Geld & Recht alle pijlers

Help!!

26-04-2013 03:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijdert
Heb je een vrijwaringsbewijs van de sloop? Dat heb je nodig om dit te regelen. En er heel snel achteraan, bel morgenvroeg op en leg de situatie uit.
..
Staat de rekening op zijn naam?

Zo ja stuur het naar hem door. Zo nee, vraag dan info bij rechtshulp (dat is gratis).

Met dit soort dingen is het sowieso wel handig om rechtshulp te bellen. Zij weten hier vast wel een oplossing voor. Ook ivm je huis. Kom je niet voor verrassingen te staan.
Staat de rekening op zijn naam?

Zo ja stuur het naar hem door. Zo nee, vraag dan info bij het juridisch loket (dat is gratis).

Met dit soort dingen is het sowieso wel handig om het juridisch loket te bellen. Zij weten hier vast wel een oplossing voor. Ook ivm je huis. Kom je niet voor verrassingen te staan.
sorry mijn wijziging is niet helemaal goed gegaan, maar ik bedoel dus juridisch loket.

Succes
Maar als de auto op zijn naam stond, krijgt hij toch ook de rekening? Dan is het toch zijn probleem?
Zijn auto, zijn APK, zijn boete, zijn probleem.

Alleen maak jij je zorgen over jouw spullen en over wat er nog meer aan ellende straks kan komen, aangezien hij post achterhoudt. Ik zou in elk geval zsm mijn spullen daar weghalen.
Ik zou de bank bellen en informeren of hij ook een achterstand heeft met de betaling van de hypotheek. Ik hoop ook dat jij jouw aflossing rechtstreeks aan de bank doet en niet via hem TO?

En tenslotte inderdaad je spullen zsm uit de woning halen, want een deurwaarder kijkt niet naar wat er van wie is.
Ik zal ook maar eens kijken of je ex de rest van de rekeningen wel betaald.

Als jij kunt aantonen dat de spullen in huis van jou zijn, dan is nog maar de vraag of hier beslag op gelegd kan worden. Kun je aantonen dat de spullen van jou zijn?

Nog beter is om ze weg te halen alvorens de deurwaarder komt.
Om rond half vier een topic openen met help terwijl je even had kunnen googelen op het antwoord..

Die apk keuring staat ook in de keuringsbewijs, wat je verplicht bent bij je te hebben..

Nog een vraag, hoe kan je plotseling post vinden?
Sta je wel uitgeschreven op dat adres? Zorg daar anders als de wiedeweerga voor.
Als de auto richting de sloop is heeft ie vrij waardingsbewijs mee gekregen van sloopbedrijf.

Je krijgt al 2 maanden van te voren melding.

Boetes kunnen behoorlijk oplopen hiermee..

http://www.om.nl/onderwer ... ,152500,10465,3115#keuzes
Kun je niet gewoon de betreffende deurwaarder bellen om te vragen wat je moet doen? Situatie uitleggen, als het goed is kun je aantonen dat je daar al een tijd niet meer woont.

Waarom staan jouw spulllen daar eigenlijk nog en waarom haal je ze niet gewoon vanavond met een vriend op?
Wat is hier de Help aan? Het is zijn rekening, het is zijn boete.

Jij moet als de wiedeweerga een oplossing zoeken voor jullie koophuis, dus ga naar een advocaat om dingen uit te zoeken.

Je maakt er net zo'n potje van als je alles op zijn beloop laat als hij doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven