Help!!
vrijdag 26 april 2013 om 07:38
vrijdag 26 april 2013 om 07:39
Staat de rekening op zijn naam?
Zo ja stuur het naar hem door. Zo nee, vraag dan info bij het juridisch loket (dat is gratis).
Met dit soort dingen is het sowieso wel handig om het juridisch loket te bellen. Zij weten hier vast wel een oplossing voor. Ook ivm je huis. Kom je niet voor verrassingen te staan.
Zo ja stuur het naar hem door. Zo nee, vraag dan info bij het juridisch loket (dat is gratis).
Met dit soort dingen is het sowieso wel handig om het juridisch loket te bellen. Zij weten hier vast wel een oplossing voor. Ook ivm je huis. Kom je niet voor verrassingen te staan.
vrijdag 26 april 2013 om 09:08
Ik zou de bank bellen en informeren of hij ook een achterstand heeft met de betaling van de hypotheek. Ik hoop ook dat jij jouw aflossing rechtstreeks aan de bank doet en niet via hem TO?
En tenslotte inderdaad je spullen zsm uit de woning halen, want een deurwaarder kijkt niet naar wat er van wie is.
En tenslotte inderdaad je spullen zsm uit de woning halen, want een deurwaarder kijkt niet naar wat er van wie is.
vrijdag 26 april 2013 om 09:12
Ik zal ook maar eens kijken of je ex de rest van de rekeningen wel betaald.
Als jij kunt aantonen dat de spullen in huis van jou zijn, dan is nog maar de vraag of hier beslag op gelegd kan worden. Kun je aantonen dat de spullen van jou zijn?
Nog beter is om ze weg te halen alvorens de deurwaarder komt.
Als jij kunt aantonen dat de spullen in huis van jou zijn, dan is nog maar de vraag of hier beslag op gelegd kan worden. Kun je aantonen dat de spullen van jou zijn?
Nog beter is om ze weg te halen alvorens de deurwaarder komt.
vrijdag 26 april 2013 om 10:30
Als de auto richting de sloop is heeft ie vrij waardingsbewijs mee gekregen van sloopbedrijf.
Je krijgt al 2 maanden van te voren melding.
Boetes kunnen behoorlijk oplopen hiermee..
http://www.om.nl/onderwer ... ,152500,10465,3115#keuzes
Je krijgt al 2 maanden van te voren melding.
Boetes kunnen behoorlijk oplopen hiermee..
http://www.om.nl/onderwer ... ,152500,10465,3115#keuzes
vrijdag 26 april 2013 om 10:39
vrijdag 26 april 2013 om 11:12