Feestdagen komen eraan, maar ik heb een klein budget. Wat kan ik mijn partner geven? Ik kom namelijk niet verder dan computer, autorijlessen, auto, dure overhemden...
Is het binnen europa of buiten europa? Ik ben gewoon nieuwsgierig. Je kunt het ook weer weghalen als je wil, maar je hoeft t natuurlijk niet te zeggen. (of je verzint gewoon een land, ben ik ook weer stil )
Anoniem_637d236df414e
donderdag 24 november 2011 om 14:26
quote:gember999 schreef op 24 november 2011 @ 14:18:
Is het binnen europa of buiten europa? Ik ben gewoon nieuwsgierig. Je kunt het ook weer weghalen als je wil, maar je hoeft t natuurlijk niet te zeggen. (of je verzint gewoon een land, ben ik ook weer stil )
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 14:33:
Monaco zou leuk zijn, maar nee. Buiten de EU. Anders was spul meenemen nog wel te doen geweest.Spannend! En ook leuk toch? Heb je er zin in TO? Wanneer willen jullie gaan?
Ik was liever gister gegaan dan morgen. Maar mijn vriend twijfelt. En door die twijfel weet ik niet waar ik aan toe ben. Nasst financien is dat een van onze problemen. Ik heb het gevoel dat mijn leven on hold staat. Ik probeer dat tegen te gaan, masr je ziet hoe ik erin sta met kado's kopen. Nou denk dan maar eens aan huis kopen, huisdieren nemen, verhiuizen naar ander huurhuis; dat wil ik niet als we hier niet lang zitten en gezien dd financien houden we het niet lang uit nog.
quote:_made_lief_ schreef op 24 november 2011 @ 14:40:
Ik was liever gister gegaan dan morgen. Maar mijn vriend twijfelt. En door die twijfel weet ik niet waar ik aan toe ben. Nasst financien is dat een van onze problemen. Ik heb het gevoel dat mijn leven on hold staat. Ik probeer dat tegen te gaan, masr je ziet hoe ik erin sta met kado's kopen. Nou denk dan maar eens aan huis kopen, huisdieren nemen, verhiuizen naar ander huurhuis; dat wil ik niet als we hier niet lang zitten en gezien dd financien houden we het niet lang uit nog.He bah, dat moet inderdaad een rot gevoel zijn, dat je nu eigenlijk zit te wachten tot de vriend de knoop doorhakt en dat je niet zelf het heft in handen kunt nemen. Lastig voor je TO!