn, dat je nu eigenlijk zit te wachten tot de vriend de knoop doorhakt en dat je niet zelf het heft in handen kunt nemen. Lastig voor je TO!
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 14:47:

[...]

Nog even en jij krijgt ook een kusjes-abonnement van me Sinterklaas
quote:silly19 schreef op 24 november 2011 @ 14:47:

Mijn topografie is niet zo goed ik denk bij westers aan marokko turkijke china japan dat soort dingenhaha... dat is wat we niet-westers noemen dus
quote:silly19 schreef op 24 november 2011 @ 14:47:

Mijn topografie is niet zo goed ik denk bij westers aan marokko turkijke china japan dat soort dingenAan landen dus die ten Oosten van ons liggen?
Ik zou jaPan ook westers noemen, denk ik. Dus zo silly vind ik het niet. Maar zie op internet wel verschillen tussen de ene en andere definitie.
ooh! haha wat erg! *schaam*
tja ik heb altijd het idee als er westerse landen wordt gezegd dat ze daar die landen mee bedoelen!
quote:silly19 schreef op 24 november 2011 @ 14:57:

ooh! haha wat erg! *schaam*Maakt niet uit hoor Silly, misschien krijg jij van SInterklaas wel een atlas
Jongens...ze gaat gewoon naar Texel, maar die kutboot heeft een bagagelimiet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven