Geld & Recht alle pijlers

Goedkope tweedehands fiets A'dam

31-10-2011 13:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Afgelopen week is voor de zoveelste keer mijn fiets gestolen, dus nu ben ik op zoek naar een goedkope tweedehands fiets in Amsterdam. Iemand goede adresjes?

Dank alvast!
Bij de supermarkt hangt vaak genoeg op 't prikbord.

Of zet een advertentie op Marktplaats.

Lullig voor je. Ben de afgelopen maanden ook zo 3 fietsen kwijtgeraakt in Amsterdam. Zo frustrerend. Via AH prikbord en Marktplaats dus nieuwe gekocht.

Enige remedie is je fiets met een goed slot, door het frame heen aan een paal te ketenen.

.
Junks?
Je hebt toch zo nu en dan van die verkopen van fietsen uit het politie depot? Of is dat er niet meer?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb een fiets te koop, je mag 'm voor 100 euro hebben en het is daarmee een koopje want erg mooie fiets. Alleen niet spotgoedkoop dus. Het is een sportieve fiets, dunlop city trekking. Ik woon overigens in A'dam. Ik kan je foto's sturen als je wilt.
Da's makkelijk, op de pillenbrug gaan staan en heel hard FIETS roepen! Krijg je er zat om je oren
quote:isabon schreef op 31 oktober 2011 @ 13:30:

Da's makkelijk, op de pillenbrug gaan staan en heel hard FIETS roepen! Krijg je er zat om je oren Misschien zelfs je eigen fiets
Ja, ik ben nog gaan kijken daar of iemand mijn fiets stond aan te bieden, maar nee. En andermans gestolen fiets kopen vind ik ook weer zoiets.. Zijn inderdaad wel heel goedkoop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven