Goedkope kado's voor partner
donderdag 24 november 2011 om 12:07
Je kunt toch makkelijk iets goedkopers verzinnen dan computer, auto etc? iets persoonlijk hoeft niet duur te zijn.
Lekkere koffie, fles van het een of andere, kaartjes voor bios/wat dan ook, mooi boek, iets wat zijn huis nog mist, weet ik veel een blender voor smoothies oid, abbo op tijdschrift etc etc.
Lekkere koffie, fles van het een of andere, kaartjes voor bios/wat dan ook, mooi boek, iets wat zijn huis nog mist, weet ik veel een blender voor smoothies oid, abbo op tijdschrift etc etc.

donderdag 24 november 2011 om 12:13

donderdag 24 november 2011 om 12:13
Doe eens gek en koop niets.
Waarom iets kopen als er niets nodig is en er geen geld is? Is dat niet zinloos?
Een avondje lekker koken, wijn erbij, goed gesprek. Meer lijkt mij niet nodig.
Raar dat er zoveel mensen zijn die niets weten te verzinnen om te geven met de feestdagen. Al die onzin die wordt gekocht. Schaf die cadeaus toch af. Het is echt geld over de balk smijten.
Waarom iets kopen als er niets nodig is en er geen geld is? Is dat niet zinloos?
Een avondje lekker koken, wijn erbij, goed gesprek. Meer lijkt mij niet nodig.
Raar dat er zoveel mensen zijn die niets weten te verzinnen om te geven met de feestdagen. Al die onzin die wordt gekocht. Schaf die cadeaus toch af. Het is echt geld over de balk smijten.

donderdag 24 november 2011 om 12:15
donderdag 24 november 2011 om 12:19
goedkoop klinkt ook zo goedkoop, denk meer in de trant van persoonlijk, ik vind dat het bij een cadeau belangrijk is dat het uitstraalt dat er aan die persoon gedacht is en dan is de waarde een stuk minder belangrijk. Maak bijvoorbeeld een mooie collage met foto;s van jullie samen , maak een leuk pakket met dingen die jullie beide lekker vinden etc. Kook eens extra lekker.
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
donderdag 24 november 2011 om 12:20
quote:new_in_town schreef op 24 november 2011 @ 12:18:
en in de categorie gratis:
wat denk je van een lapdance, striptease, massage, aandacht, goed gesprek, boswandeling, sneeuwballengevecht, samen gaan schaatsen? inderdaad !
ik wil het aanvullen met samen lachen, strandwandeling, een uitgebreide vrijpartij, een lekkere douche samen ( of in bad) , elkaar verwennen met een gezichtsbehandeling etc.
en in de categorie gratis:
wat denk je van een lapdance, striptease, massage, aandacht, goed gesprek, boswandeling, sneeuwballengevecht, samen gaan schaatsen? inderdaad !
ik wil het aanvullen met samen lachen, strandwandeling, een uitgebreide vrijpartij, een lekkere douche samen ( of in bad) , elkaar verwennen met een gezichtsbehandeling etc.
Als het niet kan zoals het moet
donderdag 24 november 2011 om 12:21
donderdag 24 november 2011 om 12:23
'Lekkere koffie, fles van het een of andere, kaartjes voor bios/wat dan ook, mooi boek, iets wat zijn huis nog mist, weet ik veel een blender voor smoothies oid, abbo op tijdschrift etc etc.'
Koffie= ja dat is een goede! Hij heeft zijn oude koffiemachine pas nog kapot gemaakt.
Fles= we drinken niet, krijgen van gasten steeds wijn die wij dan weer weggeven
Mooi boek= koop ik eigenlijk steeds, voor verjaardag, valentijn, jubileum etc.
Bios= doen we toch wel, niet echt kado
Huis mist = ruimte, dus blender kan ikniet kwijt
Abbo= heb ik hem vorige keer al gegeven, was hij niet echt heel blij mee ofzo
Koffie= ja dat is een goede! Hij heeft zijn oude koffiemachine pas nog kapot gemaakt.
Fles= we drinken niet, krijgen van gasten steeds wijn die wij dan weer weggeven
Mooi boek= koop ik eigenlijk steeds, voor verjaardag, valentijn, jubileum etc.
Bios= doen we toch wel, niet echt kado
Huis mist = ruimte, dus blender kan ikniet kwijt
Abbo= heb ik hem vorige keer al gegeven, was hij niet echt heel blij mee ofzo
donderdag 24 november 2011 om 12:25
donderdag 24 november 2011 om 12:27
'Doe eens gek en koop niets.
Waarom iets kopen als er niets nodig is en er geen geld is? Is dat niet zinloos?'
Ja daarom, die dure dingen heeft hij meer nodig dan die goedkope spullen die eigenlijk in de weg staan. Hem maakt het niets uit als ik niks koop, ik vind het ook niet erg als hij niets voor mij koopt, maar ik vind het zelf zo leuk om te gven! Ik deed dat alle jaren voorheen ook voor familie etc. Ookal vieren zij niets en al helemaal niet met kado's.
Waarom iets kopen als er niets nodig is en er geen geld is? Is dat niet zinloos?'
Ja daarom, die dure dingen heeft hij meer nodig dan die goedkope spullen die eigenlijk in de weg staan. Hem maakt het niets uit als ik niks koop, ik vind het ook niet erg als hij niets voor mij koopt, maar ik vind het zelf zo leuk om te gven! Ik deed dat alle jaren voorheen ook voor familie etc. Ookal vieren zij niets en al helemaal niet met kado's.