Geld & Recht alle pijlers

Goedkope vulling succes agenda

26-10-2010 23:03 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,

Het is weer zover: ik moet een nieuwe vulling voor mijn succes agenda. Mijn ervaring is dat er erg veel verschillende prijzen hiervoor zijn, hebben jullie tips waar ze goedkoopst zijn?

Dank!
Hema!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Bruna
passen die van de hema ook in een succes agenda?
Hema of V%D
dank voor alle reacties! Top!
hema ja. Kun je ook leuke nieuwe covers voor weinig halen

edit: maar dan heb je eigenlijk geen succesagenda meer hè, maar gewoon een hema-agenda
Ik heb voor slechts ¤2,35 bij de readshop een aanvulling voor mijn succes junior gekocht.

Succes
Even een aansluitende vraag, hebben ze dan ook vullingen met 'leuke' kleurtjes?

Vind die succes agenda's echt super, maar de vullingen heuull saai.
mag ik een domme vraag stellen?

Ik heb dus gewoon een agenda van de Hema waar je elk jaar nieuwe bladen in kunt doen.

Maar wat is nou precies de meerwaarde van een Succesagenda? Als ik op de site van hun kijk bij de junioragenda's (dat formaat heb ik ook) zie ik gewoon weinig verschil. Ja de cover is van echt leer en 10 keer zo duur, maar mijn canvashoesje gaat ook al heel wat jaartjes mee en ziet er nog heel mooi uit. Verder zitten er in mijn cover ook creditcardvakjes, pennenlusjes en andersoortige vakjes.

Dus wat is nou het grote verschil? De prijs en de naam?
quote:Starshine schreef op 27 oktober 2010 @ 12:43:

mag ik een domme vraag stellen?

Ik heb dus gewoon een agenda van de Hema waar je elk jaar nieuwe bladen in kunt doen.

Maar wat is nou precies de meerwaarde van een Succesagenda? Als ik op de site van hun kijk bij de junioragenda's (dat formaat heb ik ook) zie ik gewoon weinig verschil. Ja de cover is van echt leer en 10 keer zo duur, maar mijn canvashoesje gaat ook al heel wat jaartjes mee en ziet er nog heel mooi uit. Verder zitten er in mijn cover ook creditcardvakjes, pennenlusjes en andersoortige vakjes.

Dus wat is nou het grote verschil? De prijs en de naam?

Ik denk niet dat er zoveel verschil is. Misschien is de agenda omslag wat duurzamer, maar het is ook leuk af en toe een nieuwe omslag te kopen. Ik vind het wel mooie agenda's trouwens. Heb de mijne voor de helft van de prijs gekocht omdat de kleur uit de collectie ging.

@TO: ik heb het 1e jaar een Succes-vulling gehad, dit jaar een Bruna vulling. Dat beviel me echter niet zo, dus ik heb nu weer een originele vulling gekocht.
quote:Starshine schreef op 27 oktober 2010 @ 12:43:

mag ik een domme vraag stellen?Ik heb geleerd dat vragen stellen niet dom is hoor ! Toevallig heb ik vorige week gekeken naar agenda's. De succesagenda's kosten ¤ 33,95. Wat een bedrag zeg ! En ik heb dus maar een agenda bij de witte boekenhandel gekocht voor ¤ 1,99. Het gaat erom dat ik mijn afspraken noteren kan.
quote:__Elisabeth__ schreef op 26 oktober 2010 @ 23:07:

passen die van de hema ook in een succes agenda?Hema en ja dat past!
quote:SushiToo schreef op 27 oktober 2010 @ 10:52:

Even een aansluitende vraag, hebben ze dan ook vullingen met 'leuke' kleurtjes?

Vind die succes agenda's echt super, maar de vullingen heuull saai.

Hemavulling heeft verschillende pagina's in roze, groen, blauw, bruin. Plus nog wat andere handige pagina's en foto-insteekhoesjes

Plus nog een handig -in deze week leven we- bladwijzerachtig ding.

Ik heb m zelluf ook......, maar das wel duidelijk geloof ik
Ik heb er al een (marjolein bastin eekhoorn) maar de hema heeft echt leuke agendavullingen.

*smelt*
Dan heb ik een keer een miskoop gedaan, want de vulling die ik bij de Hema kocht paste toch echt niet in de Succes agenda, hoewel de blaadjes wel even groot waren....
Je kunt ook de agendablaadjes voor ieder jaar los kopen, dan hoef je niet ieder jaar zo'n complete vulling met adresboekje, landkaarten, verjaardagskalender, etc. te kopen. Scheelt weer geld. Google maar eens op succesvulling, dan kom je op een site waar je alle onderdelen apart kunt bestellen. Ze hebben daar ook losse liniaaltjes, tabblaadjes, notitieblaadjes en andere dingen die erin passen, superhandig!
Als je even googlet op succes agenda outlet kun je een complete organiser kopen voor de helft van de prijs incl vulling voor 2011.
Die van de Hema passen niet in mijn succes agenda..

Ik koop ze bij de V&D. Niet echt heel goedkoop, maarja.
Hema, inderdaad met leuke kleurtjes.

Ik heb ook een Succescover, gekocht bij de Bijenkorf in de aanbieding, Hemacovers zijn vast net zo goed. Maar ik vond die cover toen zo mooi dat ik 'm graag wilde hebben (en gaat al 8 jaar mee nu).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven