Geld & Recht alle pijlers

Het beste idee van Viva

17-10-2013 16:22 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij verzekeringen denkt iedereen vaak aan het moment dat er uitgekeerd moet worden. Momenten waarop er diefstal heeft plaatsgevonden of er sprake van schade is. Verzekeringen lijken op de goede momenten in je leven vaak ver van je af te staan.

Op Onderling.nl zoekt verzekeraar FBTO ook uit hoe ze jou van dienst kunnen zijn als het juist heel erg goed gaat. Ze staan open voor allerlei goede ideeën en maken alles wat met verzekeren te maken heeft bespreekbaar. Wat zou jij doen als jij verzekeraar was? Uitkeren of niet? In dit topic is Onderling.nl op zoek naar het beste idee van Viva.

Waar lopen jullie tegen aan in het verkeer? Wat als er een app zou zijn waarop je alle lege parkeerplaatsen in de stad kunt vinden, of alle gratis parkeerplaatsen? Anne fantaseerde over een plek in Amsterdam waar je je auto in kunt ruilen voor een fiets om zo verder te toeren. Hoe zou het zijn als je de file kon benutten om te daten?

Waar droom jij van?

Van alle ideeën die wij hier verzamelen kiezen we de beste drie uit. De bedenkers van deze briljante hersenspinsels krijgen een Viva Pimp your car pakket met o.a. koplampwimpers en een lekker zacht tijgerbontje voor om je stuur.

Heb jij hèt idee dat jou en anderen helpt in het dagelijks verkeer? Deel je idee tot 23 oktober tot 16.00 uur op VIVA.nl. Je idee wordt beoordeeld op de volgende vragen:

• Voor wie is het interessant

• Wie is met jouw idee geholpen?

• Waarom is jouw idee de allerbeste?

Op 24 oktober 2013 maken we bekend welke 3 ideeën zijn gekozen. De 3 ideeën worden ingebracht op Onderling.nl met het keurmerk ‘beste idee van Viva.nl’. Én… Misschien wordt jouw idee werkelijkheid!

Voor vragen, opmerkingen en tips stellen wij graag Remco, Communitymanager Onderling.nl, aan je voor. Hij zal hier dagelijks aanwezig zijn om vragen over Onderling.nl en het Viva idee te beantwoorden. We zijn benieuwd naar je reactie!

Met vriendelijke groet,

CM Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 17 oktober 2013 @ 16:22:

Waarom is jouw idee de allerbeste?

De idee? Echt?

En verder vind ik de ideeën van krullevaar nu al winnend. Hopelijk voeren jullie die eens uit.
quote:Haley schreef op 17 oktober 2013 @ 18:22:

Ik heb alleen de OP gelezen. "Viva Pimp your car pakket met o.a. koplampwimpers en een lekker zacht tijgerbontje voor om je stuur"??? Ik herhaal mijn tip van eerder vandaag: lees een paar boeken* over vrouwenmarketing want jullie maken ALLE klassieke fouten.

*aanraders: Marti Barletta - Marketing to Women, Lisa Johnson - Don't Think Pink en van Nederlandse bodem: Marianne van Leeuwen met Mag het ietsje minder roze.

Ook dat.

Meer dan alle rellen en toestanden over moderatie bij elkaar opgeteld, geven deze posts mij het idee dat ik misschien toch niet thuishoor op dit forum.

Wat een misser.
quote:Trotter schreef op 17 oktober 2013 @ 18:28:

[...]

De idee? Echt?

En verder vind ik de ideeën van krullevaar nu al winnend. Hopelijk voeren jullie die eens uit.Jawel hoor. Tijdens mijn filosofiecolleges werd alleen maar over 'de idee' gesproken. Maar dat ging dan niet over plakwimpers.
Mijn god.

Viva, hèt forum voor vrouwen met koplampwimpers en tijgerbontjes.

Ik mag toch hopen dat er een stel mods, maar met name de CM zich ergens in een hoekje enorm zit te schamen voor deze actie zeg.

Ga wat nuttigs doen met de tips uit het moderatortopic van gisteren, ga mail beantwoorden (want die zijn er nog genoeg) maar ga toch niet deze onzin lopen posten zeg. Spammerts.
Bij Viva kun je koplampwimpers en een tijgerbontje voor om je stuur winnen. Als je meedoet op Onderling.nl een auto + chauffeur voor een dag inclusief VIP behandeling!

Echt Viva, wat denken jullie dat wij zijn?
Oh, hoeven moderators op een zichzelf professioneel noemend forum trouwens geen kennis meer te hebben van taal? De idee, brand zonder -t.... Het gaat lekker vandaag.
Nou ja, sommigen vinden dit misschien wél leuk. Zoals Zoembaya, die vond de wimpers wel wat hebben.

Ik persoonlijk had het leuker gevonden als het een soort pimp my ride gebeuren zou zijn, als in het betreffende programma.

Als idee op zich voor iemand die wel iets meer kan gebruiken dan wimpers. Ik vind het een beetje een 'lame' iets om te geven voor een beste idee waar ze daar ongetwijfeld hun financiële voordeel mee doen en dan staan die wimpers totaal niet in verhouding.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:yoshe schreef op 17 oktober 2013 @ 18:39:

Bij Viva kun je koplampwimpers en een tijgerbontje voor om je stuur winnen. Als je meedoet op Onderling.nl een auto + chauffeur voor een dag inclusief VIP behandeling!

Echt Viva, wat denken jullie dat wij zijn?Een stelletje klootviolen, waarschijnlijk.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Een beetje het 'voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten'.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:Snoesje666 schreef op 17 oktober 2013 @ 18:41:

[...]

Een stelletje klootviolen, waarschijnlijk. Whahahahaaa

Echt Viva, wat denken jullie dat wij zijn?Maar Yoshe, waar hebben wij vrouwen nou een auto met chauffeur voor nodig? We rijden toch allemaal in een leuk stadsautootje (waar die wimpers zo hip op kunnen) en zijn vooral druk met winkelen en de kinderen naar clubjes brengen? Het is toch niet alsof we hoogopgeleid zijn, goede banen hebben en een significante bijdragen leveren aan het BNP?

Echt Viva, wat denken jullie dat wij zijn?Dit meen je! Echt?! Proest, zo zie je maar weer: het kan altijd nog genanter dan het al leek.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Echt Viva, wat denken jullie dat wij zijn?Hahaha, het wordt erger en erger dit, lol!
OMG wat slecht.
Wat een aanfluiting zeg.
Krijgen we er ook pluche dobbelstenen bij? Minstens?
quote:Scamp schreef op 17 oktober 2013 @ 19:00:

Krijgen we er ook pluche dobbelstenen bij? Minstens?Die horen toch alleen in een bmw te hangen?
OMG! En dan met de eer gaan strijken van hét goede idee, terwijl je er alleen zo'n armoedig flutprijsje voor over hebt? Zonder tenminste 'n nieuwe auto als hoofdprijs ga ik in elk geval niet brainstormen!
quote:Ginnyy schreef op 17 oktober 2013 @ 19:02:

[...]

Die horen toch alleen in een bmw te hangen?Dan wil ik ook een BMW
En een rijbewijs..
quote:Scamp schreef op 17 oktober 2013 @ 19:05:

[...]

Dan wil ik ook een BMW Ik ook! Maar wil ze ook wel in een gloednieuwe audi hangen hoor
quote:Ginnyy schreef op 17 oktober 2013 @ 19:08:

[...]

Ik ook! Maar wil ze ook wel in een gloednieuwe audi hangen hoor Vooruit dan, een TT..
quote:Scamp schreef op 17 oktober 2013 @ 19:05:

En een rijbewijs..Die heb ik al 12 jaar
quote:Ginnyy schreef op 17 oktober 2013 @ 19:08:

[...]

Die heb ik al 12 jaarIk heb al 13 jaar een motorrijbewijs, geen auto bewijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven