Geld & Recht alle pijlers

Help, mijn zusje heeft schulden en steekt kop in zand!!!

11-03-2011 15:19 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, waar zal ik eens beginnen... De situatie is erg ingewikkeld en ik begrijp nog steeds niet hoe het in hemelsnaam zover heeft kunnen komen....

Mijn zusje van 25 heeft behoorlijke schulden gemaakt en weigert deze zelf te betalen. Ze heeft op zichzelf gewoond, uit dat huis gezet, toen bij mijn moeder gaan wonen maar zij kon de situatie niet meer aan en heeft haar uit huis gezet en nu woont ze bij mijn vader.

De situatie loopt inmiddels daar ook dusdanig uit de hand dat mijn vader er ook onderdoor aan lijkt te gaan.(hij zei gisteren dat hij hoopte dat de politie haar op kwam halen...)

Inmiddels zit ze al 3 jaar zo 'ondergedoken' en hoort niets van schulden. Dit leven bevalt haar blijkbaar wel, maar zo kan het dus echt niet verder, ze maakt mijn vader kapot..

Ik moet er niet aan denken wat er gaat gebeuren als mijn vader haar ook het huis uit schopt, dus hoor graag jullie meningen/ideeen!
Alle reacties Link kopieren
Je vader moet je zusje gewoon op straat zetten, ze zal alleen via de harde weg leren. Dat blijkt wel uit haar gedrag. En op straat zal ze nooit komen te staan er zijn in heel nederland opvangenhuizen. Ook voor jongeren die dak en thuisloos zijn, ze worden dan begeleid met alles ook het financiele plaatje. Denk aan het ldh enz. Ik werk ook met deze jongeren de meeste zullen pas leren als ze echt aan de grond zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven