Geld & Recht alle pijlers

Goedkope kado's voor partner

24-11-2011 12:01 243 berichten
Alle reacties Link kopieren
Feestdagen komen eraan, maar ik heb een klein budget. Wat kan ik mijn partner geven? Ik kom namelijk niet verder dan computer, autorijlessen, auto, dure overhemden...
Dit is toch niet serieus mag ik hopen?
Als ik denk aan goedkope cadeaus dan denk ik bijvoorbeeld aan: I-pad, vliegles, 2e woning in Frankrijk, vakantie Ibiza.

Misschien zit hier iets voor je bij?
Huh?
nieuwe auto, vakantie op een cruiseschip, leuk huisje in Mozambique ( wa heeft er nog een te koop staan geloof ik)
Je kunt toch makkelijk iets goedkopers verzinnen dan computer, auto etc? iets persoonlijk hoeft niet duur te zijn.

Lekkere koffie, fles van het een of andere, kaartjes voor bios/wat dan ook, mooi boek, iets wat zijn huis nog mist, weet ik veel een blender voor smoothies oid, abbo op tijdschrift etc etc.
Ik geloof er niks van dat je een auto of een computer in overweging zou nemen als cadeau. Want er zijn namelijk héél veel cadeaus goedkoper dan dat, maar dat weet je toch hopelijk zelf ook wel?

Ik denk dat jouw 'goedkoop' waarschijnlijk nog duurder is dan andermans 'duur.'
Doe eens gek en koop niets.

Waarom iets kopen als er niets nodig is en er geen geld is? Is dat niet zinloos?

Een avondje lekker koken, wijn erbij, goed gesprek. Meer lijkt mij niet nodig.

Raar dat er zoveel mensen zijn die niets weten te verzinnen om te geven met de feestdagen. Al die onzin die wordt gekocht. Schaf die cadeaus toch af. Het is echt geld over de balk smijten.
Enkele voetreis Siberie? heel goedkoop en toch een groot cadeau
TO bedoelt toch te zeggen dat ze op zoek is naar kleine cadeaus, omdat ze zelf alleen grote kan bedenken?

Ze ziet dat wat ze opnoemt niet als goedkoop, of lees ik verkeerd?
Er schieten me nog een paar ideeën te binnen:

boot, helikopter, butler, personal trainer, chauffeur, kasteel, waddeneiland.
http://www.eengratiskado.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
en in de categorie gratis:

wat denk je van een lapdance, striptease, massage, aandacht, goed gesprek, boswandeling, sneeuwballengevecht, samen gaan schaatsen?
goedkoop klinkt ook zo goedkoop, denk meer in de trant van persoonlijk, ik vind dat het bij een cadeau belangrijk is dat het uitstraalt dat er aan die persoon gedacht is en dan is de waarde een stuk minder belangrijk. Maak bijvoorbeeld een mooie collage met foto;s van jullie samen , maak een leuk pakket met dingen die jullie beide lekker vinden etc. Kook eens extra lekker.
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
quote:new_in_town schreef op 24 november 2011 @ 12:18:

en in de categorie gratis:

wat denk je van een lapdance, striptease, massage, aandacht, goed gesprek, boswandeling, sneeuwballengevecht, samen gaan schaatsen? inderdaad !

ik wil het aanvullen met samen lachen, strandwandeling, een uitgebreide vrijpartij, een lekkere douche samen ( of in bad) , elkaar verwennen met een gezichtsbehandeling etc.
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
quote:new_in_town schreef op 24 november 2011 @ 12:15:

Er schieten me nog een paar ideeën te binnen:

boot, helikopter, butler, personal trainer, chauffeur, kasteel, waddeneiland.De Griekse eilanden zijn in de aanbieding hoorde ik laatst.
quote:borderwalk schreef op 24 november 2011 @ 12:21:

[...]

De Griekse eilanden zijn in de aanbieding hoorde ik laatst.
'Lekkere koffie, fles van het een of andere, kaartjes voor bios/wat dan ook, mooi boek, iets wat zijn huis nog mist, weet ik veel een blender voor smoothies oid, abbo op tijdschrift etc etc.'

Koffie= ja dat is een goede! Hij heeft zijn oude koffiemachine pas nog kapot gemaakt.

Fles= we drinken niet, krijgen van gasten steeds wijn die wij dan weer weggeven

Mooi boek= koop ik eigenlijk steeds, voor verjaardag, valentijn, jubileum etc.

Bios= doen we toch wel, niet echt kado

Huis mist = ruimte, dus blender kan ikniet kwijt

Abbo= heb ik hem vorige keer al gegeven, was hij niet echt heel blij mee ofzo
Weekendje weg samen?
zelfgemaakte bonbon, koekjes, taart, truffels. Een mooie foto voor aan de muur.

Een zelfgemaakte muts of sjaal.
'Pauline65, 21 minuten geleden

Dit is toch niet serieus mag ik hopen?'

Dat is wel serieus. We hadden eerst meer geld nu minder. Als ik nu een overhemd, stropdas of horloge ga kopen dan zijn die niet echt een verbetering op wat ie al heeft.
Museumjaarkaart
- leuke gadget

- dvd

- cd

- iets voor de auto

- nieuwe tas

- sieraad

- aftershave

- wellnessdag
'Doe eens gek en koop niets.

Waarom iets kopen als er niets nodig is en er geen geld is? Is dat niet zinloos?'

Ja daarom, die dure dingen heeft hij meer nodig dan die goedkope spullen die eigenlijk in de weg staan. Hem maakt het niets uit als ik niks koop, ik vind het ook niet erg als hij niets voor mij koopt, maar ik vind het zelf zo leuk om te gven! Ik deed dat alle jaren voorheen ook voor familie etc. Ookal vieren zij niets en al helemaal niet met kado's.
- gezelschapsspel

- dinerbon

- concertkaartjes

- iets voor zijn hobby

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven